1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splintercell 3: Chaos Theory Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Berrie, 31 mrt 2005.

  1. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    neet dat is de EEV, de thumb stick in drukken, EMP is dat blauwe beeld met electrische witte puntjes
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja... Hebben wij het daarover ofzo? :confused:
     
  3. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    ey, ik zit nu beetje te kloten met mission 2
    ik liep daarnet langs een deur waar allemaal water uitliep, ben in een kamertje gegaan, mannetje ondervraagd, machine omgeschakelt, en wat nu?!
    EDIT:
    laat maar, ik heb de weg alweer gevonden :)
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2005
  4. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Berrie en anderen, 't klopte idd wel, maar kheb gwoon iets over het hoofd gezien. Die map zuigt als je naar een specifiek punt moet..

    In japan ging 't helemaal fout bij mij.. 11% maar }:]
    Shetland ontsnapte, zo'n ander figuur kon ik niet gevangennemen en dat soort dingen.. naatje was het net. Grafisch gezien prachtig level btw :)
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2005
  5. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Hej,mensen ik heb alle missies uitgespeeld inclusief die van coop,maar de enige die ik/we niet kunnen uitspelen is de eerste echte,die van panama.Feit is namelijk dat je makkelijk verdwaald.Nadat ik bij de archives ben geweest moet ik naar de main server,lambert zegt: first floor,other side of the building.Maar waar the fok is het dan?Wel hebben we een enorme kamer gevonden waarin we als we naar beneden gelopen zijn links een pad in kunnen,maar aan het eind van het pad is een deur waarvoor een schildersteiger staat,en aan de andere kant een enorm rooster met uitzicht op een ronde kamer voll met lasers.Wat moeten we doen?Map is namelijk ook niet beschikbaar.Zwaar klote
     
  6. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar zaten wij op een gegeven moment ook flink vast. Maar als je aan het begin van de missie samen via dat schuurtje (of iets dergelijks) de eerste kamer binnenkomt dan ga je aan het begin van de missie rechtsaf naar The Archives, maar als je nu naar de Main Server wilt dan moet je juist linksaf want daar is ook nog een deur. Via daar moet je in ieder geval, hopelijk lukt het een beetje.
     
  7. Tind0

    Tind0 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    yo, hoe gebruik je die shotgun attachment?
     
  8. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Werd al uitgelegd, als je in een bepaalde missie die attachment tot je beschikking hebt dan moet je je SC20K selecteren en op X drukken, dan houd je je wapen dus gericht en dan moet je één keer op wit drukken, hierdoor verandert Sam zijn attachment.
    Maar je had wel even beter kunnen kijken want het was net uitgelegd. ;)

    -Edit- Was een ander topic. :)
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2005
  9. Tind0

    Tind0 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ja srry kmoest t snel ff weten
    ben nu ook tegelijker tijd CT aan t spelen :p
     
  10. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nu aan het eind bij de bathhouse waar je die bommen moet defusen. Maar ik kan er maar 1 vinden. Heb alles al doorgezocht en als ik verder wil door de deur ontploft de bom. Dus als iemand weet waar de andere hangt

    Never mind... vindt hem net zelf al... 8)
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2005
  11. Tjab

    Tjab Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit helemaal vast in missie 4! ( penthouse) ik sta voor een kapotte lift en kan nergens heen....:confused: , kan iemadn me helpen?!?!?!
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Tjakaa: De eerste bom zit dus onder de eerste brug zeg maar. Die moet je eerst defusen, daarna ga je dus de trap op en loop je gewoon over het pad. Dan neem je een haakse bocht naar rechts zeg maar. Als je dan rechtdoor loopt en over de railing springt kom je bij de 2e. De 3e. zit aan de kant bij de deur.

    @ Tjab: Je moet dat mannetje bij de lift eerst de lift laten maken en daarna kan je de lift nemen om naar boven te gaan.
     
  13. Tjab

    Tjab Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    en als ik dat mannetje al neer heb...? heb k dan een probleem??
     
  14. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    nee niet echt je springt dan omhoog als het goed is pak die zich bi jeen gat vast en dan omhoog tegen een ladder omhoog klimmen zo heb ik de eerste keer gedaan en tegen het einde als je boven kotm kotm de stroom weer op en dan komt de lift ook omhoog niet bang zijn er gebeurt niks.
    daarna spring je via dta gat waar je ook mee op de lift bent gekomen naar onder.
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je kan dan vast nog wel langs zo'n pijp naar boven klimmen. Maar met een gefixte lift gaat het stukken sneller. Okee, ik heb ook nog een vraagje. Ik heb de game nu net op Normal uitgespeeld en ben nu met Hard bezig. En ik probeer tegelijkertijd 100% te halen. En 1 ding dat je dan niet mag is gezien worden als een vijand. Maar mag je dan wel flashbangs en smoke/gas grenades gebruiken of niet?
     
  16. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Hangt ervanaf of de vijand dan op je gaat schieten of dat ze je alleen gaan reageren als ze doen als ze denken iets te zien of te horen. Ik zou even een level spelen, vlak voor je extraction saven en dan proberen hoeveel procent je krijgt...
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar een gasgranaat b.v. komt niet zomaar uit het niks. Denken ze dan ook echt dat iemand daar achter zit of niet? Ook een flits kan neit zomaar uit het niks komen...
     
  18. 343GuiltySpark

    343GuiltySpark Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zelf nu ook ff gespeelt bij iemand anders.
    Echt een tegek spel, cker de Versus en de Coop.
    Fantastisch om je teammate bij Coop over een ravijn te gooien diegene slaat dan meteen een vijand K.O. en jijzelf klimt vervolgens over het ravijn... Practig gewoon al die taktieken en mogelijkheden die je bij dit spel hebt zeg...
     
  19. Tind0

    Tind0 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    keb ff een vraagje, hoe verdrink je zo'n vijand in het bad?
    ik ben nu bij japan het bathouse, daar kan je toch die actie zettn?
     
  20. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    die baden zijn toch allemaal leeg ?
     

Deel Deze Pagina