1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter cell: Pandora Tomorrow

Discussie in 'Algemeen' gestart door jelle333, 21 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo, heb net even de voorlopige review gelezen van de PU, maar deze game word echt ziekelijk vet hoor, er zitten een aantal grafische kunstwerkjes in de game, als ik dat zo allemaal lees pfff ik krijg het er warm van, ook de online mode schijnt super te worden... Ben echt heel benieuwd :D
     
  2. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kan haast niet wachten om het spel online te spelen.

    2 spionnen en 2 mercenaries tegen elkaar, dat is toch gewoon TE gruwelijk om online te spelen???

    Online een spion spelen _O_ , ERNSTIGGG
     
  3. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Zou wel kunnen kloppen maar je hebt toch ook Rainbow Six: Raven Shield op de PC dat eigenlijk gewoon deel 3 is? Een kleine verbetering vind ik ook wel een understatement, ze hebben een (redelijk uitgebreide) multiplayermodus gemaakt en een compleet nieuw verhaal. Ik zou eerder verwachten dat een pakketje van de missies die je met Live kon downloaden een add-on was, maar Pandora Tomorrow lijkt toch wel erg veel op een nieuwe versie. Toch ben ik benieuwd hoe vernieuwend het echte Splinter Cell 2 zal zijn als Pandora Tomorrow 'maar een kleine verbetering' is :p Waarschijnlijk hechten ze bij Ubi Soft veel waarde aan het verkopen van goede producten ;)
     
  4. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dit niet, wat is dat nou voor onzin.
    SC: Pandora Tomorrow is toch de opvolger op Splinter Cell 1?
    Dan is het toch gewoon Splinter Cell 2? Het is een compleet nieuw spel voor de volle prijs dus dat is toch geen uitbreiding maar een compleet nieuw spel?

    Misschien ligt dit aan mij, maar dit is volgens mij gewoon
    Splinter Cell 2.
     
  5. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Niet volledig nieuw. Er is, als ik het goed begrepen heb, nog een Splinter Cell in de maak (of iig in de planning). Dat is de echte SC2.

    Ben ik nu de enige die het eerste spel veel te lineair vond, de AI enorm dom en de replay waarde waardeloos? :{ Gelukkig zal deze opvolger enkele dingen verbeteren, maar ik kijk er toch mee uit. Het eerste deel was in mijn ogen ook wel weer niet zo revolutionair, dat zal waarschijnlijk wederom het geval zijn met Pandora Tomorrow (voor mij persoonlijk).
     
  6. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deel 1 goed, maar niet geweldig. Het is idd lineair waardoor het een beetje saai word. Ik ben op de helft nu ofzo maar heb gewoon geen zin om het uit te spelen.

    Misschien is dat meer omdat ik gewoon een kopietje van 8 euro heb...
     
  7. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, heb net even die eerste vselka missie gedaan, het blijft toch een vette game hoor, sta je ergens in een kamer, je doet het licht uit, je hoort een bewaker aankomen, je verstopt je en vervolgens zoom je in op z'n hoofd en pieuw... blijft leuk :9 Krijg steeds meer in SC2
     
  8. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb deel 1 een keer geleend van een vriend. ik ben redelijk ver gekomen geloof ik, maarja toen vond ik het ineens saai worden. toch teveel hetzelfde. alhoewel dat eigenlijk niet kan, want elk ventje dat je uit moet schakelen is anders.
    nouja kweet niet. kvond het ineens gewoon niet meer leuk en toen heb ik 'm terug gebracht. maar als pandara tomorrow uit is wil ik 'm toch wel een keer proberen.
     
  9. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, na een tijdje word het een beetje meer van hetzelfde, komt ook doordat je bijna alleen maar in gebouwtjes zit en de levels niet echt super afwisselend zijn... In deel 2 komt er gelukkig veel meer variatie qua level design, bijv. jungle, trein, jeruzalem (buiten denk ik ook), grote open velden...
     
  10. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    In de trein lijkt me wel cool, heb ik een filmpje van gezien.
     
  11. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Lijkt me wel lijp als je online zit en dan ben je zeg maar zo'n mercenarie en je kijkt wat omhoog en dan zie je in één keer zo'n gastje boven je hangen met z'n nightvision aan aan een buis te hangen.. :) Je moet natuurlijk wel goed in teamverband spelen, moet ook maar ff die PU kopen voor die review.. lijkt me wel redelijk interresant :cool:
     
  12. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit wordt voorlopig een van de weinige live games waar je echt op zit te wachten. Lijkt me echt helemaal gaaf dit spel. Vooral die online toevoeging kan het wel eens extra interessant gaan maken. Kopen die handel :9 _O_ :p :p
     
  13. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
  14. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    VET, tlijkt alleen net een shooter op de laatste beelden... maar goed.
     
  16. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    ja dat is voor de terroristen. En omdat ubi soft dezelfde techniek als rainbow six gebruikt zal de besturing en look van de t's precies hetzelfde gaan worden als rainbow six lijkt mij, waarom zou je meer moeite doen als het nmakkelijk kan.

    Dit wordt echt vet, ik wil echt met meerdere mensen splinter celle, en een t van achter besluipen en ondervragen etc.

    Ff vraagje btw, ik heb dit hele forum niet helemaal doorgelezen maar weten jullie de actuele preciese releasedatum van sc pandoraw, kan ik er ff geld voor opzij laten liggen
     
  17. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    volgens mij 14 maart, moet je even op tothegame kijken.
     
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    mja maart inelkgeval... niezo gek lang meer dus :D
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    20 maart :) Lees voor de grap ook eens dit :).
     
  20. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Jammer dat jullie de online optie nog niet hebben kunnen testen maar goede preview. Ik bedenk me trouwens net 1 ding... als je dan spy bent en je zit in dat gebouw en je komt ergens leuk een hunter tegen... dan is er toch geen manier van ontkomen meer aan? :confused:

    Mja tenzij je ergens staat waar alleen spies kunnen komen en waar je dan snel in kan schieten.

    Kheb trouwens echt zin om lekker rond te gaan sluipen in de online optie en dan die hunters dollen enzo :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina