1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splintercell 3: Chaos Theory Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Berrie, 31 mrt 2005.

1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, als je echt 100 % wilt halen, of in ieder geval hoger als dat, dan moet je geen guards doodmaken en proberen zoveel mogelijk objectives te halen ...

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies. Het stuk na die 3 guards met die vision. Maar hoe moet ik die bommen dan onschadelijk maken? Want er staat geen interact rechtsboven... Moet ik er op schieten ofzo?

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha lol, 22 enemies killed. :9

Maar ik vind het wel dom dat als je een terrorist killed je rating ook omlaag gaat, het zijn toch terroristen? Hierdoor vermijd ik het ombrengen van deze vriendelijke mensen en dat vind ik jammer, ik wil juist een mes in hun rug steken en ze van vuurtorens afgooien...!

...Maar ik wil ook die 100%. :{

4. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je al voorbij dat hek waar die idioot staat te lullen dat het allemaal zinloos is, en je die bommen hoort tikken? Dan moet je gewoon heel goed zoeken eigenlijk, het zijn iig NIET die vierkante kastjes die je daar allemaal ziet hangen. De eerste 2 zijn redelijk goed verstopt namelijk onder die looppaden. :p

5. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ik dacht idd ook dat het die kastjes waren, maar nee, als je goed kijk zie je wel iets oplichten
    knipperen, en daar is de eerste bom, op zich heb je tijd zat, alleen 100% halen is nog al lastig, je word daar nl vrij snel gezien en soms heb je weinig keuze, jij dood of hun dood...

6. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Hun dood dus :+

7. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wat je in hemelsnaam aan die view hebt als je naar boven drukt?(emp ofzo) ik snap niet dat ze dat erin hebben gedaan :confused:

en ik ben bij een level(5e dacht ik) dan kom je meteen buiten loop je door een klein gangetje en kom je bij een heli en 2 gasten, nou als je die gasten hebt moet je ergens naar beneden(bij die ventilator, maar ik kan daar niet kommen zonder mn health vol te houden, weet iemand hoe je dat wel kan?
    want als ik dan die kamer binnen ga dan wor dik meteen gaar geschoten

Laatst bewerkt: 16 apr 2005
  8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Je kan dan alle elektrische apparatuur zien. Handig in een level als Hokkaido, maar echt veel heb je er niet aan. En moet je in Penthouse (jou level 5) niet gewoon aan het touwtje naar de overkant gaan (bij het AXE bord)?

9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt waarschijnlijk dat hij telkens in dat gat pleurt bij die ventilator. Dan moet je vlak bij die ventilator gaan staan en daar is zo'n soort bedien paneeltje. Daar moet je op A drukken als rechtsboven 'interact' staat. Dan ga je met zo'n touw met dat touw naar beneden. Zo'n abseil geval zeg maar...

10. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Met emp kan je toch dingen scannen??
    kan je ook zo van een afstandje hacken ?

11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet goed wat jullie bedoelen.... of bedoel je dat dat je met de linkse trekker van met je pistol van die elektrice apparatuur tijdelijk kan uitschakelen?

12. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    In level 8 tegen Sequl kom je van die tanken bijna turrets tegen. Kill die gozer die uit die tank hangt en gooi er dan een granaat in. Dan doet i niks meer. waarschijnlijk wist iedereen dit al.

13. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dit wist ik nog niet. Moet je dan eerst op die tank klimmen of gewoon goed mikken?

14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben 2 tanks tegen gekomen. 1 op het einde en ergens in het midden ook 1. Ik heb dat alleen bij de laatste tank gedaan want als je dan bij zalmaarzeggen dat extraxtiepunt staat (Spellingsfouten) Dan zit daar beneden een tank vanaf daar heb ik een granaatje erin gegooid en toen stopte die en kwam er rook uit. :p

15. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Beetke uitproberen/logisch nadenken en je hebt je antwoord :+

Right trigger is kogels afvuren, lijkt me stug dat je daar een apparaat tijdelijk mee uitschakelt :D Je hebt gewoon je pistol nodig, je mikt op hetgeen je wilt uitschakelen en drukt op de LINKER TRIGGER als je op de goede afstand staat (van te ver werkt het niet) gaat er een groen lampje branden op je pistool, als er een rood lampje brand is het appraraat niet uitgeschakeld.

16. Stoewie

Stoewie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okay mensen, ik ben nu met mission 2 begonnen
    en kan iemand me ffies vertellen waar ik nou naartoe moet?
    lolz
    volgens mij kom ik nu heel blond over maargoed

17. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit in level 5, penthouse ofzo.. k moet naar m'n extraction point voor het completen van de missie. Probleem is alleen dat de lift waar ik in moet, dichtzit en de schacht waar sommigen het over hadden, uitkomt nog voor de lift zelf. Ik moet dus in de lift... wat te doen?

18. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Bovenin die lift waar je nu op staat zit gewoon een gat waar je door heen kan. 8)

19. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als k kijk op m'n map en k loop naar het extraction point, dan kom ik bij een lift met radio-gejengel in de buurt.. daar kom ik iig niet in. De lift die jij bedoelt is denk k die lift met dat gat waar k steeds te pletter val.. moet ik van 10 meter hoogte op die lift springen ofzo.. of kannik ook nog een verdieping lager derop? s me nog niet opgevallen namleijk

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet naar een deur op de bovenste verdieping. Dan kom je bij een stuk trap. En daar moet je naar boven lopen en daar door de deur. Dan heb je hem uit.

Deel Deze Pagina