1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splintercell 3: Chaos Theory Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Berrie, 31 mrt 2005.

  1. marcel2cv

    marcel2cv Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, hierdoor ben ik er uit gekomen.
     
  2. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    komen die download co-op maps nou ooit nog?ik vind het een beetje stom dat ze ze eerst vrijgeven en vervolgens niet fixen...
     
  3. magnum

    magnum Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet ik doen bij splintercel op het schip, ik heb alle vijanden vermoorden.
    Ik weet niet wat ik verder moet doen.
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Druk op de Back-knop, zo kun je je Objectives bekijken. Daar staat verder ook alles wat je nog moet doen etc. En zorg dat je helemaal aan de achterkant van het schip geraakt. Daar beeindigt je missie.
     
  5. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    dat probleem heb ik ook gehad. je moet helemaal terug, nog voorbij de machinekamer en daar moet je een door een deur die eerst op slot was. daarna volgt alles zich vanzelf en heb je de missie uitgespeeld.
     
  6. Evil RaCoon

    Evil RaCoon @Halo 2

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
  7. magnum

    magnum Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe ik de kluis open.
    Ik moet met een soort klik systeem de deur open.
    Alleen hoe doe ik dat met de controls, ik heb geen idee.
    Wie kan me helpen????
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik je linker thumbstick. Beweeg die heel langzaam in het rond totdat je vibratie voelt. Wacht dan totdat je hem open hebt. Dat moet je een aantal keer herhalen totdat je hem open hebt. Dit is anders als bij gewone deuren en is redelijk pittig. Succes:)
     
  9. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    ik zit vast in die boileroom met die bommen.Ik zie geen bommen om te deactiveren:confused: Ik heb alles geprobeerd maar ik kom gewoon niet verder wie kan me helpen?
     
  10. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik:) Ja ze zitten op rotplekken. De eerste zit onder de trap. Je gaat dus niet naar boven maar er onder door. Dan ga je door zo'n krap gangetje, daar zit de eerste. Dan ga ja naar boven, dan zit er bened aan de rechterkant weer eentje. En de laatste zit op het einde. Let wel op, na de eerste bom gedaan te hebben komen die gasten binnen. Dus let daar ook op. Ik heb toen m'n shotgun gebruikt.
     
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    je herkent ze aan een rood knipperend lampje
     
  12. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Na iedere bom kwamen er tog mensen op je af, of vergis ik me nou?
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadat je de eerste bom uitgeschakeled te hebben komen er 2 a 3 mannetjes binnen langs de deur waarlangs jij weer naar buiten moet. Zorg dat je die eerst uitschakeld zodat je de andere bommen zonder problemen uit te schakelen. Wat ik heb gedaan is als je met de trap naar boven loopt in plaats van door te lopen rechts op dat kastje springen. Dan heb je meer kans dat ze je niet zien, en ze daarna af te schieten.
     

Deel Deze Pagina