1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splintercell 3: Chaos Theory Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Berrie, 31 mrt 2005.

  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als die raket is gelanceerd dan moet je op dat plateau ergens aan de buitenkant naar beneden gaan zodat je in de controllekamer komt. Daar moet je eerst snel 3 mannetjes uitschakelen en de raket onschadelijk maken.
     
  2. XForce1

    XForce1 Guest

    maar ik kan niks bij die raket doen
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon naar die controllekamer gaan. Dus niet helemaal terug in het begin van het level. Daar moet je later pas naartoe volgens mij. Gebruik anders je map. Naar het rode bolletje toegaan. Dan weet je genoeg volgens mij. Veel succes.
     
  4. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben jij nog lang niet mannetje!.Voortaan als je mijn advies steelt mijn naam erbij vermelden he :+
     
  5. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    maar als je met je samples bij die cryochamber staat en je duwt allebei op 'use' cryocrane ofzo dan gebeurt er niks.
     
  6. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je wel ALLES uit die kamer gehaald?Ook het anti-virus?Zoja,dan klopt er iets niet.Maar ik denk dat je nog gewoon wat moet rondlopen.Ook al naar die kamer geweest die niet van buitenaf te open is?

    De cyrocrane ''usen''zet niks in werking hoor,je ziet een heel raar ding met zon zelfde soort ''view'' als een keypad.Zoek de code voor user a en b in de notes,en druk dan allebei gelijk op de goede knoppen.
     
  7. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien een beetje domme vraag maar ik stel hem toch :9

    Ik ben nu een beetje bezig om missies te halen op 100% maar ik heb heel vaak dat er wanneer de missie is uitgespeelt er staat identified als intruder + getal als dit 1 keer is gebeurd kun je dus wel dag zeggen tegen je 100%. maar vaak als ik helemaal geen ruzie heb gehad met guards ze gewoon heb knockout heb geslagen zonder geluid te maken dan nog staat er wel eens identified as intruder. Nou wou ik eigenlijk even weten hoe je precies kunt weten wanneer je nou als intruder gezien wordt want als de guard gaat schieten dan kan ik het begrijpen dat ie mij als intruder ziet of als dat spannende muziekje gaat spelen. Maar soms is de reden voor mij onverklaarbaar en is het een beetje vaag wanneer of wanneer je niet als intruder gezien bent. hoe kun je dat merken ?
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2005
  8. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt het natuurlijk pas echt zeker weten wanneer de missie is geslaagd, maar daar heb je niets aan. Je kunt bijvoorbeeld gedetect worden als intruder als je een mannetje wel pakt, waardoor hij niet kan schieten, maar vlak daarvoor je wel heeft gezien. Verder kan het zijn door camera's, of door smokegrenades en flashbangs te gooien (geloof ik). Het spannende muziekje start ook al als ze denken iets te zien/horen, maar dan ben je niet gedetect. Als je wel gespot wordt wordt het muziekje NOG spannender :p
     
  9. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    en daar baal ik zo van dan denk je alles helemaal toppie te hebben gedaan en dan op het laatste 97% omdat je schijnbaar een keer gezien bent. Het leven is hard :{ jammer dat ze niet een metertje hadden gemaakt voor detect as intruder net als met de alarmen dat zal een stuk makkelijker zijn :) maarja ik ga weer verder want die game is verslavend! _O_
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Owk .... Het "schijnt" dat je die Heli's naar de (...) kan helpen door met de shotgun er op te schieten ... Maar ik heb echt vanaf 3 meter 5 keer d'rop geschoten, en hij bleef fijn doovliegen :{

    Ik kom er nu dus echt niet langs, hoe krijg je die dingen nou kapot dan :confused:

    EDIT: Lama, met de sniper :) Wat een grandioze explosie by the way :9
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2005
  11. Victor

    Victor Guest

    Bedoel je met de heli's die kleine robotjes met een rood licht? Want ik hoor wel vaker helicopters maar ik ben ze volgens mij niet tegengekomen.
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Jah die, maar die zien eruit als helicopters ...
     
  13. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    meesten hier zien amper verschil, als het vliegt is eht automatisch een helicopter ;)
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Maar hij heeft wiekens op z'n dak :eek:
     
  15. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook bij de missie in seoul en ook ik heb te kampen met die "$"# helikoptertjes. Het probleem is dat ik altijd redding's recommendation pak en daar in het pakket van Seoul alleen een shotgun+launcher attachment inzit. Hoe moet ik die "#$#" dingen nou onschadelijk maken?. Ik kan ze wel gewoon ontwijken maar ze zijn behoorlijk irritant :cool:
     
  16. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is 't mogelijk om die helikopters kapot te schieten met die shotgun. Dit is mij nog nooit gelukt, maar 't schijnt mogelijk te zijn.. is volgens mij ook een filmpje over, maar goed.
     
  17. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb toenet geprobeerd en op ong 2 meter afstand 5 shell op afgevuurd daarna nog eens geprobeerd op kortere afstand maar geen resultaat. dat wordt ontwijken dus :{ :9
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het ongeveer in het begin van deze thread een keer gevraagd. En ik kreeg als antwoord dat het ook met een shotgun ging. En het lukt echt gewoon hoor. Echt niet meer als 5 meter afstand anders is lukt het niet. Niet TE dicht anders word je geraakt door de explosie. Dat is helemaal minder. Maar het gaat echt, zelf heb ik het nog nooit met sniper geprobeerd.
     
  19. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    nouja ik zie wel als ik een clear shot krijg of het me luk i.i.g. bedankt voor de hulp _O_
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Astu, maar ik heb hem gewoon afgeschoten vanaf de plek waar ik begon zeg maar. Dus in ieder geval vanaf die railing. Daar komt ie dicht genoeg bij om hem af te schieten. Succes. Je kan hem ook gewoon ontlopen hoor. Maar het ik inderdaad leuker om zo'n ding af te schieten.
     

Deel Deze Pagina