Nee, als je dan in dat kantoortje dat ding hebt aangezet zeg maar dan moet je dus gewoon door de deur (die het dan wel opeens doet). En dan schruin/rechts tegenover die deur is een andere glazen deur. Daar moet je dan door om bij de kluis te komen. Als hij nog niet open is heb je een van de 2 switches daarvoor gemist. Locaties: Kantoortje waarlangs je naar buiten kan via het raam. En dat glazen hok waar die 2 guards in zitten. Edit/ @ Jeroen: Edit je posts even de volgende keer. Nu moet je gewoon die retinal scanner hacken. Moet je heel langzaam doen.
waarom luistert er tegenwoordig niemand meer naar de instructies die toch duidelijk worden gegeven en je nog in de opsat kan na lezen (bij notes zie je de belangrijkste info)
Toch vind ik die map niet echt supeduidelijk. Ze hadden beter een stipje of pijltje kunnen zetten waar jij was. Het liefst dan een pijltje.
Hoe krijg je die irritante helikopters kaopt in seoul. Wat heel uber is is dat je oppeens een link krijgt met de co-op Voor de gevorderde!!
Ik denk het verhaal dat hij bedoeld. Je kunt ze uit de lucht knallen met een sniper, maar dan moet je die wel hebben. Ik heb er geen 1 uit de lucht geschoten, dus het kan ook zonder ze kapot te schieten.
HELP!! Ik zit nou in die ventilatieschacht bij de War Room (level: Kokubo Sosho) en ik heb dat gesprek gelaser miced alleen als ik uit de schacht wil kruipen zit hij vast, hij gaat niet verder naar achter, doe ik iets verkeerd of is dit een heel irriatante bug ? Edit: Laat maar, ik was vergeten die PC af te tappen
Ik zit een beetje vast in het badhuis: ik moet een paar bommen onschadelijk maken binnen een bepaalde tijd (je moest eerst een slot ''picken'') alleen kan er maar 1 vinden! Namelijk op de begane grond zeg maar (je zit in zo'n machine kamer geloof ik, en je kan ook nog de trap op) Waar kan ik de andere bommen vinden en hoeveel zijn het er?
Ik zat er eerst ook vast maar het is eigenlijk super simpel! Je gaat naar de 1e die je al weet maakt onschadelijk dan loopt er een gaurd die schoot ik in mijn geval met shotgun attatchmant omver ik kilde daar gewoon. De 2e bom moet ej naaar boven gaan en de hoek om dan zie je voor je rood licht aan en uit gaan weer eentje gevonden! En dan pal achter d8 ik is er nog een let wel op de gaurds!
Die guards moet je echt met je shotgun neerschieten, anders wordt het wel heel moeilijk. Bij de 2de moet je van boven naar beneden springe. Dan met zo'n buis omhoog, en dan ergens in Noord-Oostelijke richting (als je richting bom 1 kijkt) is de laatste.
Pff, ik zit in Missie 4, en ik snap er niks van. Als je een camera tapt, en je gaat ervoor staan, gaat nog steeds het Alarm af, dus waarom zou je ze tappen?
Omdat wanneer je ze tapt, ze niet uitgaan of zo. Je zet er gewoon een dingetje bij, waardoor de mensen van Third Echelon of een andere instantie die gasten in dat penthouse in de gaten kunnen houden met hun eigen beveiligingscamera's.
Je hebt er alleen iets aan als je nog niet op die plek bent geweest. Dan zie je die omgeving + guards.
Kan je met je shutgun ook meer kogels er in doen als die leeg is. zit in de mizzie badhouse en heb me shutgun leeg zit op het laatse irritante stuk Of ik speel hem straks op nieuw en zorg er voor dat ik de shutgun niet gebruik.
Ja je kan reloaden dat wel maar volgens mij kan je er geen ammo voor vinden. Veel succes in bathouse is het coolste level! (voor het verhaal dan vin ik)
bathouse vind ik gaan this een goed level dat wel. Het leukste level vond ik. de hele game vind alle levels vet. maar effe weer ontopic: hoe doe je dan herladen met de shutgun?