1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splintercell 3: Chaos Theory Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Berrie, 31 mrt 2005.

  1. Victor

    Victor Guest

    Het kanb veel makkelijker: sniper nemen en ze afknallen. Je heb voor dit level toch het meeste aan Assault dus dat is dan mooi megenomen. Geloof me met Redding's Recomandiation red je het wat minder makkelijk met Assault maar het lukt wel. Stealth moet je in deze missie niet eens aan denken.
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Owk, vaster als dit kan gewoon niet en de lol begint er ook een beetje vanaf te ralen :mad:

    ik ben nu in Bathhouse, op eens stuk waar opeens allemaal special forces ofzoiets zijn (met die rooie views) Ik heb al 90 kogels nodig om er 1'tje dood te krijgen, laat staan de rest van het peleton ... Weet iemand waar ik nu naar toe moet, of wat ik moet doen :confused: Want waar ik nu mee bezig ben is totaly onmogelijk ...

    EDIT: ... echt onmogelijk ... Er hangen ook opeens overall wallmines en turrets :{ Ik stond vrolijk op ... Maar de dag is verder helemaal verziekt, bah wat een k*tstuk zeg !
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2005
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is inderdaad een rotstuk. Ik ben als je dan terug uit die crawlspace komt waar je dat gesprek hebt afgeluisterd links gegaan bij het water zeg maar. Vanaf daar kan je flashbangs gooien of gewoon schieten. Ze hebben inderdaad heat vision dus smoke grenades helpen niet. Probeer gewoon zonder te zien geworden headshots te maken. Ik weet niet of je een shotgun hebt maar die is ook handig. Ik heb het er ook niet helemaal leven vanaf gebracht hoor. Maar op dat stukje in die kamer met die doushes waar er 3 zitten weet ik niet echt een goeie manier om ze uit te schakelen. Daar ben ik gewoon voorbij gesprint. Maar pas wel op, in dat gangetje daarna zit een wallmine. En daarna komt er nog een verrotter stuk en daarna weer een mooit stuk... :)
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    1] Voordat ik de guard een headshot kan geven , ben ik al dood ...
    2] K'heb geen flashbangs ...
    3] Frags zijn in deze game net astronautjes die dus helemaal niet lijken te helpen ...
    4] De crawlspace bij het water komt ook weer in een stuk uit waar ongeloofelijk veel mannetjes staan ... Ook onmogelijk dus
    5] Ze hebben allemaal een kogelvrijvest, waardoor de shotgun ook nauwelijks effect heeft ...

    Kortom, hier houdt het Splintercell Chaos Theory avontuur op voor mij :{

    Dit is toch de laatste missie ofniet :confused:
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, spijtig jongen. Hierna komt er nog een!
    Maar als je uit die crawlspace komt dan land je zeg maar tussen die platen. Daar kunnen nog nooit mannetjes zitten. Die zitten pas in die gang verderop. En frags moeten wel helpen en shotgun werkt ook gewoon want ik heb ze daar ook gewoon in 1 schot mee neergehaald. Je kan ook zeg maar als uit die crawlspace komt door het water heen lopen naar de zijkant en daar zit nog een heel klein crawlspaceje. Langs daar kan je ze vachter pakken, maar dan moet je nog opassen dat ze je niet zien.En anders wacht je een half tot ze elkaar allemaal hebben doodgeschoten.
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Geniaal idee :D Ik zet ff de Unox aan :)
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja kan je ook doen ja! :+
    Maar ik weet niet hoe hard Sam kan rennen. Anders probeer je zo snel mogelijk door die gang te rennen. Daar iets verder zit toch zo'n medic kistje dus is je leven weer vol. Dat is inderdaad een stuk waar je niet voorbij kan komen zonder leven kwijt te raken. Nou, ik dan tenminste. En het rotste stuk moet nog komen... :eek: _0/
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Gehehe, ik heb ze allevier dood, in die volgende kamer, alledrie en nu moet ik de veelbesproken bommen onschadelijk maken :)

    K'zie d'r helaas geen een ...
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's helemaal minder!
    Dit heb ik op pagina 28 gezet. De uitleg dus waar de bommen zitten. Hopelijk is ie een beetje duidelijk maar ze zitten inderdaad op lastige plekjes. En het vervelende is dat er ook nog van die mercs komen. Een stuk of 2 maar maar het is wel irri.

    De eerste bom zit dus onder het eerste brugje zeg maar. Nadat je die hebt uitgeschakeld ga je de trap op en volg je het pad totdat je weer naar links moet zeg maar. Als je dan recht voor je in de hoek kijkt zie je weer zo'n rood licht knipperen. Ga daar naar beneden en dissable die bom ook. Dan loop je naar die ene deur waar je de boel telkens onploft zeg maar. Daar links zit er ook nog 1 op zo'n plateautje. Dan kan je door de deur en moet je Shetland te grazen nemen. Da's wel een mooi stuk. Je kan ook telkens saven nadat je een bom hebt uitgeschakeld. Omdat er ook nog guards rondlopen met zo'n heatvision.

    Veel succes!
     
  10. Victor

    Victor Guest

    Laat me je dit zeggen: ik vind ook dat na Bathouse het nivea van de level van 10 naar 1 gaat. Het wordt alleen maar pure scheit de volgende levels.
    Die special forces zijn trouwens de ISDF en ze kunnen niet bewusteloos van gas raken, geen headshots en ze kunnen door rook heen kijken. Neem de shotgun mee en je kan ze eindelijk aan. En ik zag net dat Berrie zei: wacht tot Shetlands mannen en de ISDF elkaar hebben afgeknald. Dit kan niet. Het ziet er indrukwekkend uit maar het blijft eeuwig doorgaan omdat ze steeds dekking zoeken. Ik zag er eentje een keer 10 keer geraakt worden en meneer was niet eens dood!:eek:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 mei 2005
  11. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet wat er zo moeilijk aan is... Ik kon ze eerst oowk niet vinden, maar met een btjuh doorzettingsvermogen heb je ze gevonden...:confused:
     
  12. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet nu hoe je die helikopterdingetjes kapot moet maken met je je shotgun je moet ze eerst stil laten hangen met die laser op je gun (ocp Left trigger) en dan vervolgens dichtbij gaan staan en het ding van een shotgun shell voorzien. opgeruimd staat netjes :cool:
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    K'heb ze ook wel gevonden, maar dan lopen d'r weer 2 van die ISDF gasten leuk te zijn ... en die schieten je dan weer dood :{
     
  14. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het bathouse vandaag uitgespeeld op 68% heel matig maar toch nog beter dan ik verwacht had :9.
    In ieder geval als je dat gesprek hebt afgeluisterd dan kun je weer terugkruipen en kom je weer bij de sauna met die houten fontein als je daar rechts in de hoek kijkt zie je ook een crawlspace ga daarin wacht een beetje op het goede moment (dan roep zo'n gastje it looks like there reloading) stap uit de crawlspace en ren als een zot naar de hal tegenover je ga de hoek om en de deur links van je nu kom je in een toilet blijf de hal volgen tot je weer de hoek omkunt nu ben je weer in het hallgevecht maar dit keer vanaf de kant van de isdf geen aandacht aan schenken maar gewoon weer de deur tegenover je inrennen (de isdf ziet je niet eens) nu is er links van je de kamer waar je shetland hebt afgeluisterd en rechts van je de kamer waar je naartoe moet richting je objective (+ een medkit :9 ) ga de kamer links in (pas op voor de camera boven de deurpost!!) voor wat ammo en nades en ga daarna de kamer rechts in en. Je hebt het hallgevecht overleeft (in mijn geval zonder health te verliezen)

    Ik ga er bij deze tactiek wel van uit dat je de guards die hier in de hal surveileerden al hebt uitgeschakeld voordat je shetland afluisterde
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2005
  15. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook 68%! Haha. Vond het het moeilijkste level. De gameplay gaat zoals Dark Ninja al zegt van 10 naar 1. Het word zo super anders. Na een tijdje dan. Eerst sneaky sneaky in al die levels en daarna word er de hele tijd vollebak geschoten en staat alles in de fik. Wel een uitdaging opzich.
     
  16. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bezig met Hard Niveau, en 2 Player. Bij Multiplayer is Chemical bunker echt kut als je het niet snapt.
     
  17. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    jep dat vond ik ook echt een stom level ik heb het nu nog steeds niet uitgespeeld :{
     
  18. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Mensen, heb net Seoul gespeeld (bestaat uit 2 delen) en heb het volgende gehaald:

    Mission Played: Seoul
    Time played: 31:22 min.
    Times identified as intruder: 0
    Enemies knocked out: 15
    Enemies injured: 0
    Enemies killed: 0
    Civilians knocked out: 0
    Civilians injured: 0
    Civilians killed: 0
    Bodies found: 0
    Alarms triggered: 0

    Alle objectives gehaald en heb 97%. Wat doe ik verkeerd? Zijn er meer mensen die dit hebben gehad?
     
  19. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk secondary objectives vergeten. Ik kan ook nog steeds niet de laatste p3r vinden ;)
     
  20. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ik heb alles gehaald, behalve dat ik die vage broadcasts niet heb kunnen stoppen, maar dat objective is gecancelled dus die kun je niet voltooien. Iemand ander die het weet?

    Even jouw probleem toxito: Ik wed dat je de laatste ben vergeten die bij het neergestorte vliegtuig boven op een platformpje ligt. Loop naar de overkant als je dat vliegtuig voor het eerst ziet en klim via de pijp naar boven, daar vind je de laatste. :)
     

Deel Deze Pagina