1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splintercell 3: Chaos Theory Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Berrie, 31 mrt 2005.

  1. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo
    ik had dus een vraag.
    als ik inzoom door met de rechter dumpstick in te clicken, en naar een apparaat kijk,bijv: een camera dan krijg ik altijd zoon soort tekentje onder kan je daar iets mee ofzo.
    want ik moet ook met mijn inzoom ding naar kentekens kijken van auto`s en als ik kijk dan krijg ik ook weer zoon tekentje eronder, hoe doe ik dat activeren.???
     
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Niks doen gewoon er naar kijken en ff niet bewegen totdat lambert wat zegt. Dat met de volgende auto ook doen.
     
  3. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt :D
     
  4. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    En als je met dat vierkantje op pc's richt,en je ziet TWEE ''hokjes'' dan kan je o A klikken en de computer-inhoud lezen,soms zelfs hackken.
     
  5. Kloever

    Kloever Wat is een kleur?

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een vraag! Ik zit nu in level 8.2! Hier kom je steeds van die vreselijk irritante vliegende drones tegen! Hoe maak ik die dingen kapot? Ik kan ze wel jammen, maar daar schiet ik niet voor heel lang veel mee op!
     
  6. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    1) Je schiet ze uit de lucht met een sniper (als je die hebt)...
    2) Je bestudeert hun route, en loopt op het juiste moment, als die drone ergens anders is, naar de plek van de bestemming.
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vond die drones niet echt in het verhaal passen. Ik denk ook niet dat ze dat in 2007 al zouden kunnen hebben :confused: En ik vond ze ook best klote gelukig kwam je er maar een aantal tegen :) phew
     
  8. Kloever

    Kloever Wat is een kleur?

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmzz...heb helaas geen sniper..Geen andere manier? Ach ja..dan maar heel veel saven en hopen dat het goed gaat...Thx
     
  9. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt ze met je OCP even uitschakelen, doe ik altijd
     
  10. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    jup, werd gek van het lawaai van het gedraai van die dingen, maar kwam er wel makkelijk voorbij. Ocp en die helikoptertjes doen niets meer. En als ie bijna uitgedraaid is gewoon weer op schieten begint ie weer opnieuw :D
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook natuurlijk. Heel handig. Wat ik deed is: Als ze een paar meter van je vandaan zijn 1 keer gewoon met je shotgun schieten. Dan zijn ze in 1 keer kapot. Maar telt dat dan ook als een kill of niet?
     
  12. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    whaha 'k zou t niet weten. In het eindmenu staat guards killed, dus ik denk niet dat die machientjes erbij horen.. of er staat enemies killed, naja zal wel niet tellen :+
     
  13. XForce1

    XForce1 Guest

    ik ben in dat level met die japanse huisjes
    ik kom op dat dak terecht waar dat 1 ventje begint te praten tegen die anderen en hem uiteindelijk vermoord
    wat moet ik dan doen want als ik er achteraan loop word ik iedere keer ontdekt
     
  14. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoort bij het verhaal, die hoort vermoord te worden waar je niets tegen kunt doen. :)
     
  15. XForce1

    XForce1 Guest

    maar dan moet je toch als een speer achter die vent aan gaan die hem heeft omgelegd
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Die tjap hoort te ontsnappen tog :eek: ?
     
  17. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zitten vast in het 3e co-op level.
    Je moet daar bloedcellen mengen voor anti-virus. Maar wat moeten we mengen?
     
  18. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    hele goede vraag, die notes heb je ook niets aan.
     
  19. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar uiteindelijk zul je hem niet te pakken kunnen krijgen, hij vertrekt per helikopter en ook hieraan kun je niets doen. :)
     
  20. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    IK zit vast samen met een vriend in het 3e coop missie je zit in die bunker als je bij de lift omhoog gata me teen lader kom je in een schagt daar stata een man als ik die omleg dan komen bij en me vriend nog 2/3 man aan die schieten we kapot of slaan we kapot want me vriend moet alles heftig doen als je aan het einde van de gang loop daar heb je zo pijp als ik daar aan ga hangen en naar de andere kant wil gaan wordt ik neer geshoten heb alles geprobeert maar we komen er niet langs wat moeten we doen?
     

Deel Deze Pagina