Morgen komt hij misschien dus als het de 15e word, nou ik denk dat hij volgende week komt want dat zeiden ze ook in een winkel.
Mua.... kweenie wat ik moet geloven 28e daar ga ik inelk geval nie vanuit.... ik denk de 21e en t zou natuurlijk mooi zijn als ie de 15e (morge) in de winkels ligt mar kzit me een klein probleempje.... hehe GEEN GELD ]:-
Oh, ik w8 wel tot kerst dan krijg ik uhm wel maarja dan moet ik helaas wel nog ff w8en. Maar meestal mag ik m'n games al voor kerst spelen .
Hmm ligt het aan mij of valt er niks te doen in die demo? Ken wel mannetjes afknallen maar heel veel verder dan dat kom ik niet
http://www.totalgames.net/reviews/reviewsfull.epml?reviews.REF=2729 mondjesmaat komen de reviews er aan en ( wat we al wisten) het gaat zwaar roeleren. denk dat je straks blij mag zijn als je nog een exemplaar kan vinden in de winkel, ik ben benieuwd of het spel ook wat records laat sneuvelen.(verkoop etc)
haha lucky you!! dan zou je hem voor je verjaardag kunnen vragen jammer dat ik al jarig ben geweest een maand geleden
idd brute force heerst echt. co-op ownage. meteen wat vrienden uitnodigen voor mn verjaardag met zn allen ff brute forcen . jup dat zal een vette verjaardag worden.
Whoppa .. tis vandaag de 15de. Ligt hij al in de winkels? Jah of nee? Zegt u het maar. Want anders ga ik effe vlug naar de FRS of Dixons of enz. Of moet ik toch nog echt een week wachten op geplande datum.