splinter cell saai

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chief Bram, 5 mei 2003.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik heb SC gekocht vanwege alle halleluja geluiden eromheen. Nu ben ik 3 maanden verder en ik heb het denk ik maar 5x gespeeld. Het ziet er allemaal prachtig uit en alles is dik in orde, maar toch grijpt het me totaal niet. Grappig. In deze discussie staan mensen loodrecht tegenover elkaar, het is alles of niks: volgens mij heb je dan altijd te maken met een bijzonder spel, ongeacht je het een leuk of waardeloos spel vindt.

2. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom heet je dan sam fischer, ik zou als er een game was en ik het kut vond niet de naam van de hoofdrolspeler als nick gebruiken.

3. Stone

Stone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    My thoughts exactly!
    Maar de vergelijking van SC met Halo vind ik ook nergens op slaan. Ik speel ze allebei nog zeer regelmatig en vind beide spellen echt top. _O_ Het is dus niet de een of de ander.
    Zo...ook weer gezegd O-)

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    De enige overeenkomst tussen Halo & Splinter Cell is:
    De hoofdpersonen zijn allebei zwaar coole gozers :cool:

Verder valt er weinig te vergelijken.. Vergelijk SC dan met Metal Gear Solid: Substance ...

5. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ff reageren op 'The Dark Prince'. Aan het einde van het level 'Abbatoir' kan je het helemaal niet halen door 'goed te timen...' je moet gewoon al die ventjes neerknallen. Nou sorry, maar dat is voor mij (op Normal al) te moeilijk. Dat verknalt de lol voor mij... ik vind Splinter Cell een leuk spel om te spelen. Niet leuker dan Halo, maar het was zeker geen miskoop. Alleen dat ene stukje verpest het dus. Ik heb het wel meer dan 100 keer gespeeld (geen grapje) en ik kan het gewoon niet halen. En ik heb Halo wel op 'Legendary' gespeeld. En ik zal eerlijk zeggen dat ik dan geen een level kan halen. Zo moeilijk vind ik het. Maar ga alsjeblieft niet doen alsof Splinter Cell een makkie is vergeleken met Halo op 'Legendary'. Want ik kan beide spellen niet uitspelen. Ja inderdaad, ik heb Halo op het makkelijkste niveau niet uitgespeeld. Ik zit vast bij het laatste level. Een belachelijk einde naar mijn mening... een beetje racen in het laatste level bij een FPS. Slaat nergens op vind ik. Maargoed, verder zijn het leuke spellen.

6. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Effe reageren op degene die mijn bericht hebben geciteerd:

Het is waarschijnlijk zo dat de pc versie makkelijker is, want daar kan je op elk moment saven. Ik vond Hitman 2 leuker omdat je daar de kleren van iemand anders aan kan trekken, en een limiet aan savegames hebt.

7. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    jah ok dat level van abbatoir is wel moeilijk daar ben ik ook wel even mee bezig geweest. maar goed dit forum gaat over of splintercell saai is en dat vinden jij en ik dus duidelijk niet

8. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Tip: gebruik je wallmine (of heb je die niet meer?) Dat scheelt weer 2 bewakers...

9. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Abbatoir is een frustrerend level, zeker het laatste stukje. Je moet de wall mines strategisch opplakken, en dan maar hopen dat ze niet door granaten worden weggeknalt! Ik heb bij Normal EN Hard een goeie 70 minuten over dat level gedaan, de rest is allemaal niet zo moeilijk.

10. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow ja, ik had vergeten te zeggen dat ik het level ABBATOIR en het laaste level heel erg moeilijk vond, de rest van Splinter Cell vond ik wel makelijk.

11. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met veel plezier de eerste 6 of 7 lvl's gespeeld, maar daarna begon dat de hele tijd sluipen me te vervelen. Ik heb splintercell nu al een tijdje niet aangeraakt. Vond de besturing en de graphix wel goed, maar het kon me gewoon niet echt boeien.

Niemand kan zeggen dat Splintercell saai IS. Je moet van het genre houden, ik ben er nu wel achter dat ik meer van actie houd (vooral Halo) dan van sluipen zoals in Splintercell. (vandaar ook de rare vergelijking tussen Splintercell en Halo bij veel mensen. Actie <=> Stealth)

Laatst bewerkt: 6 mei 2003
  12. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Vind splintercell cool, wel minder dan Halo maar je kan ze niet vergelijken he?

13. freakishlyfish

freakishlyfish Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    splintercell is niet saai en degene die dat wel vind moet maar is ff zegguh waarom

14. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    de gameplay is niet slecht maar het is gewoon te moeilijk voor mij misschien heb wat te veel halo gespeeld? weet iemand hier wat op te zeggen

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    teveel halo spelen en sc moeilijk vinden is niet relevant..
    splintercell is niet moeilijk, het is een kwestie van de dingen die je door de game heen heb geleerd toepassen.. hierbij moet je een beetje zelf nadenken en initatief tonen en een beetje gewoon opletten op de situatie.. want egt het is meestal overduidelijk wat je moet doen.. en dan nog de discipline opbrengen omdat te doen..

16. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind wel dat de knoppen van Splinter cel heel ...... zijn als je veel ghost recon speelt...omdat je toch ongeveer op dezelfde manier bezig bent met scope enzo...ik kan iig de knoppen van SC daardoor moeilijk vinden....maar dat zal wel aan mij liggen :eek:

17. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb splintercell, ik heb echt niets te klagen over het spel in het algemeen, het is een goed spel, maar het boeit me gewoon niet. Ik ben meer van het type naar binnen stormen en killen en niet echt zo'n sneaky type. En zeg niet dat ik te dom ben voor het spel ofzo, want het is best wel makkelijk. Ik heb hooguit een dag vast gezeten in een lvl.

18. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    heb je hem dan uitgespeeld?
    En met de besturing heb ik helemaal geen moeiite mee gehad echt perfect maar ik heb me zegje hier al gedaan

Deel Deze Pagina