Je mes gebruik je door aan te vallen met de rechste trekker. Dus beter gezegd, met de rechste trekker gebruik je je mes en voormoord je iemand en met de linkse trekker wurg je iemand of sla je iemand bewusteloos. Als de rechtste trekker overhaalt bij een mannetje trekt Sam vanzelf z'n mes en steekt hij hem op de eerste beste plek.
En als je achter iemand staat kan je iemand langs achter vastgrijpen. Maar dan moet er rechtsboven Interact staan. Dan druk je dus op A en pak je hem vast. Dan kan je weer de handelingen hierboven weer toepassen. Dus met de linkse trekker wurg je iemand en met de rechste 'kill' je hem.
En @ Spambitch: Je eerste vraag weet ik niet precies wat je bedoelt. Maar bij zo'n computer moet je in ieder geval alle informatie eruit halen en de dingen hacken die je kan hacken. Volgens mij moest je gewoon ergens op een andere computer nog iets halen. Weet niet meer precies.
Maar je 2e vraag staat hier eigenlijk al boven. Als je iemand langs achter hebt snijdt Sam volgens mij gewoon z'n keel door. En als je gewoon langs achter loopt en dan de rechste trekker gebruikt dan trap je hem in z'n knieholte zodat hij achterover leunt en dan steek je je mes in z'n rug.
Laatst bewerkt: 6 apr 2005