1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splintercell 3: Chaos Theory Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Berrie, 31 mrt 2005.

1. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Heb eindelijk dat irritante level gehaald.

Dat level waar die straaljager neerstort en dan begin je weer o pdat stuk maar die shit helicopters die kleintjes ik heb ze gejamt en darana een beetje odner shutgun gepakt en kapot geknalt.
    verder in het level komen nog van die dingen ik vond het vet toen die anderne tegen elkaar wara het knallen echt vet ik zo garnaat naar die ank gegooid die was dan ook meteen dood en met die piloten dat vond sam echt te erg dat die achter moest laten.

Ik heb 1 zo body gepakt en naast de anderen gelegt vond het zielig die enne lag ana die kant van de muur en de andere tegen de brullenbak maar het

verhaal pak me echt.Ik zit nu in missie 9 en volg het verhaal heel erg.speel nu op normaal maar dat is best pittiger tegen over deel 2 en door meerdere wegen zijn speel ik hem wel 3 x uit:p nu normaal de volgende keer op hard dan op exper of zo iets echt een goed spel;) kan niet wachten op deeltje 4 _O_ _O_

2. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net level twee uitgespeeld maar snap eerlijk gezegd het verhaal niet meer? kan iemand me duidelijkehid geven? want van iwe zijn die wapens nou en wat heeft die panama bank ermee te maken?

Laatst bewerkt: 4 apr 2005
  3. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    dat merk je wel vanzelf later in de game.

4. Rovak

Rovak Guest

Je had kunnen wachten totdat die kerel em had gefixt maar als je em al hebt gekilled dan kun je als je naar buiten loopt (naar de kleine binnenplaats/tuin) aan de rechterkant een "crawlspace" binnen kruipen en dan kom je er ook ;)

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    En waar kan ik die algoritems vinden :confused:

6. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Zie je map :) Een van de rode dingetjes is de server, de andere is de computer waar de objectives te halen zijn :)

7. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik die helicoptertjes neer krijg ? Ze zijn irritant, en ik heb me shotgun en lading van onder al opgeschoten. Iemand ideeën ?

8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ja, wacht tot ie heel erg dicht bij is, ren bv naar het andere eind van het bord, daar issie het dichtste bij, dan wacht tot ie vlak boven je is, en in 1 schot kapot.

9. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    die heb je al!

10. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in level 6,maar hoe de fuck werkt dat hacken van een afstandje?.Want in hacken heb ik mezelf meeester gemaakt. *)

11. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    je moet achter die kerels aanlopen en die ene vent zijn laptop weten te bereiken.

12. VEN0M

VEN0M BLaCK VEN0M NL

Leuk Bevonden:
    0

moet die filmpjes maar niet weg drukke he :{

13. Becks18

Becks18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over dat penthouse van die man: ik ben al klaar met t level en moet nu naar de lift toe in de woonkamer, heb ik gevonden, laat me in de lift vallen alleen wat moet ik dan doen? Volgens mij zit ik muurvast! Heb ik iets vergeten ofzo of komt dat omdat ik die man die met de lift bezig was in het begin van dat level, heb doodgeschoten?! Wat ik volgens mij gedaan heb, weet t alleen nie cker......of toch iets anders vergeten?

14. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    als er staat dat je voor de extraction naar de lift moet dan moet je je daar in laten vallen of kruipen, en dan zie je bij interact extraction staan
    its that simple

15. Becks18

Becks18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, voor mij is het dus niet zo simpel: ik zie helemaal niks staan! Heb me al laten vallen in de lift alleen dan zie ik helemaal niks: Hij kijkt alleen wat naar dat luik op de grond van de lift maar verder niks!

16. BosmaniaK

BosmaniaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit vast in de bath-house level
    als je Shetland achtervolgd moet je 2 bommen onschadelijk maken. maar ik weet ze niet te vinnden. weet iemand de locaties?!

17. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Psst, het is een andere lift. Deze zit bij die draaitrap, kijk goed op je map (back knop -> map).

18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Als het goed is, zijn die in die ruimte daar. Je bent vast wat vergeten ofzo. Als je er nog niet uit bent, meot je me ff bellen.

/ :eek: , vergeten dat ik er al net 1 gepost had.

19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja idd, ik moest het koffertje bij die gozer nog hacken 8)

Maar ik ben inmiddels in missie 7 !

20. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    En moet ik dan op z'n onderkant schieten of op z'n rotorbladen (wieken) ?

Deel Deze Pagina