splinter cell saai

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chief Bram, 5 mei 2003.

1. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind SC dus absoluut niet saai! Ik vind het juist best wel spannend, dat sneaken en manieren bedenken om ergens te komen. Daar komen de patrouillerende (hhmm moeilijk woord :D ) vijanden ook nog eens bij dus je moet ook nog snel zijn. Erg spannend juist.

MAar als je meer van aktie/shooters als Unreal houd dan zal je SC wel saai vinden denk ik.

2. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik vind splintercell de allerbeste xboxgame die er is!
    echt geweldig het gevoel als je eindelijk dat ene moeilijke level hebt gehaald is zo geweldig.
    en het is zeker niet saai maar iedereen heeft zijn smaak,Ik hou wel van dit gerne,lekker sneaky doen,beetje puzzelen,snipen.
    Ik vind het echt een geweldig spel,alleen als je het eenmaal hebt uitgespeeld ,heb je denk ik niet veel zin om alle missies opnieuw te halen.
    En van mij mog hij iets moeilijker.

3. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    maar daar wordt het spel niet leuk van,mischien voor 5 minuten; maar niet echt opeens een topspel.

En ik vind het spel niet echt leuk, voorla om dat ik er gewoon niet goed in bent en te ongeduldig voor dit soort spellen.

Opzich wel raar want ik heb ghost recon wel uitgespeeld

4. tyrone

tyrone BattleChaserOriginal

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind m echt niet saai, hij is gewoon niet het ren en kill iedereen type game.
    Ik vind dit leuker dan bijv. house of the dead III die vind ik echt dood.

5. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb `t spel weleens gehuurd.
    Het was wel leuk om te spelen (mooie graphics), maar om meteen naar de winkel te rennen en aan te schaffen...........nou nee!

6. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    je moet er van houwen he...

7. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik deel de mening van christie, Splinter Cell is echt een toppertje, IMO het beste Xbox spel wat er überhaupt is.
    Halo vond ik daarentegen echt saai, eentonig en niet verslavend (blame meO-)).
    Mooie aan Splinter Cell vind ik de uitdaging, soms raak je gefrustreerd dat je weer dat level opnieuw moet beginnen, maar toch die drang hebt om verder te gaan, wat het verschil maakt tussen moeilijk en te moeilijk.....:cool:

8. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    splintercell is zeker niet te saai!!!

en wat dat te moeilijk betreft... je moet gewoon goed timen van wanneer je iemand neerhaalt en wanneer je beweegt...
    ik kan er niet genoeg van krijgen!!

enne degene die het te moeilijk vinden hebben zeker nog nooit Halo op legendary gespeeld??

9. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was helemaal blij toen ik hem op me bureaustoel zag liggen..
    Maar het blij zijn verging me al snel toen ik merkte dat je DE HELE TIJD rond moest SLUIPEN, en echt BIJNA niet mag knallen..

Geef mij maar METAL GEAR SOLID , perfect uitgebalanceerd is dat.

Ghost Recon is btw zeker dope...

10. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Die game is een topper! Ik vind het altijd wel een sexy gevoel als ik een vijand besluip, hem vastgrijp en ergens verstop. Zeker als je betrapt wordt, dan zoek je gelijk een plekje op waar niemand je ziet. Als de vijand gewoon pal voor je staat en je nog steeds niet zit geeft best wel een kicken gevoel. ;)

Alleen de AI kon wel beter zijn!

11. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Splinter cell saai ?
    Nee niet echt eigenlijk :)

Als je dit spel rustig helemaal geconcentreerd gaat spelen zuigt het je helemaal naar binnen vind ik.
    Het enigste wat soms frustrerend is,is dat je soms dingen zo mooi uitdenkt,en het weereens niet werkt :)

Oja en om Sc met halo tevergelijken is niet al tebest hoor topicstarter :)
    Het zijn beide 2 totaal verschillende games en dus heeft vergelijken qua gameplay niet echt veel nut.

12. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf heb hem voor de pc, ik vindt hem niet slecht maar viel we zwaar tegen. Het spel was te makkelijk (ik heb AF EN TOE een walktrough gebruikt), te weinig missies, snel uit te spelen... Er is ook nog eens bijna geen replay-waarde waardoor je het spel een jaar lang niet meer speelt. Ik zelf zou het spel een 8 geven... Zelf vind ik Hitman 2 veel beter dan Splinter Cell.

Laatst bewerkt: 6 mei 2003
  13. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    wow jij vind het te makkelijk, ik vind hem juist super lastig.
    Mischien komt dit omdat jij de pc versie hebt :9

14. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Hitman2 vind ik ook lwuker als splinter cell vind mijn niet gek.

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Omdat ie te moeilijk is, is ie saai ? :{

Hmz, SC is imo niet echt saai.. Het spel heeft graphics om van te smullen, een heel erg makelijke besturing die zo onder de knie is te krijgen. Een top-verhaal.
    En best of all ! Het is niet makelijk, wat zou een game zijn waneer ie te makelijk is |:- Dan is er toch niks aan. Ik koop een spel van 60 euro, 2 dagen later.. Uitgespeeld :eek: Daar zie ik geen plezier in.
    Waar het in SC vooral om gaat is geduld, je moet niet proberen om het spel uit te schieten door kei hard te rennen en kogels door iedereen heen jagen.

16. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik vond sc zeker niet moeilijk.. je bent er wel mee bezig, het is idd niet zo dat je zo ff door die levels heen loopt, maar als je gewoon goed bezig bent en nadenkt dan is het zeker niet moeilijk.. en saai is het al helemaal niet.. leuk verhaal, goede sfeer (mede door de mooie graphs) en redelijk realistisch (leek mij iig)..

17. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt Halo niks vergeleken met Splinter Cell..

18. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah het is zeker niet simpel maar je moet er de tijd voor nemen en dan haal je het allemaal wel O-)

19. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Splinter Cell is een GEWELDIG spel!!!! Het is grafisch prachtig, en het geluid vind ik buitengewoon indrukwekkend. Als je in een vuurgevecht zit hoor je die coole spymusic en als er iemand naar je op zoek is hoor je van die "zoek" muziek. Als iemand je hoort hoor je een snaar van een bas en begint de muziek te lopen. Als die iemand stopt met zoeken, stopt de muziek en gaat de gewone, stille, rustige muziek verder. Ik heb het spel in Normal mode en in Hard mode uitgespeeld en boy o boy wat kijk ik uit naar Splinter Cell 2 zeg!!!!!!!! Dit spel kan je trouwens ook niet vergelijken met Halo. Met Splinter Cell zijn je vuurwapens je laatste keuze, bij Halo juist je eerste!

20. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Maareh, als je hem zo makkelijk vind... Waarom gebruik je dan een walkthrough???

Ik zit er nog steeds helemaal in... Is echt een geweldig spel... vooral het eind in het abbetoir... Heb t geloof ik wel 20 keer over gedaan, maar als je dan eindelijk die Grinko een kogel door zn kop hebt geschoten geeft dat echt voldoening...

Deel Deze Pagina