lees wat terug lees stukje terug daar hebben ze er allemaal over lopen praten maar ik wil weten hoe ik na die jamed deur bij die lift naar beneden kom
Re: laat maar heb het al Ohh, je wou weten dat je gewoon in die liftschacht op het dak naar beneden moet. Nou voor allen die met deze vraag volgen dan. Een vervolg op mijn eerdere stukje. ... Eenmaal buiten aangekomen meteen doorrennen naar de liftschacht en daar aan het vloerrandje gaan hangen. Y drukken tot je beneden bent, hoekje omlopen en daar is je extraction point.
heyz hey ik ben nu bij lvl 4 heb alleen nog maar nightvision weet iemand wanneer je thermenal vision krijgt?
lvl 4 help ok bij lvl ik loop stukie en moet dat ventje volgen maar als hij dan deur in gaat slaat ie achter hun dicht missie veranderd en ik moet dat koffertje krijgen maar waar moet ik heen?
Ku.....zijn jullie al zo'n eind op weg. Jullie hebben zeker heeeeel veel tijd over, en geen kleine kinderen net als ik.
ergens level 2.... ben net in dat gebouw nadat je die 2 in de lift afgeluisterd hebt ben snel sneaky in de lift gegaan, omhoog (7e? verdieping) lockpick die kamer binnen gegaan... en dan?
Re: heyz Weenie in welk level ik zit maar nadat je die KOFFER hebt gepakt(weenie meer welk level), krijg je in het volgende missie die Thermal Vision.
jo ja ik heb thermenal vision al alleen dat cia lvl is echt moeilijk ennuh nog ff url waar je de volle Walktrough kan halen
Re: jo Vind jij die ook al moeilijk? Damnz .. echt kut ja, no gun enzo. Te veel bewakers gewoon vind ik maar ok , ik kom er wel uit
Re: jo Op Hard krijg je de thermal vanaf de CIA HQ level. De walkthrough is niet volledig, vanaf Kalinatek staat er niet in (dacht ik ook even wat op te zoeken).
jojo nah cia lvl is volgens mij best mee vallen maar ik heb ff snel gelezen stukje walktrough en er stond dat ie heel moeilijk was dus toen ben ik gestopt met lezen en dacht ik toch leuker om zelf uit te puzzelen als je een stukje niet weet kan je kijken maar hele lvls das geen fun meer dan heb je in 2 seconden ** figuurlijk vooor de gene die het niet begrijpen ** het hele spel.. alle 9 missies uitgespeeld:r