1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter cell: Pandora Tomorrow

Discussie in 'Algemeen' gestart door jelle333, 21 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat met dat saven hoop ik ook, want daarom vond ik splintercell niet echt leuk, moest heel vaak opnieuw doen :mad:
     
  2. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    anders wordt het ook wel erg makkelijk
     
  3. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan kunnen ze beter doen dat je per level 5 keer mag saven ofzo.
     
  4. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Ik hoop ook idd dat je een bepaald aantal keer mag saven per level, maar dan wel op welke plaats jij wil, fuck die checkpoints :mad:!!
     
  5. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
  6. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Dat saven bij checkpoint vond ik eigenlijk wel lekker werken, na elk spannend stuk kwam er een checkpoint en zo'n stuk hoefde je niet meer overnieuw te doen. Zo kwam in latere levels de lat wat hoger te liggen omdat je dan meerdere spannende stukken achter elkaar kreeg, als je dan na elke meter kan saven wordt het idd wel erg makelijk.
     
  7. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    nadeel van een bepaald aantal keer saven is wel dat je niet precies weet hoe lang de missie nog duurt, van mij mogen ze gewoon de oude checkpoints houden.
     
  8. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Vind ik ook. Als je zelf een paar keer mag saven weet je nooit wanneer je dat moet doen. Je weet immers niet hoe lang de missie nog is...
    Dit 'probleem' had ik ook bij Rainbow Six 3. Kom je aan het einde van het level, heb je pas 1 x gesaved ofzo. Had je tog beter kunnen gebruiken. Geef mij ook maar een paar savecheckpoints, en dan ben ik tevreden :)
     
  9. mr bojangles nl

    mr bojangles nl Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje off topic, maar ik heb net splintercell bestelt en betaalt bij gcshop.nl. mijn vraag is nu of je daar een bevestiging van krijgt, dat je betaalt hebt?
     
  10. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, geen bevestiging dat je betaalt hebt.
    Je kan op www.gcshop.nl wel je orderstatus checken (ergens links onderaan kan je die invullen). Dan kun je zien of het goed is gegaan.
     
  11. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb betaald maar geen bevestiging gekregen dus ik denk het niet.
     
  12. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat saven juist lekker, dan wordt ik eraan herrinnerd dat ik moet saven, anders ben ik heel ver ga ik dood. Oeps, niet gesaved kan ik het weer overnieuw gaan doen. Ik vind dat checkpoint saven daarom relaxter. Die wallpapers zijn ook erg mooi, heb nu een andere op mijn achtergrond staan die in de Xbox.com nieuwsbrief stond, kan hem alleen niet hierheen linken want hij gaat via hotmail en kan de link niet vinden.
     
  13. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij de bart smit komt hij 27 maart uit. Splinter cell 2 lijkt me vet vooral met zijn 2en. Dat de 1 een geluid gaat maken voor afleiding en de ander hem vastpakt.
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    nja in geluid trapt uiteindelijk de hunter niet meer in denk ik.. dan moet 1 aas gaan spelen.. beetje rond dansen en dan als die hunter achter m aankomt snel in een luchtschacht ofzo
     
  15. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Je hoeft ook niet op geluid af te gaan, hunters hebben andere goggles waarmee ze o.a. beweging kunnen detecteren. (Check filmpjes op xbw.nl :D ). Als je dan ook nog eens altijd met z'n tweeën in een team speelt is het afleiden van een team veel moeilijker.
    Het zal iig wel spannend worden denk ik! :D
     
  16. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik wil live!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad:
     
  17. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je een starter-kit kopen.
     
  18. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    O toch wel??
    :9
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Op die filmpjes van IGN hebben de spies gewoon een groot geweer, dus dat van de pu dat die spies geen wapens krijgen is bullshit dan denk ik... wel jammer dat er geen confrontaties waren in die filmpjes.

    Trouwens, die spies hebben ook weer van die leuke groene lampjes op hun kop... dan kan je toch niet verschuilen als spy want dan ziet de hunter je.
     
  20. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk kunnen de mercenaries die lampjes niet zien. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina