1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter cell: Pandora Tomorrow

Discussie in 'Algemeen' gestart door jelle333, 21 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18

    beetje late replay maar waarom exclusive perse? wat maakt het nou uit voor jouw dat ie ook op de ps2 en de cube uitkomt? is ie dan cooler ofzo?
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Een goede exclusieve titel voor de console die je zelf hebt kan natuurlijk alleen maar positief zijn :) Ook voor verder spelaanbod voor je console...
     
  3. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit lijkt me echt een hele goeie titel zeg.Ik heb net even dat filmpje bekeken,en m'n bek viel er van open :)
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    tja beetje jammer dat ze dan ook gta naar de xbox hebben gehaald. was niet nodig geweest voor de ps2 spelers dan, kom op zeg alle games moet iedereen toch kunnen spelen waarom maken al die zotten van xbox, ps2 en wat mij betreft gamecube niet gewoon een super machine
     
  5. solo-superior

    solo-superior ruil nooit met shloo

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    hij komt op 25 maart uit volgens de PU. kan je ook CO-OP doen?
    dat lijkt me ook vet!!
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    of als je (nog) geen xbox live hebt :'-( |:- , zal er dan een system link mode inzitten zodat je tog die multiplayer kan spelen ?
     
  7. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    ZIEK!!! Nieuwe review in de pu, splinter cell is door de online play een 0.2 punt omhoog gegaan. Het is dus nu een dikke 9.4 (een van de hoogst scorende xbox games)
     
  8. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja alle wapens en goodies werden beschreven, en 1 woord: GRUWELIJK!!!!!

    Binoculars om de mercenaries af te luisteren, dan hoor je hun gesprekken door je headset _O_

    Deze titel wordt zoooooo vetttt
     
  9. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    ik hoop dat je met zn 2e te gelijk op Xboxlive kan met een xbox (net zoals Moto GP en UC). Welke xboxlive games ondersteunen dit eigenlijk nog meer?
    enne hij word dus tijdelijk exclusief maar hoe zit het dan met een PC versie en waarom kopen jullie de Xboxversie ipv de PCversie (of andersom natuurlijk)?
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2004
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik koop de xbox versie omdat ik splintercell meer een console game vind. De controles vind ik veel relaxter op een xbox en met xbox live gaat alles wel wat sneller en met je headset natuurlijk.

    Maar ik heb die review ook nog ff gelezen in de pu (beiden) en nu kan ik al helemaal niet meer wachten. Ubi soft heeft ook iets in het spel gedaan dat de games online registreerd, dus elke beweging etc. Zo kunnen ze zien welke onderdelen veel worden gerbuikt en welke minder zodat ze de levels kunnen aanpakken om t leuker te maken.

    En al die gadgets enzo, kan echt niet wachten om iedereen te ownen op live :D
     
  11. Lijkt me echt een lijp spel, helaas heb ik een beetje weinig geld op het moment :/
     
  12. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    De meesten zullen het al wel gezien hebben op de frontpage, maar Xbw houdt samen met de GC-shop een pre-order actie voor het spel + een sticker en kans op een beeldje voor €45,- incl. verzendkosten. Nog iets meer dan een maandje en dan zijn wij de eerste online sluipende console bezitters :)
     
  13. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je ook in voertuigen rijden?Want dat ljkt me ook wel vet!!Ik heb er alleen niets over gelezen, misschien over heen gelezen, wie kan mij hier iets meer over vertellen?
     
  14. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar staat die actie?

    Edit: Never mind, heb hem al gevonden.
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    yeeeaaahhh eindlijk besteld .... het wachten duurt nog lang
    ik moet ook zo'n beeldje ownen ! *)
     
  16. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem ook gebesteld!!!!!!!!!
     
  17. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Über bruut dit spel. Dat je mercenaries kan afluisteren is ook echt gaaf vind ik. Dat wist ik nog niet. Kan echt niet wachten. Alleen irritante releasedatum vlak voor de tentamenweek :eek:.
     
  18. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    heeft er iemand al ervaringen met GCshop? krijg je je spel een beetje op tijd en in goede staat enz?
     
  19. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    maar kan je ook online van, de xbox bezitters tegen de PCers?
     
  20. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee DUHHHHHHH????????
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina