1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splintercell 3: Chaos Theory Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Berrie, 31 mrt 2005.

1. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik kom niet verder bij missie 3 :'-(
    bij mij is dat slot wat je kan hacken is niet gemaakt :mad:
    hoe kom je die kamer binneN?

2. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, in de ''not today trailer'' van splintercell.com zie je sam fisher gegijzeld door 2 terroristen en vastgebonden aan een stoel.
    Komt deze gijzeling ook voor in het spel? Dat lijkt me namelijk wel erg cool..

3. exilim

exilim mASter_eXiLim

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, in het laatste level kun je je gevangen laten nemen. Is voor 1 keer leuk maar daarna ga je er aan ergeren...

4. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben pas nu (in level drie) erachter gekomen dat je ook security acces kan hebben bij de computers. maar weeet iemand of dat al eerder kon bij de cargo ship??

5. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    zie je wel op de eev als je het systeem scanned.

6. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en ik ben net begonnen aan level drie maar snap het verhaal niet emer kan iemand me beetje uitleg geven van het verhaal tot aan level 3?

7. twilightnl

twilightnl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ammo

Is het mogelijk om wapens of zo op te pakken van de enemies?
    Ik ben namelijk nieuw met splintercell en vindt dat er zo weinig ammo is

Laatst bewerkt: 5 apr 2005
  8. Hazard

Hazard 'Schaduwen'

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nee natuurlijk niet, daar zitten teveel risico's aan te verbonden. En trouwens, als je met te weing ammo zit dan zou ik ik een ander spel gaan spelen dan SC: CT. Het draait hier voornamelijk om niet gezien te worden en zo min mogelijk mensen doodmaken.

Maar als je toch iemand moet doodschieten, moet je goed op 't hoofd richten, wachten tot hij gefocused is en schieten. 1 shot, one kill. Probeer eerder gewoon lichten uit te schieten en vijand in het donker knockout te slaan/neer te steken.

Je moet je goed realiseren dat dit een stealthspel en je niet bij elke vijand tientallen kogels in z'n borst moet planten!

En trouwens, ik gebruik m'n pistol bijna nooit, alleen de alternate fire gebruik ik veel. Ik reken altijd up close and personal met vijanden af. Damn, wat is het toch heerlijk om mensen over de railing te gooien als ze er net ff overheen kijken :cool:

9. Splintertje

Splintertje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ergens in level 3 drie van die dingen aantikken. Ik heb er 2 in securty room en President room. maar waar is de 3e? en wat heb je aan dat ding wat je in de President Room kunt pakken als je dat schilderij omhoogt doen

10. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Splintertje:
    nee die zit bij het slot dat gemaakt moet worden, je moet terug lopen naar dat hokje met de laser grid, dan de iris scan hacken, lamp uitschieten ( ivm camera) en dan als je naar het einde van de gang loopt hoor je iemand klagen over het feit dat hij altijd alles moet maken. En daar is de laatste knop.
    Je kan ook van uit de presidents kamer door het raam klimmen, maar dan word die deur niet gemaakt. dus zit je vast.

11. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Je kan ook met blikjes en andere spullentjes die je kan oppakken lampen uitgooien :D
    Scheelt ook veel kogels.

12. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ik wou ooit eens iemand knock out gooien met een voorwerp, bleek het een blijke te zijn, stuiterde zo van zn hoofdje af :+

13. BosmaniaK

BosmaniaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    -=bericht verwijderd-=

14. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben net begonnen aan level drie maar snap het verhaal niet emer kan iemand me beetje uitleg geven van het verhaal tot aan level 3?

15. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb gisteren voor het eerst (missie 8) iemand neergeschoten, daarvoor alleen me gun voor lampen gebruikt.

16. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    in co op gebeurt t wel vaak dat je iemand overhoop moet schieten, de andere spy maakt een fout waardoor we gezien worden.. dus dan snel de guard uitschakelen met een propje lood door zn hoofd :)

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry jongens, mischien een stomme vraag. Maar hoe kan je nou ooit een shotgun krijgen? Aan het begin van een missie kies ik dan assault maar krijg ik geen shotgun. Ook niet bij die stealth en die redding's dinges. Telkens krijg de gewone SC20K.

18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ligt eraan welke missie. En je met hem wel selecteren he: -> x drukken -> witte knop 1 x aanraken.

19. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    Tja generallasshole en ik zaten op een gegeven moment ook op 21 en 31 % :p 8) Coop is gewoon leuk om mannetjes de keel open te snijden of tegelijkertijd door de kop te knallen, of eerst door de deur te bashen bewusteloos maken en dan van een verdieping afgooien ;) Alleen single maakt me die procenten uit :9

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik weet wel hoe ik m'n wapen moet pakken maar wat voor equipment is dat dan? Dan staat er sniper equipment en nog een andere maar heet dat dan gewoon shotgun equipment?

Deel Deze Pagina