1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splintercell 3: Chaos Theory Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Berrie, 31 mrt 2005.

  1. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
  2. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    wie kan me helpen,

    ik zit in level 3 bij die bank waar je het geld uit moet halen (50.000 dollar)
    ik heb die drie accesdingen aan de muren al gevonden.
    maar als ik dan de picklock wil gebruiken bij de bank dan doet hij 2 groene lampjes en steeds een rode.
    hoe krijg ik ze allemaal op groen?
    doe ik iets verkeerd of zo of is het iets anders

    wie o wie weet dit
     
  3. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor je tip berrie.
     
  4. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon wachten totdat hij weer op groen springt. (geduld is een schone zaak). Als je goed hebt geluisterd naar de instructies die zo'n gozer in je oor tettert dan heb je het moeten horen :p
     
  5. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt 11 multiplayer levels voor de VS mode. En idd 5 levels co-op (dat is met de training erbij).
     
  6. HaVoK NL

    HaVoK NL w00t!

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps, foutje... bedankt :D
     
  7. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    kom op havok dat weetje toch wel kon je mij ook vragen :p
     
  8. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    In dat eerste level met die vliegtuigen moet je zo plannen daarvoor hebben van redding ofzoites, moet je die dingen dan kapotknallen of liggen die ergens?
     
  9. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, echt duidelijk is je post niet, maar je kan ze uitschakelen met je ECP, zo heb ik het gedaan. Ik heb ook gelezen ergens dat mensen m uit de lucht schoten met de shotgun.
     
  10. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb ze ook al uit de lucht geschoten maar Redding(denk ik) zegt dan dat die plannen van de vlietuigjes wel handig zouden zijn. En ik weet niet waar die liggen.
     
  11. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Die plannen kom je nog tegen, check alle PC's...
    Maar met je ECP kan je ze continue blijven uitschakelen.
     
  12. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij helpen met het co-op level Trainstation dat je die bom moet defusen.
    Elke keer knip ik zo`n draadje door en m`n maatje ook(guest of op live) is het mission failed en word er 1 of andere raket gelanceerd lijkt het wel.
    Ik knip btw telkens het trillende draadje door, maar moet de guest of live maatje het tegelijk doen of wat?
    1 keer is het bijna goed gegaan, toen begon er een teller te lopen.
    Maar kan iemand het goed en duidelijk uitleggen graag?
     
  13. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    het moet snel en synchroon
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, ik heb ook een vraag. Ik zit dus in level 7. The Battery. En op een geven moment kom ik in een ruimte waar 2 guards staan en waar een soort van raket hangt. Als naar dat paneeltje gaat dan laat je die raket naar de andere kant gaan via het plafond. En als ik m'n map chek dan zie ik dat ik die kant op moet waar die raket dan ook naar toe gaat. Maar hoe kom ik daar?

    En nog iets: Ik heb nou een keer aan het begin van een missie shotgun-equipment gekozen. Maar als ik schiet met m'n SC20K dan heb ik weer die lichtere kogels. Moet ik dat instellen ofzo. Hoe kan ik dat ding nou echt als een shotgun gebruiken?
     
  15. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    De buis waar die raket aanhangt daar moet jij oowk aan gaan hangen, gewoon op die vrachtwagen klimmen en dan via de buis naar die opening gaan. En die shotgun kun je erop te zetten door 1x snel op het witte knopje te drukken
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, zo. Ik snapte er helemaal niks van. En dat van aan die buis hangen had ik ook al eens geprobeerd maar ik zal het nog een keer proberen. Bedankt.
     
  17. JeroenSchenkelaars

    JeroenSchenkelaars Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh, ik zit in Missie 3, The Bank, en ik heb 2 van die dingen geactiveerd, alleen ik weet niet wat ik moet doen, loop maar wat rond, heb iedereen bewusteloos gemaakt, alleen op een gegeven moment kom ik in de open haard kamer, en daarin heb je een raam en een kluis achter een schilderij, moet je uit dat raam naar buiten springen? En met die kluis, daar zit all1 een flesje in, wat is dat, of zit er meer achter?
    Help me dus even om deze Missie uit te spelen.
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Heb je die schakelaar gepakt achter die kapotte deur?
    zo nee:
    je kan uit dat raam springen en dan B, B dan ben je op die grond en dan staat er een mannetje als je die nog niet heb vermoord..
    en dan ga je naar de deur..
    sta je ervoor: dan moet je naar links en dan tegen die muur lopen en dan zit er zo'n gangetje



    snappie beetje :+
     
  19. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar zit zo'n crawl space als je daar ingaat zit daar nog zo'n acces ding en dan ga je er via de deur van de kamer weer uit en dan is schuin(rechts) voor je een deur geopend waar je in moet...
     
  20. JeroenSchenkelaars

    JeroenSchenkelaars Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die heb ik nu, dan zegt Lambert, iets over een computerhacker, en dan is de kapotte deur gemaakt, en dan, als die deur gemaakt is, moet je dan de crawl space weer in, of wat?
     

Deel Deze Pagina