Zet dan wel de goede naam erbij, want Dvorak is geen naam van een missie. Die missie heet "Penthouse". Bath house is trouwens echt fucking moeilijk op expert zeg. Dan niet de opportunity objectives, maar niet aangezien worden voor een intruder. Niet echt een spoiler, maar toch... Spoiler Met name vandaag ben ik bezig geweest met het uitspelen van Bath house op expert met 100%. De eerste keer dacht ik dat ik er op zich goed doorheen was, en met name in het laatste stuk zal ik wellicht een paar keer gezien zijn. Niemand dood, degenen die je moet doden (anders ga je er zelf aan) met een sticky shocker beplakt en alle lichamen verstopt. Toen maar opnieuw om 't nog beter te doen. Gedurende de missie toch wel een paar keer gehad dat een guard naar me op zoek ging (althans, het gebruikelijke gelul wanneer ze een schaduw zien of wanneer je een lamp aanzapt, waarmee ik in andere levels weg kwam. In totaal 7 enemies knocked out, maar desondanks 4 keer geidentificeerd als intruder (hoewel me dat veel minder leek). En dus een 73% score. Persoonlijk vond ik dat erg streng (erger dan andere levels). En dit is dan weer helemaal niet spoilerig: Ik mis dan ook een soort status-pagina die je zou kunnen benaderen op je PDA waarmee je kan zien of je al ben gedetecteerd. Want welke opmerkingen horen nou bij een identificatie als intruder, en welke zijn gewoon normale achterdochtige commentaren?
Hee ik heb ook ff een vraag, kan je met adversarial 2 tegen 2 met systemlink, met maar 2 xboxen, volgs mij zei iemand van wel. Maar hoe dan?
Zo, mooi verbeterd Seoul deel 2 Spoiler Die vliegende robot dingen, hoe vernieteg ik die? tot zover kan ik em alleen maar een "op pauze zetten" maar echt permanent er van af? ik mn hele arsenaal er al op af gevuurd, shotgun, granaten nix
In het loading filmpje kunnen ze stuk, waarom kan ik dat dan niet? moet ik op een bepaalde plek schieten of zo? volgens game faqs boards moet het dicht bij met shotgun of Sniper, shotgun werkt niet, dus ik denk dat ik seoul 1 maar op nieuw moet doen, met sniper rifle dan ipv recomedation
ik zit nu in de 3e missie bij de bank waar je 50 000 dollar moet stelen. daar zit ik op de 2e etage bij een deur waar je een toegangscode moet invoeren. wie weet de code hiervoor? Ik bedoel niet het gedeelte met die glazen ruiten waar je een toegangscode kan invoeren maar een stukje verderop zit een grote deur waar je met een optic cable kan kijken. wie weet dit.
Kan je die niet gewoon hacken? Anders moet je ff de vorig pc's checken bij die glazen ruiten, in 1 van die pc's zat wel een code dacht ik.
Ok, sorry voor me wat vage uitleg, maar als je er echt niet uitkomt moet je het ff iets uitgebreider omschrijven. Want je bedoelt het stuk na die lasers dat je die gastjes meot achtervolgen?
ik bedoel het gedeelte inderdaad ja. je hebt een soort glaze kooi waar iets van apparatuur in staat volgens mij. En daar hangt ook een camera. als je dan gezien word erop dat staan er in de ruimte met die apparatuur een 2 stel mannetjes met geweren die alles in de gaten houden. een van die ingangen is afgesloten door hun en als je daar voor staat krijg je wel een code maar als je een stukje verder loopt kom je voor een houten grote deur volgens mij waar je ook een optic cable kan gebruiken. daar moet je een code invoeren om verder te kunnen gaan. en die weet ik niet precies .
Shcaap Hoe kom je aan die shotgun man ik zit ook daar maar ik krijg nog steeds een shutgun of sniper??? en die vliegen helicopeters zijn echt kut zit aan het begin van deel
Bij die glazen kooi hoef je niets te hacken ... en heb je ook geen code nodig ! Gewoon voor de ruit gaan staan, en PATS met R .. klaar
volges mij was dat niet mass maar gewoon een boodschappen jongen. als je em dan ging ondervragen zei die ook dat die nix wist Mass leeft volges mij dus nog
Jo.. wie weet hoe je verder komt met het 1e coop level (en dan heb ik et natuurlijk niet over de training) als je naar de main server moet, Lambert zegt dan iets van: THey backed up the files to the main server. kan iemand mij een uitgebreide uitleg geven?
ik ben begonnen op HARD dificulty want normal is beetje makkelijk nu is het een tikkie moeilijker k zit nu in level 4
n00b vraag over level 3 begin: Spoiler ik ga via het touw naar beneden de bank in, maar ben omringd door laserstralen. hoe glip ik daar langs zonder het alarm af te laten gaan?
je moet je pistool pakken en dan kan je die laserstralen uitzetten door te mikken op waar ze vandaan komen en linker trigger te doen, daarmee kan je ook tijdelijk camera's enz. mee uitzetten. het is trwns de bedoeling dat je dat hokje uit gaat via de deur
Je kunt oowk met je EEV-scan heet dat volgens mij(eerst met je right thumbstick klikken, en daarna nog een keer met de left thumbstick om nog keer in te zoomen). Als je dan inzoomt op een PC scant die hem en daarna kun je de PC besturen vanaf een afstandje, en dan kun je de lasers deactiveren...