Euhm...ik snap het verhaal okal nie, ik heb die nieuwsberichten gewoon afgekeken maar kan iemand hier tussen spoilers even het verhaal tot en met missie 3 uitleggen voor mij, dus tot bank, ik snap het niet, met dat lacerda en morgenholt gedoe.
Als je in het level "Penthouse" die Dvorak moet zoeken weet ik niet meer waar ik heen moet, je moet dan naar het nietbewoonde deel van de flat, maar hoe kom je daar?
Ik ben helemaal overnieuw begonnen.. voor NIKS (missie 3 ) want die deur die niet gemaakt is is ook in te komen via zo'n gangtje edit: hoe maak je die grote kluis deur open?
Als je in het level "Penthouse" die Dvorak moet zoeken weet ik niet meer waar ik heen moet, je moet dan naar het nietbewoonde deel van de flat, maar hoe kom je daar?
Heb je die Telemetric Lockpick uit het kamertje met die kleine kluisjes gehaald ? Als je die hebt is het makkelijk ... want dan krijg je instructies van die gast die je helpt bij het kraken.
edit: sorry had neit gezien dat MCSparkle al had geantwoord Net voor je naar beneden kan naar de kluis zit daar rechts een kamer en daarin zit een klein kluisje met een bom en nog een ding om die sloten open te krijgen. Ik hoop dat je het kan vinden!
ja ik had het al gevonden ik heb nu nieuwe vraag waar vindt je dat kluisje met dat geld? edit: laat maar zitten *)
Helemaal terug lopen ... naar die trap (buiten) waar ook een camera hangt. Hier kan je met de ene deur het appartement in, en met de andere ga je een klein schuurtje in. Hier moet je zijn ...
Ik zit met zon gozer in lvl 3 (Niet training meetellen) dat wij dat spul moeten mengen ofzo. als je het fout doet dan begint er iets te spuiten. Wat moeten we doen? we hebben alle buisjes al.
de gene met buisje a moet in kamertje a gaan staan.en dan moet je op back drukken en dan zie je van a en b een code en moet je allebei tergelijk je eigen code indrukken.
Ik had het al is gevraagd maar geen antwoord.. hoe kom je verder in level 1 als je bij zo'n computer bent, en je moet iets met die files doen, dan zegt Lambert dat je naar de main server moet gaan omdat daar een back-up van die files ofzo op staat. Hoe the f*ck kom je in de main server?? En nog ff een lijpe vraag tussen door: Wat doet Sam als je iemand van achter hebt, om hem bijvoorbeeld te ondervragen, en je drukt op de rechter trekker.. geeft hij hem dan gewoon een knietje in zn rug? Want het lijkt me niet dat je daar aan dood gaat maarja.