1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splintercell 3: Chaos Theory Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Berrie, 31 mrt 2005.

  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Allé man, gewoon blijven proberen!
     
  2. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja je bedoelt die in the BathHouse zeker.
    Dan moet je door een hek [picklock/breaklock] en dan kom je in een boiler room uit.Dan krijg je 1 min. om een bom te vinden.
    *Ga niet de trap op maar ga onder de trap 2x links en dan kom je in een kruip stukje waar je net langs kan.Daar achter zit een bom, en dan moet je dezelfde weg terug gaan en dan moet je nog 2 bommen onschadelijk maken.

    *Tip // Als je nog een wallmine heb moet je die naast dat hek plaatsen waar je net doorheen ben gekomen.Er komen als je de bom onschadelijk maak 2 soldaten aan.Blaas je die ook meteen op.*
     
  3. ff1-x

    ff1-x Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel vandaag zitten spelen, het gaat wel goed enzo maar ik heb in filmpjes bepaalde dingen gezien die mij nu niet lukken (ik heb een paar blz gelezen hier maar ben het antwoord nog niet tegengekomen). In het eerste level op dat fort als je aan het einde bent bij de vuurtoren, dan kom je de ladder af en wat dan? ik heb het wel gehaald maar niet echt stijvol moet ik zeggen :p. In filmpjes heb ik gezien dat sam buiten aan de rand van de vuurtoren hangt en dan die ene bewaaker van onderen grijpt en naar beneden laat donderen maarja hoe kom je door dat glas heen?
     
  4. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je iets speciaals als je alle missies op 100% uitspeeld?
     
  5. Victor

    Victor Guest

    Je moet gewoon bij de lamp zorgen dat hij je niet ziet en over de rand klimmen. Dan `shimmy´ je naar hem toe en doe je `Grab Character´, de rest is verpakking.

    Nein. Niks nada noppes.
     
  6. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft niet door het glas heen want ergens halverwege zit een opening waar je doorheen kan ;)
     
  7. ff1-x

    ff1-x Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    ah oke, tsjaa soms moet het allemaal heel snel gaan en dan raak je het overzicht kwijt he :)
     
  8. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in het 2e deel van seoul, hier moet ik van die recon helicoptertjes kapotschieten, dit zie je ook in het filmpje bij het laden van de missie. Nu heb ik alles geprobeerd maar krijg ze niet kapot, hoe doe ik dit?

    greetz wooly
     
  9. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ze ook gewoon ontwijken, dat doe ik in ieder geval.....
     
  10. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1

    Met de sniper rifle in ze rug....of met de shotgun van dichtbij.
     
  11. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Shotgun werkt niet, al ben ik heel erg dicht bij, ze willen gewoon niet kapot, en om 100% te krijgen moeten ze wel kapot.. toch????

    greetz wooly
     
  12. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij niet. als je er gewoon langs loopt en zorgt dat je niet gezien word is
    het volgens mij niet nodig dat je ze stuk schiet.
     
  13. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1

    Met de Sniper red je het in 1 x.
    Maar met de shotgun moet je zeker 2 tot 4 keer fix raak schieten, maar is toch zonde van je ammo.
     
  14. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik zit nu in de level steambath, heb expert aanstaan, ben nu op het eind volgens mij en heb de laatse bom uitgeschakeld (tenminste, er gaat geen nieuwe timer lopen) Nu komt er een gast uit de deur, en 2 of 3 nog van de beginkant af. Heeft iemand nog een tactiek om te gebruiken. Ik heb nog een frag, 2 flash, verder 2 sticky's (maar ze hebben gasmasker) en dus nog kogels.

    greetz wooly
     
  15. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je in godsnaam de shotgun gebruiken? :confused: ik snap er nix van maar ik zal wel weer dom zijn:p
     
  16. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    je 'grote gun' pakken zeg maar mikken witte knoppie indrukken dan verandert ie zijn stukken van zijn gun en als je dan L trigger doet schiet ie shotgun. good luck!!
     
  17. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik ben nu bezig het spel op expert 100% uit te spelen, nu heb ik al een aantal (7) missie's op 100%. Maar heb de displace nog niet helemaal. Ik mis het secundaire objective identify the true identity of milan nedich. Ik heb op internet al walktrough's gelezen over dit deel van de missie, heb dan dit gevonden
    Hier staat eigenlijk dat je de kamer, waarin die gast in z'n eentje zit achter die lange tafel in z'n mooie pakkie moet afluisteren. Maar hij praat helemaal niet, ook niet aan de telefoon. Weet iemand wat ik moet doen?

    greetz wooly
     
  18. marcel2cv

    marcel2cv Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Bank

    Hallo allemaal, wie kan mij helpen. ik loop rond in de bank en heb iedereen uitgeschakeld. heb alle emails verzonden. Kan iemand me een tip geven want ik kom echt niet verder. Bedankt
     
  19. marcel2cv

    marcel2cv Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Bank

    --------------------------------------------------------------------------------

    Hallo allemaal, wie kan mij helpen. ik loop rond in de bank en heb iedereen uitgeschakeld. heb alle emails verzonden. Kan iemand me een tip geven want ik kom echt niet verder. Bedankt
     
  20. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij moet je nu naar een deur waar je wel al langs bent gekomen, maar eerst nog dicht was. dan moet je om de hoek dat kastje halen en daarna de bank beroven. ik bedoel die gang van de kamer waar je via het dak bent binnen gekomen en aan het andere einde kan je weer naar dat pleintje. het spijt me als ik niet helemaal duidelijk ben, want het is al weer een tijdje geleden dat ik dit level gedaan heb.
     

Deel Deze Pagina