1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splintercell 3 : Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shcaap, 15 mrt 2005.

  1. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    En word je dan dus gemarteld? en is dat dan ook te zien? en zit je dan ook echt vastgebonden aan een stoel of iets dergelijks?
     
  2. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, je zit vast gebonden aan de stoel. word paar keer geslagen en je moet dus je boeien af zien te doen, dit doe je blind e nop gevoel :D

    Je merkt het wel waneer je er bent :D
     
  3. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag het in het filmpje, maar wist niet dat zoiets cools ook in het spel kan zitten :)
    If i have to die, i will die. But it's not today (of zoiets) en dan slaat ie ze neer :)
    Maar thnx iig, enuh, bij level 3, kan je dan als je via de voordeur gaat nog een weg naar binnen, of moet je echt via die ramen naar beneden en dan die lasers uithacken, want het enige wat je kan doen als je via de voordeur gaat is 1 mannetje killen(of neerlegen) en een camera besturen(btw kan je die nog uitzetten?)
     
  4. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik jammer vind is dat je in deel 1 en 2 om een hoekje kunt schieten, maar dat ze dat in deel 3 er uit hebben gehaalt.

    Nu je het mes en die klaponderzijnkin-zodat-ie-vethard-naar-achter-pleurt move hebt is deel 3 ook een stuk makkelijker geworden (of ben ik nou zo goed :p ). Ik ben nou in het eennalaatste level maar ben niet echt uberpittige stukjes tegengekomen, die deel 1 en 2 wel hadden.

    Ook je grote gun (SC20k ofzo) die oogt een stuk kleiner vergeleken met deel 1 en 2, misschien mierenneuken maar vind ik gewoon beetje jammer. Het leek altijd zo vet in deel 1 en 2 als je zon dikke vette gun in je klauwen had :) .

    Qua levels vind ik die die van de vorige delen leuker. In deel 3 heb je veel saaie gebouwen terwijl je in deel 1 en 2 het FBI (of was het CIA) kantoor hebt en bijv. de jungle.

    Begrijp me niet verkeerd, ik vind deel 3 heel vet alleen heb ik zeker wel een paar puntjes van kritiek.
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2005
  5. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    het enige waarin ik je gelijk geef is om het hoekje schieten, dat andere vind ik juist stoerder deze gun hehe :)
    maar jah, iedereen z`n eigen smaak, of word ik nu ook neer geschoten :+
     
  6. Hazard

    Hazard 'Schaduwen'

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die gun was iets groter in de vorige delen maar hoe 'ie eruitziet als je de sniper/shotgun attachment erop hebt, ownt de SC-20K uit de vorige delen! :D
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    de gun vind ik echt veel cooler zeg, hij schiet soms iets irritanter (met deel 1 en 2 kon je met die gun echt snel headshots schieten) maar het mikgebeuren ziet er wel realistischer uit dan toen, zo zien ze er ongeveer tegenwoordig allemaal uit, maar ik had het niet erg gevonden als ze die oude erin hadden gelaten, maakt niet uit sterven doen de terroristen toch.
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Oja, een tip voor als je later in het spel die stomme robots tegenkomt: Die kun je alleen vernietigen met de Sniper Attachment. :) (Neem die dus mee als je de Seoul missie begint)
     
  9. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    En de Shotgun, heb het zelf al gedaan, jammer alleen dat je er zowat boven op moet staan...
    De bank inbraak vond ik wel vet, maar de trein uit deel 2 was ook mooi...
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2005
  10. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Sniper? Is dat de fore-grip attachment?
     
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    nee, foregrip geeft je iets meer precisie tijdens normaal schieten.
    meot je maar ens kijken wat je krijgt als je bv kiest voor stealth of assault.
     
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Met de shotgun is het me nog niet gelukt om die robots uit te schakelen!
     
  13. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    n00b :p tis dat mn zusje mn digitale camer mee heeft op school reis, anders maakte ik een filmpje :D
     
  14. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm nu net gekocht, nog niet gespeeld maar dat komt zometeen wel.
    Kijk er al naar uit, ik weet dat het eerste level die met de vuurtoren is dus dat zal verder niet veel nieuws zijn maar voor de rest wordt het zeer waarschijnlijk weer erg cool, net Pandora Tomorrow (eindelijk) uitgespeeld dus kan weer gelijk verder met Sammie, hij krijgt ook nooit eens rust. :9
     
  15. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    hehe, nou jong veel geluk, en wel met hard beginnen he ;) normal is voor mietjes ;)
     
  16. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals in de nsa training video 6 of 5 te zien is kan je iemand het water in trekken.
    Is dit die speciale move van de ps2 of zit deze ook in de xbox versie
    The water stealth attack heet ie
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2005
  17. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Alleen ps2
     
  18. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Dukey

    Dukey Gaming 24:7

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    en gamecube ;)
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    tja vind hem heel cool netzoals het afgooieen van iemand van bijvoorbeeld vuurtoren maar wat heb je eraan als je ze ko moet slaan (btw in boekje ps2 klopt de knoppen, ik de hele tijd ko attack doen, dacht ik dan. Bleek het de killing move te zijn)
     

Deel Deze Pagina