bij level 8 Seoel daar weet ik niet hoe ik die zwevende machinegeweer dingen kappot kan schieten . is me een keer perongeluk gelukt maar weet niet meer hoe ik het precies moet doen... iemand sugestisch
Eerst dacht ik dat ze niet kapot konden ... maar toen zei iemand dat het wel kon door er met de sniper op te schieten. Maar dat heb ik zelf nog niet geprobeerd, en weet dus niet of het klopt/werkt
oke bedankt d8t al zo iets te lezen in het boekje want dar staat dat de sniperequipment met speciale ASDP kogels ofzo schiet die door bepanzering en zo heen gaan... maja helaas heb ik de snyper niet gekozen aanhet begin van het level
K'zie dat je een paar dorpen verderop woont, je kan altijd mijn save komen halen als je er niet uitkomt Zit je niet toevallig op het Revius ?
of die van missie 2 dat die enne met die baard vast pakt en ondervraagt die zo(in het engels) ik zie dat je vanmorgen bent vergeten te scheren zal ik je helpen? vet man
Ik zit nu in het level na het schip volgens mij 3 ofzo..ik moet nu 3 dingen omzetten alleen kan er maar 2 vinden.. ik ben nu bij het kantoortje met de kluis en de openhaard..weet iemand waar ik de 3e kan vinden?
Nee, je moet juist die dingen gebruiken om die kluis open te maken. Okee, hier komen ze: 1. In het glazen hok. (Dat lijkt me duidelijk) 2. In het kantoortje bij die openhaard. 3. (Is mischien wat moeilijker) Maar als je het raam uitklimt daar dan kan je dus rechtsafslaan de trap op. Dan kom je bij die grote glazen deur. Als je voor die deur staat is er links van je zo'n crawl space. Daar moet je inkruipen en kom je bij de laatste switch. De kluis is daar tegenover. Nu mijn vraag: Ik zit in The Bathouse en ik ben door al die brandende gangen waar ze zitten te schieten. Nu kom ik in een soort douche ruimte met 3 van die ventjes. Weten jullie hoe ik dat het best kan aanpakken? Ik word echt elke keer neergeschoten. En ze zien mij heel de tijd met hun nightvision.
bedankt voor je reactie.. alleen ik heb er dus 2 en heb de kluis bij die openhaard al opengemaakt edit wat bedoel je precies met glazen hok die van de bewaking of met al die lasers? Als ik die crawl inga kom ik uit bij dat glazen hok
Je kunt er een paar flashbangs naar toe gooien en er snel langsheen glippen of ze gewoon afmaken in een vuurgevecht of ze met sticky shocker ofzo omleggen... Er zijn tal van mogelijkheden. Je moet wel oppassen het gangetje na die kamer zit een mijn!!!
Splinter Cell3 Ik zit vast in de bank level, ik zit in de glazen ruimte en ik denk dat ik in de ventilator moet kruipen? Maar ik geraak er niet in? help please. *)
Wat die ventilator ermee te maken heeft weet ik ook niet, maar die heeft helemaal geen enkele betekenis! Op dat moment heb je als het goed is de tweede knop omgezet, waardoor je daarna door kan lopen en in de office van de president (of een andere titel) de laatste knop kan omzetten, via het raam naar de garden kan komen en vervolgens de kluis in kan komen wanneer je weer binnen komt aan de rechter kant.
En de eerste cheat is al weer binnen : Spoiler Voer in als naam ' COOPA22Cool ' als naam, en je hebt meteen alle levels.
die ventilator is gewoon een andere manier om binnen te komen in die glazen ruimte zo dra je de iris scan hebt gehackt en paco klaar is met klagen dan haal je in die kamer de eerste switch om, dan loop je naar de tuim, tegen over de camera is een buis , klim daar om hoog, volg dan de schacht en je komt uit boven dat glazen hokje, eev dan op de pc, swchakel de ventilator uit, wacht tot dat ook hun klaar zijn met klagen, laat je dan naar beneden vallen, scjakelaar om halen, en zachtjes naaar buiten lopen, geen gehack, ge kloot met lasers en elektrische schaduwen.