Wat ik erg leuk vind is dat de trainingsvideo's ook in het volledige spel zitten, net als in de demo. Maar in tegenstelling met de demo lopen deze video's bij mij in het volledige spel niet soepel, iedere keer stottert hij een beetje waardoor het iets minder volgbaar wordt, heeft iemand anders dit probleem ook?
ligt denk ik ana de dvd speler die dan al wat ouder is, probeer eens zo'n schoonmaak cd te draaien er in
Mijn Xbox is zeker niet oud maar ik zal 't vandaag nog wel een keer proberen, hopelijk gaat 't dan goed.
nergens last van, dan denk i kdat het idd aan de dvdspeler ligt, of oud, of vies //edit: Hou eens op met steeds dezelfde problemen te zeggen, dan ga ik auto matsic hweer zeggen wat er mis is. Denk eens zelf aan dingen, stuk haring!
ik heb em eindelijk.. echt lijp! kheb vanmiddag toen k em had eerst ff level 1 en level 2 (level 2 bijna gehaald). Zo moeilijk is 't nog niet eens eigenlijk op normal. Trouwens wel vaag, k zag geen easy staan, die k in de demo wel zag staan (niet dat k op easy speel hoor ), maar het viel me gewoon op. En grote smurf, overal rating 80%? doe je netjes.. k haal een keer 70% ofzo, k doe gewoon wat me op dat moment het beste uitkomt; niet moeilijk doen weet je
Ja, vind je het gek. Ik heb gemiddels over ieder level een uurtje of 2 gedaan, omdat ik alle objectives probeerde te halen en niet al teveel gastjes vermoord heb, dan is het niet zo moeilijk.
eyh k zit vast k ben nu nogh maarh bij het eerste level en k heb net een computer gehackt en k heb al iedereen uitgemoord bij zo''n kasteen achtig gebouw lijkt wel een soort fort maarh k weet niet waarh k nu heen moet ?! weer terug naarh de strand of moet of is er nogh een ingang ergens heen..? btw het is echt een superspel! /Mod Let eens op je spelling! En leestekens doen ook wonders. Darkwing
Ik keek gisteren in de winkel (kom jij dan buiten?) en zag daar 2 bladen met een Splintercell poster (PCZone en Gamepro). Weet iemand welke poster mooier is? Alvast bedankt. Btw, ik Frankrijk kun je in de winkel gewoon Splintercell tshirts kopen(een voor C&A). Helaas was de kwaliteit wat minder, dus ik heb ze laten hangen.
Ik heb alleen die van PCZone gezien en dat is volgens mij (ik weet 't haast wel zeker) dezelfde als die op de voorkant van het spel zelf en ik weet ook haast wel zeker dat die erg groot is.
ey, k snap 1 ding nu nog steeds niet he.. je hebt bij een aantal missies dat je een shotgun/sniper op je wapen hebt zitten, maar hoe gebruik ik deze? hoe 'bouw' je je wapen op tot zoiets.. als k inzoom, zie k nix speciaals.. terwijl ik toch echt de sniper moet hebben.