1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splintercell 3: Chaos Theory Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Berrie, 31 mrt 2005.

1. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik ga het proberen thx alvast voor de moeite

2. exilim

exilim mASter_eXiLim

Leuk Bevonden:
    0
    Graag gdaan hoor.:9 Ik moest er oowk ff puzzelen voordat ik het doordat, maar tis me wel glukt.:)

3. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk een opties om de subtitles aanm te doen tijdens de filmpjes??

4. exilim

exilim mASter_eXiLim

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, volgens mij niet, ik heb er oowk al naar gezocht maar heb niks kunnen vinden... Is opzich wel jammer...

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een hele tijd voor die 3 schakelaars/kastjes zitten zoeken in het derde level (The Bank). Maar ik vind er maar 2. (denk ik) Kan iemand me please die 3 exacte plekken geven van die kastjes. _0/

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik heb ook een vraag, een hele simpele trouwens. In vs mode als je aan een railing hangt, hoe trek je zo'n merc er vanaf als hij dicht bij de rand staat?

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Als er linksboven waarschijnlijk interact staat lijkt me. Dus op A drukken als je het ziet staan. Net als in de campaign.

8. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook een OPSAT he! Je kan daar niet hele foto's van maken als je er nooit geweest ben. Daarom doen ze het zo. Dan is het tenminste nog een beetje realistisch.

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45

Dan komt er geen interact te staan.

10. Hazard

Hazard 'Schaduwen'

Leuk Bevonden:
    0
    Hoef ook geen foto's! Ik vind het gewoon zo enorm onduidelijk, alles gaat doorelkaar heen, je ziet niet waar je zelf bent etc. Erg onduidelijk.

11. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een vraagje:

Ik ben bezig om samen met een vriend co-op splitscreen te doen. We zijn (neem ik aan :)) ongeveer bij het einde van het eerste level. Ik moet naar de Main Server Room die op de begaande grond is. Ik ben samen met hem naar de bovenste verdieping gegaan, en daar heeft ie mij aan een touw naar beneden gelaten, zodat ik een schakelaar om kon zetten zodat een grote ijzeren deur/hek zich opent. Hoe moeten we verder? Want als hij mij weer optakelt, dan kunnen we dus over een klein balkonnetje springen, maar dan flikker ik naar benden waar de lasers nog actief zijn. Hopelijk is dit een beetje duidellijk O-)

12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    zo moet je het doen:
    je moet gewoon bij dat balkonnetje recht over de reling springen en dan pak je het balkonnetje vast en dan hangent helemaal naar rechts schuivelen totdat je bij weer een balkonnetje komt.

Laatst bewerkt: 2 apr 2005
  13. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben in de singelplayer in het level na de bankoverval, new york city dus.
    maar ik heb alles nu gedaan en kan alleen de extraction point niet vinden.

14. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Dankuwel :) Ik probeer het straks.. hmm, stom dat ik dat daar niet aan heb gedacht :{

15. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Wara je het level starten Gewoon daar heen aan die zelfde plek en dan efe op a duwen en missie complete! *)

Ikke zit nu In missie 5 _O_
    Ik deed over level 2 en 3 gemiddelt 1½ uur over en level 4 51 min Die levels duren wel langer dan splintercell pandora tommorow goed gedaan ubi!!! _O_ _O_

16. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal niet... Daar kun je niet eens heen want je bent langs een lijn naar beneden gegleden, daar kun je niet meer terug naar boven. Je moet naar de lift toe. In het appartement van die gozer, in de verdieping daaronder zit een badkamer (ook daar waar die camera's hangen). Daar is een schacht waar je in kunt klimmen, kruip erdoor en er aan de andere kant weer uit. Laat jezelf in de lift vallen en je hebt de missie voltooid.

17. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    EDIT: oeps!
    shit verkeert gelezen wat lazz zegt klopt ik had over die missie daar voor sorry wat een blunder :'-(

Laatst bewerkt: 2 apr 2005
  18. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet je in het 4e level bij die oude man doen?

19. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ermee praten. Hij vertelt je over de servers :) Rest wijst zich vanzelf.

20. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar dan raakt 2 overhit ofzo en ik snap niet wat ik dan moet doen!

Deel Deze Pagina