1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter cell: Pandora Tomorrow

Discussie in 'Algemeen' gestart door jelle333, 21 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik stel voor dat we de vragen in de trant van : "Help ik zit vast!" vanaf nu in deze thread gaan stellen, en deze thread meer voor de inhoudelijke kant van de game reserveren.


    Dan rest mij nog een belangrijke vraag:

    Zoals je misschien weet zijn we onlangs begonnen grote game-threads op te delen in meerdere delen. Ook deze thread dreigt uit z'n voegen te barsten, vooral nu de release nadert, dus eigenlijk moet er een nieuw deel komen. De bedoeling van het nieuwe deel is dat de eerste post een algemene samenvatting wordt van het spel, met handige links (zowel op xbw, het forum als externe links), screenshots en andere informatie. Voorheen hebben we dit zelf gedaan, maar nu blijkt dat het wel behoorlijk veel werk is om dit bij elk spel te doen. Daarom mijn vraag aan jullie: voelt iemand zich geroepen om vrijwillig een fatsoenlijke first post voor een tweede deel van de Splinter Cell 2 thread te maken? Zie voor voorbeelden de tweede delen van de PGR2 thread, de Halo 2 thread, of de Rainbow Six 3 thread.

    Iemand die zin heeft om zo'n post in elkaar te zetten en het tweede deel van deze thread op te starten? Stuur me dan een pm met een conceptversie en bij goedkeuring mag jij het tweede deel opstarten.
     
  2. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Let me do it Darkwing, ik wil alles weten over Sam dus dat komt wel goed :)

    Ik PM je wel ff
     
  3. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, is wel beter als dat gebeurt bij elke game:)
    Net als bij tweakers:+
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina