1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splintercell 3 : Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shcaap, 15 mrt 2005.

  1. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik erg leuk vind is dat de trainingsvideo's ook in het volledige spel zitten, net als in de demo. Maar in tegenstelling met de demo lopen deze video's bij mij in het volledige spel niet soepel, iedere keer stottert hij een beetje waardoor het iets minder volgbaar wordt, heeft iemand anders dit probleem ook?
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    dit is hem *) 8)
     
  3. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zelfde probleem als Mika Kimi!
     
  4. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ligt denk ik ana de dvd speler die dan al wat ouder is, probeer eens zo'n schoonmaak cd te draaien er in
     
  5. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox is zeker niet oud maar ik zal 't vandaag nog wel een keer proberen, hopelijk gaat 't dan goed.
     
  6. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook!
     
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    nergens last van, dan denk i kdat het idd aan de dvdspeler ligt, of oud, of vies

    //edit: Hou eens op met steeds dezelfde problemen te zeggen, dan ga ik auto matsic hweer zeggen wat er mis is. Denk eens zelf aan dingen, stuk haring!
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2005
  8. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    woohoo! _O_

    Splinter Cell uitgespeeld, en het laatste level zelfs op 100% *) *) *)

    Overal rating is 80% :9
     
  9. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em eindelijk.. echt lijp!:) kheb vanmiddag toen k em had eerst ff level 1 en level 2 (level 2 bijna gehaald). Zo moeilijk is 't nog niet eens eigenlijk op normal. Trouwens wel vaag, k zag geen easy staan, die k in de demo wel zag staan (niet dat k op easy speel hoor :p), maar het viel me gewoon op.

    En grote smurf, overal rating 80%? doe je netjes.. :) k haal een keer 70% ofzo, k doe gewoon wat me op dat moment het beste uitkomt; niet moeilijk doen weet je
     
  10. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je als je het spel het uitgespeeld dan een rating van het gehele spel?
    Lijkt me tof. :)
     
  11. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zegt Grote Smurf net :)
     
  12. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, vind je het gek.:p Ik heb gemiddels over ieder level een uurtje of 2 gedaan, omdat ik alle objectives probeerde te halen en niet al teveel gastjes vermoord heb, dan is het niet zo moeilijk. O-)
     
  13. A-S-C-A-R-I

    A-S-C-A-R-I Guest

    eyh k zit vast k ben nu nogh maarh bij het eerste level en k heb net een computer gehackt en k heb al iedereen uitgemoord bij zo''n kasteen achtig gebouw lijkt wel een soort fort maarh k weet niet waarh k nu heen moet ?! weer terug naarh de strand of moet of is er nogh een ingang ergens heen..?

    btw het is echt een superspel!


    /Mod Let eens op je spelling! En leestekens doen ook wonders. :)

    Darkwing
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 apr 2005
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet bij die computer, als je er voor staat, rechts. Daar is een opening!
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Yep, is misschien een beetje moeilijk te zien in het donker want er hangt nog een doek voor ook ...
     
  16. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, excusez-moi.
    Maar dat is wel cool. *)
     
  17. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik keek gisteren in de winkel (kom jij dan buiten?) en zag daar 2 bladen met een Splintercell poster (PCZone en Gamepro). Weet iemand welke poster mooier is? Alvast bedankt.

    Btw, ik Frankrijk kun je in de winkel gewoon Splintercell tshirts kopen(een voor C&A). Helaas was de kwaliteit wat minder, dus ik heb ze laten hangen.
     
  18. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen die van PCZone gezien en dat is volgens mij (ik weet 't haast wel zeker) dezelfde als die op de voorkant van het spel zelf en ik weet ook haast wel zeker dat die erg groot is. :)
     
  19. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ey, k snap 1 ding nu nog steeds niet he.. je hebt bij een aantal missies dat je een shotgun/sniper op je wapen hebt zitten, maar hoe gebruik ik deze? hoe 'bouw' je je wapen op tot zoiets.. als k inzoom, zie k nix speciaals.. terwijl ik toch echt de sniper moet hebben.
     
  20. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je aimt,dan druk je 2 keer stevig op wit (iventoiry),wacht en sam bouwt alles om.
     

Deel Deze Pagina