1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter cell: Pandora Tomorrow

Discussie in 'Algemeen' gestart door jelle333, 21 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nee zijn allebij al heel lang online :p

2. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, maart wordt een goed maand, met games als Splinter Cell en Metal Gear Solid: Twin Snakes :9

Al hou ik meer van mgs dan sc.

3. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ben ik wel een beetje met je eens. Pandora Tomorrow gaat echt geweldig worden met al dat online-gebeuren maar mn hart ligt toch eigelijk bij Metal Gear.

Ik weet dat dit een xbox forum is maar iedereen die van games houdt moet echt deze trailer ff checken. Mn broertje had een trailer gewdownload van MGS 3 van 11 minuten lang, echt gewoon OH MIJN GOD. Ik weet niet zeker of dit hem is, maar deze is gelekt door Konami ofzo vlak voor de E3. Dit spel alleen lijkt het me waard om een PS2 voor te kopen _O_

http://media.ps2.ign.com/media/536/536086/vids_1.html

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Trailers zien er erg goed uit moet ik zeggen.
    Misschien dat ik eerst maar eens deeltje 1 moet aanschaffen.

Ligt hier en daar toch voor een spotprijsje.

:p

5. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    MGS Snake Eater wordt gewoon vet. Eerst nog maar eens van MGS:TS genieten. Op de E3 zullen ze hopelijk meer van het spel laten zien, het wordt nu allemaal een beetje geheim gehouden.Ik had een keer een gerucht gelezen dat er een MGS online spel komt. Hmm misschien gaat Ubisoft met Konami samenwerken, Snake Vs SplinterCell :+

6. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    doe mij maar splintercell :)
    vind ik toch leuker, zeker nu die online gaat.
    Ik hoop natuurlijk wel dat MGS ook online gaat.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat jullie niet al te zwaar moeten tillen aan het online gebeuren. Niet nu in ieder geval. De verhalen zijn inderdaad lovend, maar zo heel erg vaak heb ik nog geen niet-lovende verhalen gehoord over een online titel die nog niet in de winkels verkrijgbaar is.

Zometeen, wanneer tienduizenden mensen dit spel online gaan spelen, zal de door Ubisoft gecreeerde balans door al die mensen aan de tand worden gevoeld. En reken maar dat wanneer er zo enorm veel uren worden gemaakt in een game door de gebruikers zelf (meer dan in de testfase, logisch) er vanzelf wel barsten komen in die balans. Juist bij het concept van Pandora Tomorrow is dat een gevoelig, zo niet de gevoeligste, plek. Ik denk dat het alles nog wel eens een beetje zou kunnen gaan tegenvallen. Niet wanneer je de eerste dag of de eerste week tegen je maatjes speelt, maar wanneer het spel een week of twee in de winkels ligt en je het eens probeert met wat minder bekende personen...

8. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    dat is idd een goed argument wouter, maar dat hou je toch met veel (gehypte) spellen
    halo 2 moet haar naam en faam ook nog maar gaan waarmaken

hoop in ieder geval dat het live gedeeltje van sc2 gewoon goed wordt :)

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mua, ik zie niet zo snel hoe de balans verstoord moet worden. Als er een glitch ofzo in een map hebben gevonden zal ubi dit updaten. Daarnaast registreren ze alle online games en kunnen ze die zwakke en goede punten zien. Waar ik wel aan dacht is dat als je met buitenlanders speelt dat ze hun eigen taal gebruiken net als wij dus dan wordt het afluisteren verpest maar dat is niet het ergste.

10. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    afluisteren verpest als in je ken iedereen hooren praaten?
    ik denk dat hun da zo hebben gedaan dat de spy's alleen met elkaar kunnen praaten en de mercenaries (hoe je het ook schrijft) tegen elkaar praaten

of begrijp ik jou nou verkeerd?

11. sgaapy

sgaapy Professioneel Grazer

Leuk Bevonden:
    0
    Spies hebben een gadget waarmee ze de de tegenstander kunnen afluisteren. Lijkt me leuk maar niet echt bruikbaar in een game.

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ze kunnen elkaar inderdaad afluisteren. Het kan handig zijn hoor, stel bijv. voor dat je vriend een pc aant kraken is en je luistert af en hoort dat er iemand op weg naar m is of achter m staat of iets dergelijks. Dan is het toch wel weer mooi maar het blijft een klein extraatje.

13. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    het maakt het juist ook wel spannender met andere talen. wat realistischer.

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is ook weer zo :D

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Weet je nog hoe het ging met die Rainbow Six 3 patch? Een aantal weken vertraging is een mensenleven op de beleving van een (Xbox Live) gamer. Het eventjes inslaap vallen van het patch-team van Ubi kan zorgen voor veel irritatie en drop-outs.

Nee ooit was ik ook positief en enthousiast over het snel kunnen updaten van games, maar geen enkel team heeft dat tot nu toe naar behoren weten te doen.

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is waar hoewel ik dit niet verwacht van het splinter cell team, vraag me niet waarom :). Correct me if i'm wrong maar het zijn toch andere teams die van RB6 en SplinterCell. Maar RB6 is dan ook te erg voor woorden hoe dat ging op de pc :)

Verwar me overigens niet met de Amarant van het RB6 forum want dit is eigenlijk zijn account maar heeft die aan mij gegeven tijd geleden wegens 'omstandigheden' ;)

EDIT: Het is natuurlijk wel nog zo dat als je met 4 nederlanders gaat spelen dat t wel een leuk potje wordt als er glitches en shit zijn. Je hebt verder ook mensen die er geen zak van kunnen en het spel kunnen bederven door maar wat truukjes te doen enzo en niet aan de objectives gaan. Kan me voorstellen dat mensen gaan proberen hunters te fokken enzo en niet aan de objectives te denken.

EDIT 2: Ik bedoel met omstandigheden niet ruzie met hem dat ik zijn account gejat heb ofzo :p hij is hardcore gamecube fan en haat xbox dus... Maar hij hoefde zn account niet meer dus gebruik ik m nu. Wil wel andere naam (amarant... waar slaat t op :confused:) maar is zo onduidelijk en kan dus niet :p

Laatst bewerkt: 25 feb 2004
  17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Helaas ben je niet alleen afhankelijk van het ontwikkelteam, maar ook van de uitgever zelf (willen we er geld in steken) en van Microsoft (willen we patchen. Vreemd genoeg is dat zelfs al een groot struikelblok).

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb na je reactie even dat stukje in de PU nog een keer gelezen en ik heb het dus verkeerd gelezen. Er zit geen programmaaatje in die alle gedragingen registreert. Dit hebben ze juist wel bij het ontwikkelen gebruikt. Dus als ze het goed hebben gedaan zijn de maps nu perfect. Lets hope it's true. Als die online mode goed werkt dan wordt dit echt de komende tijd mijn bezigheid :D

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Om nog even over de spel modi te vertellen:

Je hebt ook ID Tags, hierin moet je als spy een hunter vermoorden en zijn ID tag stelen. Dit wordt dus heel spannend omdat je een hunter moet vast grijpen bijv. om zijn id tag te kunnen pakken. Maar je kan ook hem laten stikken door een rookbom of iets soort gelijks. Lijkt me 1 van de leukste modi, samen een hunter besluipen of in de val lokken en zn id tag jatten :D

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    k'hoop dat ze de save-optie verbeteren want ik word niet goed van het feit dat je savepoints hebt, (op de pc kan je saven waneer je wilt) ik zat gister ff kolacell te doen en ik kon steeds het stuk van die kolonel opnieuw doen omdat het niet lukte :mad:
    Dus ik hoop dat je nu bijvoorbeeld รก la Rb 6 3 keer kan saven waneer je wilt ofzo of gewoon zoveel als je wilt :9

Maak er iets moois van !

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina