o nee goerge cloone moet sam fisher spelen. en bruce willis moet master chief spelen in halo: the movie
Het zou ook een animatie film kunnen worden Kijk ook maar eens naar de tussenfilmpjes in Pandora Tommorow Het ziet er goed uit en je hebt dus geen speciale casting nodig Wel mischien een dikke portomonee
Verrek, je hebt gelijk; dat is 'm Maar ik vind Pierce ook wel geschikt. Nu hij gestopt is met James Bond, kan hij zich hierin verdiepen.
Dat meende je vast niet De oplossing : Tom Cruise Hoe vet die als huurmoordenaar was in Collateral was En tja Sam Fischer is eigenlijk een beetje de goeie versie van huurmoordenaar
et word een verfilming van een game... gaan jullie dan george clooney verw8 als Sam fisher??? lijkt me een beetje sterk... maja
Maarja denk je echt dat het betrekking zal hebben op het gameverhaal en dit is niet zomaar een blinx game ofzo die verfilmt wordt het speel lijkt ook nog eens realistisch
ben ik wel met je eens ik denk niet dat zij zich de moeite daar zal voor nemen voor de verfilming van een game omdat dat meestal niet zo een daverend goede films zijn , maar george clooney is wel het beste hij lijkt namelijk al aardig veel op sam fisher
Het slaat eigenlijk nergens op. Waarom zou een verfilming van een game niets worden ? Als je goede acteurs hebt, en gewoon een goed verhaal... Ik denk dat Bruce Willis de beste is. Hij heeft ook echt zo een kop voor Sam, en ziet er ook een beetje bot uit.
Inderdaad en het verhaal van Sam Fisher is geen onzin, waar George Clooney voor in een konijnenpakje rond moet lopen ofzo
uh huh opeens d8 iedereen toen ie SC voor het eerst speelde he george!! _0/ daaaaaaaag, hij lijkt er wel op ik ga voor george /edit: als ie ze stoppelbaard houd
maar als ze george niet nemen hoop ik op een computer animatie film ofso dan gebruiken ze gewoon de stemmen van het spel en is het bijna het zelfde
En voor lambert moeten ze Dennis Haysbert nemen. Ze moeten gewoon. Er zal wel geen belletje rinkelen. Maar wel als ik de President uit 24 zegt. Dennis is speelt namelijk ook de stem van Lambert in SC2. En ik denk dat het best ook nog eens een goeie acteur is voor deze rol. Ik vindt Sean Bean ook wel een kans hebben. En als fan mag Gary Oldman de badguy spelen.
jep clooney en heeft er ook een vette stem vor, en de gast die lambert insreekt als lambert (das die gast van 24 jeweetwel de president (campbell)) cker wel vet kdenk nie dat ut die acteurs worde maja zou wel vet zyn (games gaan goed op weg joh eerst halo als big budget film en nu splinter cell de release date is btw in 2006 ent verhaal gaat wel over good ol' sam)
George Clooney inderdaad. Ik dacht gelijk aan hem toen ik Sam Fisher zag. Die baard, die stem. Hij zou wel geschikt zijn.