hehe die had ik al eerder gevonden vond het alleen niet slim om de vraag hier te posten vanwege mijn winstkansen
Het lijkt wel of jullie elkaar die prijzen niet gunnen.... Bij deze, Het antwoord = NSA "National Security Agency" Succes.
Eigenlijk is alleen NSA goed want dat is een amerikaanse veiligheidsdienst, Third Echelon bestaat officieel niet
Daar gaat het niet om, Sam Fisher werkt in Splinter Cell voor third echelon/NSA Als ze zelf iets hadden bedacht zou jij dus invullen : Die organisatie bestaat niet.
Ze hebben het vast niet verzonnen. Ik weet niet of Third Echelon bestaat maar NSA is de amerikaanse veiligheidsdienst die ze bedoelen, Third Echelon niet. Met officieel bedoelde ik niet dat het verzonnen is. Ik zou wel willen weten wat Echelon betekend, in Deus Ex hebben ze het over het Echelon IV Project :{
Sam Fisher is toch een FBI? Female Body Inspector.. Neej geintje maar die prijsvraag das gewoon sux als zijn gewoon 100.000 den inzendingen doe liever met die van xbw mee...
vul gewoon wat in wat it 3 tot 5 letters bestaat zoals NaSa of Cia swat aow of politie of iets anders