Splintercell 3: Chaos Theory Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Berrie, 31 mrt 2005.

1. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje die misschien al gesteld is maar de thread is nu zo groot, dat het wat onhandig is om alles na te kijken. Ik heb dus nu standaard een mes maar ik weet absoluut niet hoe ik hem kan gebruiken. Als ik me mannetje vastheb kan ik alleen een soort trap in de rug geven en gewoon wurgen maar iets met een mes lukt me niet. Ook buiten het bvastgrijpen om lukt niets me en ik de handleiding staat ook niets. Kan iemand mij aub de controls geven voor de wat 'leukere' moves? Harstikke bedankt voor de moeite!!

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Je mes gebruik je door aan te vallen met de rechste trekker. Dus beter gezegd, met de rechste trekker gebruik je je mes en voormoord je iemand en met de linkse trekker wurg je iemand of sla je iemand bewusteloos. Als de rechtste trekker overhaalt bij een mannetje trekt Sam vanzelf z'n mes en steekt hij hem op de eerste beste plek.

En als je achter iemand staat kan je iemand langs achter vastgrijpen. Maar dan moet er rechtsboven Interact staan. Dan druk je dus op A en pak je hem vast. Dan kan je weer de handelingen hierboven weer toepassen. Dus met de linkse trekker wurg je iemand en met de rechste 'kill' je hem. }:]

En @ Spambitch: Je eerste vraag weet ik niet precies wat je bedoelt. Maar bij zo'n computer moet je in ieder geval alle informatie eruit halen en de dingen hacken die je kan hacken. Volgens mij moest je gewoon ergens op een andere computer nog iets halen. Weet niet meer precies.

Maar je 2e vraag staat hier eigenlijk al boven. Als je iemand langs achter hebt snijdt Sam volgens mij gewoon z'n keel door. En als je gewoon langs achter loopt en dan de rechste trekker gebruikt dan trap je hem in z'n knieholte zodat hij achterover leunt en dan steek je je mes in z'n rug.

Laatst bewerkt: 6 apr 2005
  3. JeroenSchenkelaars

JeroenSchenkelaars Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je hacken?
    Ik heb dat boekje niet, want ik heb dit spel geleend.

4. JeroenSchenkelaars

JeroenSchenkelaars Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hacken bij een Retinal scanner bedoel ik dan.

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Bij hacken moet je eigenlijk niet op dat grote vak letten wat zeg maar op het midden van het scherm staat dan. Je moet linksonder kijken. Daar zie je vier getallen naast elkaar staan. Als zo'n getal licht word moet je er op gaan staan met je analogstick en druk je op X. Totdat je alle 4 hebt. Pas wel op!: Als je het hacken onderbreekt gaat dus wel het alarm af. Ook hetzelfde geval als het niet lukt binnen de tijd.

6. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx Berrie, ik snap het nu helemaal! Ga het gelijk proberen (EVIL:p)

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat is niet waar, je kan waneer je wil het hacken cancellen ... het alarm gaat alleen af als je de verkeerde code selecteerd met A ... dus niet locked met X ;)

8. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    In het boekje stond volgens mij. Let op!: Als je het hacken onderbreekt gaat het alarm af. Maar weet het niet zeker. Maar volgens mij is dat niet in elk level. In ieder geval wel bij The Bank.

9. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien hoelang een bewaker bewusteloos blijft als je hem knockout mept? Want tot nu heb ik iedereen vermoord omdat ik dacht dat ze anders alarm zouden slaan maar nu mag ik dat niet meer.

10. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ze blijven voor zolang het level duurt bewusteloos zolang niemand ze vind en ze dus wakker maakt

11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je tijdens als je iemand vasthoud als je aan zo'n buis hangt ook nog de linkse of rechste trekker gebruiken? Want met A wurgt hij hem toch gewoon?

Laatst bewerkt: 7 apr 2005
  12. HaVoK NL

HaVoK NL w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Het alarm gaat alleen af, als je pas cancelled op het moment dat het streepje in het rood is. Als je voor die tijd cancelled, kun je het zo vaak proberen als je maar wilt.

13. HaVoK NL

HaVoK NL w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je kunt in die positie ook de linkertrigger gebruiken om hem de nek om te draaien (met de dood ten gevolge) of de rechtertrigger om hem bewusteloos te maken. jeetje mensen, lees eens de handleiding! Het staat er echt allemaal in hoor...

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, zo. Dat wist ik niet. Handig, bedankt.

15. HaVoK NL

HaVoK NL w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, graag gedaan hoor *)

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Jo ;) , maar ik heb nu eens wat stukjes op hard geprobeerd en ik merk nu echt Duidelijk het verschil. Bij PT merkte ik vrijwel niks tussen normal en hard maar nu merk ik het al duidelijk vanaf heb begin van een level.

17. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik die fokking irritante helikoptertjes uit de lucht haal?

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat kan niet ...

19. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Nee en ik vind dat echt het verneukste shit uit het hele spel. Dat hebben ze alleen maar gedaan zodat je niet lang kan blijfen Campen. Ik vind die shit ook echt fucking nep en als je 1 keer gezien word moet je echt zo hard nokken anders schieten die dingen je kapot. En volgens mij kun je die dingen wel mollen. Dat level waar je ze voor het eerst tegen komt zie je ook zon filmpje dat i zon helicoptertje neermaait. :mad:

20. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Oke,das kut.Maar dan nog een vraag,waarom krijg ik geen shotgun attachment als ik in het begin van de missie reddings' recommedation heb gekozen,waarin toch duidelijk een shotgun zit.En anders; hoe selecteer ik een shotgun?

Deel Deze Pagina