Zover ik weet kan je geen vijanden verdrinken hoor. Je kan wel iemand overboord b.v. bij een ship gooien zodat hij in het water valt. Heb The Bathouse al uit maar nooit iets opgemerkt. Als je vijand gewoon in het water legt met z'n hoofd onder het water gaat hij iig niet dood.
nee nie allemaal, maar kzag op nsa trainig video dat je zo'n move kan zetten maar tot nu toe merk ik der niks van
Oh, je bedoelt die move zeker dat je iemand het water in kan trekken? Die zit niet in de xbox versie. Wel in de PS2 versie.
Tja, wij hebben Co-Op. Dat heeft de PS2 weer niet. Dus ik ben blij hoor. Voor mij hoeft die ene move er niet persee in te zitten. Je kan hem toch bijna nooit toepassen.
Ja daar zijn we al geweest,we weten nu dus dat dat de main server is,maar hoe de fok kom je er in?!Er is naar mijn weten geen enkele manier om in die laser-ray kamer te komen waarin je kan kijken door het rooster
Nee, hahaha en dat was ook ons volgende stuk waar we vast zaten. Ergens in het level moet je samen een co-op move doen waar de één het touw vast houdt en de ander naar beneden gaat, een keypad hackt en ervoor zorgt dat de hekken open gaan. Dit hack-gedeelte is aan de andere kant van de hekken dus je moet er ergens boven langs gaan, het is vrij lastig zoeken maar hopelijk lukt het weer.
Woehoe, net uitgespeeld : ) Ff vraagje. Is het mogenlijk om de missle tegen te houden die bij seoul word gelaunched? Ik heb het 2 keer overnieuw gedaan en kom elke keer te laat...
Ik heb net The Battery gehad en daar is het zowiezo niet mogelijk, ik weet niet of er ook één in Seoul wordt afgevuurd.
Of het was Battery, kan ook. Een van de laatste levels moet je binnen een bepaalde tijd bij een platform komen.
Ja dat was inderdaad Battery, hierbij is het niet mogelijk om die raket te stoppen, het is een deel van het verhaal en je objective wordt hierdoor ook gecancelled en je krijgt er direct een nieuwe bij, maar dat wist je al.
Ik heb vanavond coop gespeel ik was in een missie waar je een ant bacterie ofzo moest maken in zon hok waar je 3 buisjes ziet dan moet je dat gaan mixen (met z,n 2en) Hoe moet dat?
heb t al een keer geprobeerd uit te leggen : http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=1377314&postcount=189
ok bedankt maar ik snap het nog niet echt ik bedoel die missie waar die aap ligt! bij mij begint de controller heel erg te trillen? is dat dan goed?
zolang je niet gestoomt word in het kamertje en je die buizen nog ziet, gaat het goed. Maar het gaat er dus om dat je met z'n 2en tegelijk a drukt op zo'n staaf met de juiste letter er op. De volgorde moet je ergens gevonden hebben en staat vervolgens wel in je opsat bij notes
In ieder geval binnen een bepaalde tijd nadat de 1 het gedaan heeft moet de ander het doen... Vlak na elkaar kan dus ook