1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splintercell 3: Chaos Theory Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Berrie, 31 mrt 2005.

1. StickyFingers

StickyFingers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier een tip:

Speel het spel zelf zonder hulp. Simpel maar waar. Waar je nog niet geweest, ga daar naar toe. Je komt vanzelf wel waar je wezen moet. Wist je dat er ook een kaart in de menu zit? Daar staat waar de positie van de missie is waar je op dat moment mee bezig bent.

Ik ben bezig om die missies op 100% te klaren. Tot zover heb ik 3 of 4 op 100% geklaard. Mp online is verslavend, MC3 trouwens ook :D

2. Stoewie

Stoewie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oja ik kan ook nog op die map kijken ja, me is bloooooooooond bezig vandaag!!!
    sorry...

bedankt :)

3. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey k heb even een vraagje over wanneer je aan zo'n pijp hangt. Met de rechttrekker breek je iemands nek als ie onder je komt staan/loopt, met de linkertrekker wurg je em ofzo. Maar in filmpjes zie je ook wel eens dat Sam gewoon al ondersteboven kan hangen, ook al is er geen guard ofzo bij hem in de buurt. Ik bedoel dus dat Sam ondersteboven hangt met alleen zijn benen klemmend aan de pijp. Hoe doe je dit?

4. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij gewoon wanneer je je wapen pakt

5. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu bij the bathhouse bij het stukje dat er bommen zijn gepland, ik kan er maar 1 vinden en daarna kan ik door een deur maar elke keer als ik daar doorheen ga ontploft de boel. kan iemand me helpen?

6. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kan dat.
    De eerste bom zit dus onder het eerste brugje zeg maar. Nadat je die hebt uitgeschakeld ga je de trap op en volg je het pad totdat je weer naar links moet zeg maar. Als je dan recht voor je in de hoek kijkt zie je weer zo'n rood licht knipperen. Ga daar naar beneden en dissable die bom ook. Dan loop je naar die ene deur waar je de boel telkens onploft zeg maar. Daar links zit er ook nog 1 op zo'n plateautje. Dan kan je door de deur en moet je Shetland te grazen nemen. Da's wel een mooi stuk. Je kan ook telkens saven nadat je een bom hebt uitgeschakeld. Omdat er ook nog guards rondlopen met zo'n heatvision. _0/

7. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik weet niet of iemand hier op aanslaat, maar ik zit vast in het level van de bank.
    Via de tuin waar een fontein staat geplaatst ben ik een schacht ingekropen, alleen zie ik aan het eind van de schacht een kantoor en staat er een guard. Nu wil ik de schacht weer uit, alleen draait er een ventilator die mij de weg uit de schacht verhinderd.

Mogelijk kan iemand mij verder helpen…

9. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met je EEV(zoom mode) kun je misschien de computer hacken en de ventilator uitzetten.
    Nu mijn vraagje, heeft iemand die move al gedaan waarbij je iemand verdrinkt?
    Zoja, waar dan?

Alvast bedankt,
    BLACE

10. XForce1

XForce1 Guest

ok mensen, ik heb ook ff hulp nodig.
    Ik zit nu vast bij het level The Penthouse, ik heb net samen met dat rare ventje die computers gedaan en ik moet nu naar boven ofzo naar de deuren waar geen slot maar op zit maar ik heb echt geen idee waar ik nu naar toe moet.
    Iemand een tip???

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, volgens mij bedoel je die elektrisch gesloten deur, die nu open zou zijn. Deze zit helemaal aan het begin voordat je het penthouse binnen gaat ... Bij de trap met de camera. 1 deur ging naar de appartementen, en een andere naar een schuurtje, die laatste moet je hebben.

12. XForce1

XForce1 Guest

dan kom je bij de oude ventje met die computers, dat heb ik inmiddels ook gehaald maar daarna weet ik dus niet waar ik naar toe moet

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    dat weet ik ook niet precies meer. Maar er is ergens een trap, valkbij de kerel, en daar moet je omhoog (dan kom je weer op een soort zolder)

14. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Hey
    weet iemad bij: Battery..
    hoe je die 2de missel moet uitschakelen???

EDIT: LAAT MAAR ZITTEN IK HEB ZELF UITGEVOGELD _O_

Laatst bewerkt: 25 apr 2005
  15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    @xsparkle je moet weer terug dan hangt er een lift waar je op kan springen en dan kan je extract doen, maar vergis je niet er is ook een lift die veels te ver naar benedena hangt

16. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mensen, zit vast in level 3. Ik moet 8 valse e-mails plaatsen, maar ik vind er maar 7, ik zal de plekken zo precies mogelijk beschrijven.

1. In de kamer waar je ook de eerste van de drie knoppen vind die je moet openen.
    2. In de computerkamer daar tegenover, naast de deur van de ingang van de kluis.
    3. In de kamer recht tegenover de toiletten, boven de ingang van die kamer staat een camera.
    4. Bij het bureau dat staat in een ruimte waar je voor de eerste keer lasers tegenkomt, en waarbij er gastjes zo doorheen lopen.
    5. In het glazen kamertje waar je de tweede knop vindt om de kluis te openen.
    6. In de achterste kamer waar je de derde knop vindt om de kluis te openen.
    7. Achteraan in de kluis
    8. ???????????

Waar zit de laatste?? Als het niet duidelijk is zeg het maar even.

/edit: Never mind, ik heb hem al.

Laatst bewerkt: 25 apr 2005
  17. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al heb ik hem al 2 keer uitgespeeld,in het laatste level zegt zon gastje dat je ondervraagt dat er nog wel een paar van die elektronishe schockers in de storage room liggen.Waar?

18. r8ter

r8ter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die liggen dacht ik hier:
    Als je door de deur met de oog scanner bent, en dan de eerste deur rechts (als je word gepakt word je daar ook ondervraagt). In een van die rekken liggen 2 dingen, weet niet zeker of het sticky shockers zijn, maar ik dacht het wel.

19. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar Redding zegt toch ook dat het speciale dingen zijn,en met die storage room bedoel je zeker die kamer waar je je wapens op moet halen als je ondervraagt bent.Als dat het is,dan is het jammer,ik had wel graag wat mensen ge-elektrocuteerd. 8)

20. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    Tja met de sticky shocker elektrocuteer je ze en elektrocuteren ze jou, dus het zijn gewoon de shockers idd...

Deel Deze Pagina