1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splintercell 3: Chaos Theory Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Berrie, 31 mrt 2005.

  1. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bij het begin van seoul maar kan iemand het verhaal uitleggen want ik snap er geen aars meer van. (waarom er ineens oorlog is enzpo) Ik snap niet meer hoe alles tot een oorlog heeft geleid
     
  2. Vizzle

    Vizzle Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    MIssie 2

    Hallo, kan iemand mij helpen?? Ik dool maar door die boot en weet niet echt hoe of wat.... Waar moet ik heen. Volgens mij moet ik naar het hoogste punt op de boot maar kan iemand mij vertellen hoe ik daar moet komen? Ik heb die gast al gekilled en hoef niet meer op de alarms te letten op het schip..... Ben ik er bijna??? Ik hoop dat iemand me kan helpen.
     
  3. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het niet zo moeilijk meer, je hoeft alleen nog maar
    Naar het achterste gedeelte van het schip te lopen. Je gaat dus naar boven, totdat je helemaal bovenop het schip bent. Loop dan zo ver mogelijk daar naar achteren, en je vindt daar een ladder naar beneden. Je hebt daar 1 verdieping, en dan nog een ladder naar beneden waar je 3 guards en nog zo'n box hebt die je moet tracken. Op die eerste verdieping (die heel erg smal is) kun je naar rechts toe lopen voor zo'n soort van boot waarmee je kunt ontsnappen. Ga gewoon bij dat ding staan en je kunt er vandoor.;))
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand het verschil tussen het rooie lichtje en het groene lichtje op je pistol om die elektrische app. mee uit te schakelen.
     
  5. Rovak

    Rovak Guest

    Als ie rood is dan heb je nie precies op een elektrisch app. geschote, en als hij groen is dan heb je met succes een app. gestoord/verlamd/whatever
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah zo, bedankt. Maar als je dan voor de eerste keer richten al mist doet hij het toch niet meer?
     
  7. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    jawel maar hij moet weer opladen
     
  8. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    En als je zeker weet dat je raak zou schieten en het lampje is toch rood....dan heeft het geen invloed.
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje ik ben nou bij die missie dat ik een bank moet beroven, maar ik moet ook 3 van die knoppen indrukken. nou is de vraag hoe kom ik in het kantoor waar de laatste knop is want dat lukt niet bij mij!!!
     
  10. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    is de deur stuk? probeer dan eens helemaal terug te lopen naar waar je binnen kwam en dan de retinal scanner hacken, misschien respawned die Paco weer, anders moetje die als eerste doen, dan naar binnen tuintje en via de pijp omhoog
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je moet de pijp niet gebruiken. Als je voor die grote glazen deur staat die je eerst moet hacken. Dan heb je aan de linkerkant helemaal aan de grond zo'n crawl space waar je in moet om in de laatste kamer te komen. Zat ik ook eventjes vast. Had het hier ook gevraagd. Want ja, zoeken raak je ook beu. :)
     
  12. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    fffkes een vraagske. ik dacht dat je bij splintercell 3 alleen met meerdere kon via x-box live of system link.
    maar toen ik wat las over het spel stond er bij features split-screen en daar heb je geen x-box live of system link voor nodig
     
  13. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Je kunt idd met z'n 2'en offline coop missies doen.
     
  14. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu bezig om het 1e level op 100% te krijgen, maar hoe snel ik ook ben, ik krijg het niet voor mekaar om die Morgenholt te redden. Hoe moet dit?
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem ook niet redden. Hij gaat gewoon dood. Dat hoort zo in de missie.
     
  16. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    ey mensen, ik zit op dat schip, maar waar kan ik die Hugo vent vinden?
     
  17. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    vertel ff duidelijker hoe ver je bent in het level.. 't level is vrij groot weet je ;)
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zit bijna op het laatst. Kom je vanzelf. Die zit met wat vrienden aan een tafel en die gaat op een gegeven moment om een fles whisky en dan kan je hem pakken.
     
  19. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    tja...
    euh...
    ik heb zojuist een paar ventjes uitgeschakeld die helemaal aan de andere kant van het schip stonden (als je begrijpt wat ik bedoel)
    en toen kreeg ik te horen dak ene Hugo vent moest killen ofzo
    maar waar zit die lul?
    @ Berrie:
    Wat bedoel je met 'op het laatst'?
     
  20. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet weer terug naar benden (als j op de deck bent) via de stuur boord kamer en dan via de trap naar benedenen dan recht door tot je niet meer verder kan ,en dan naar rechts gaan en dan zie je een dear als het goed is en daar binnen is hij met een man of 2 3,
    als je niet echt begrijpt wat ik bedeol, dan moet je maar in je map kijken en de rode blokje is waar je naar toe moet.
     

Deel Deze Pagina