1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splintercell 3: Chaos Theory Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Berrie, 31 mrt 2005.

  1. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast bij zon ouwwe (vervelende) gast.
    ik moet een server activeren maar id egaat steets overhit, nu heb ik die gasten achter die ramen als enzo maar die ouwe gast zegt niks bruikbaars meer.

    weet iemand wat ik moet doen?
     
  2. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
  3. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag over level 9:

    Ik zit nu bij die bommen en zo, maar ik kan dat derde rotding maar niet vinden, kan iemand me precies vertellen waar dat rotding ligt? Ik heb zèlfs er een walkthrough bij gehaald ( |:- ) en nog kan ik dat stomme ding maar niet vinden.
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    K'ben er zelf nog niet, maar staan die niet alledrie aangegeven op je map (rooie puntjes) ? Zoals met alle objectives is ...
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Nope, want je moet ze zoeken. Kijk ff op een van de vorige pagina's (ergens in de laatste 5), daar staat de vraag ook.
     
  6. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    [​IMG]

    beetje snel, maar duidelijk toch ?
     
  7. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in level 5, en ik heb net een retailscanner gehackt. Dan kom je bij een stuk of 40 lasers. Hoe zijn jullie daarlangs gegaan? Ik heb simpel met me pistooltje een voor een bij elke de linker trigger gedaan zodat ze enkele seconden uitvielen, maar ik denk dat dat niet te bedoeling was?
     
  8. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit nu in het level penthouse (level 4 volgens mij iig het level na de kluis) en ik moet de compuer van davdenk ofzo restarten en wat aflezen maar waar staat die computer ergens?het is het laatste objective.
     
  9. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Lees effe terug in de thead. dan vind je het antwoord.

    IK heb echt een blunder gemaakt zat in de laatse missie geloof ik wil ik het spel starten net wis ik mijn save gelukkig niet die van me vader:pkan ik weer over nieuwe beginnen heb wel al de 1e missie 100% gehaald:p
     
  10. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    er was een schacht in de kleedkamer daar naast
     
  11. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    kan iemand mij zeggen hoe dat gaat met die machines in level 4?
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2005
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Laatst bewerkt: 13 apr 2005
  13. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Level:
    Displace (5e missie)

    Objective:
    Secondary objective: Discover the real identity of Milan Nedich.

    Probleem:
    Ik heb alle objectives gehaald behalve deze, ik kan de missie beeïndigen door naar het extraction point te gaan maar ik wil deze ook nog graag halen. Weet iemand wat de bedoeling is om achter zijn ware identiteit te komen en moet ik hiervoor een computer gebruiken of juist een persoon ondervragen?

    -Edit-
    Gevonden:
    Elsewhere in this first area, you'll overhear an executive and a guard discussing his latest assignment. The executive will let slip the real name of Milan Nedich, one of your objectives, but just overhearing it apparently doesn't complete the objective in your Goals screen - in order to satisfy that objective, you'll need to whip out your EEV and record the conversation.

    Kan ik waarschijnlijk weer een stuk overnieuw doen.
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2005
  14. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Hulde, mijn hartelijke dank.

    Mr. Badguy, here I come }:]
     
  15. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0

    als het goed is kan je in splintercell 3 voorbij de lasers komen doormiddel van een neergeschoten ventje op te pakken en dan ermee door de laser te lopen
    dan gaat het laseralarm niet af.
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, da's handig. Wist ik niet. Maar als ik me niet vergis dan kunnen die soort van mercenaries in 'The Bathouse' toch tegen gasgranaten? Ik bedoel, die hebben toch gasmaskers?
     
  17. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hebben ze ook al een keer eerder gezegd in missie The Bank, dat hij iets van een beacon heeft.... Dan kun je hem volgen vastpakken of KO of dood maken en dan oppakken...
     
  18. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, in dat level heb je inderdaad dat je via die terroristen de lasers kunt ontwijken.

    Maar Roberto, zoals Shcaap ook al zegt is er een andere weg (een schacht) om die lasers te ontwijken.
     
  19. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    /edit: foutje :confused:
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2005
  20. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    hee ligt het aan mij of is de pistool beter dan de assault rifle ?
    Als ik richt op een hoofd met een pistool dan schiet die hem in een keer dood maar met de assault niet???? En weet iemand hoe je met de assault rifle kan inzoomen zodat die hem stil houd als ik inzoom met rechter trigger beweegt dat ding als de tering. En is het dus onmogelijk om iemand in een keer neer te leggen
     

Deel Deze Pagina