1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splintercell 3 : Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shcaap, 15 mrt 2005.

  1. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    erm... je hoeft em alleen te equipen het wapen met (X) en dan 1x op wit, dan zet hij de attatchement er op sniper, shotgun, forgrip) en nog een keer op wit en je hebt de gadgets weer. als je niet op X hebt gedrukt ( dus niet de crosshair voor) dan kom je in je inventory
     
  2. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    tis me nu voor de eerst keer gelukt met dat sniper en shotgun enzo.. maar waar dient dat foregrip gebeuren eignelijk voor, k merk geen verandering eerlijk gezegd. En nog even over dat attatchment waar het hier verder over over gaat: hoeveel je drukt enzo is nogal vaag als je dat hoort hier, maar k zelf druk gwoon een paar x wit in en dan 'bouwt ie vanzelf om'
     
  3. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je wapen voor je hebt dan is één keer wit drukken genoeg.
    Foregrip zorgt volgens het boekje voor nog meer precisie.
     
  4. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    oooo achja heb geen foregrip nodig ik hou wel L in gedrukt:p en dan zo mooie head shot maken:p:p zonder sniper er op te hebben maar standaart gewoon ooo man da is heerlijk zo vette headshot.
    En gister zo in level battery moets ik aan die pijp leiding hangen staat er een vent onder maak ik zo vette head shot echt te lijp zag je dta bloed nog een beetje weg spatte.
     
  5. MaGoC

    MaGoC Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het eigenlijks met die objectives. je hebt primary secundary en optional. maar eergister toen ik lighthouse weer deed had ik ook een bonus objective gecompleteerd. hoe kun je erachter komen wat bonus objectives zijn, en (als iemand ze wel weet) in welke levels zitten die dan?
     
  6. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me sterk ik ben in heel de game(en de twee vorige delen)nog geen druppel bloed tegengekomen.
     
  7. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit ook geen bloed in :{

    By the way, die shotgun roeleert echt zwaar. Moet je iemand van dichtbij door ze kop schieten. Binnen 0.0000005 seconden ligt hij al .
     
  8. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Jawel die dooie vent in level 1 van 3. En in coop moet je wat bloed meenemen. Oh en in deel 1 in dat slachthuis zag ik ook wat dooie koeien met wat bloed.
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Die shotgun roelt zeker maar ik vind hem op de ene manier een beetje overdreven. Veel te zwaar. Het past niet bij Splintercell. Je kan er wel mooi ventjes mee omleggen ja. En er zit inderdaad bloed in. Kijk maar in de laatste missie. Daar zie je op het eind in die tunnel met die lasers ook veel dooie ventjes liggen met flink wat bloed.
     
  10. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    In heb de demo even gespeeld en ik vind de camera wel een beetje kut. Mssn is het weer even wennen, maar de camera was naar mijn mening wel irritant. De game ziet er wel zeer strak uit. :D
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo gespeeld maar in de game zelf is de camera gewoon perfect hoor net als in deeltje 2. Mensen die de demo ook gespeeld hebben... Is de camera anders of niet?
     
  12. eddienl

    eddienl Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok,

    Wacht ff,

    Ho,

    Ik begrijp iets niet,

    Waarom zegt iedereen dat SCCT zo übervet is? Ik het het gekocht, heb het twee minuten gespeeld, zat binnen de kortste keren in het 5e level en vond er nog steeds geen reet aan. Ik ben direct terug gegaan naar de winkel, maar die mocht hem niet meer omruilen (zeker omdat ze anders de hele winkel vol hebben van die teruggebrachtte SC's). Dus ik ging gelijk naar de eerste de beste website om hem proberen om te verkopen. Er was iemand die er 50 euri voor bood (is tie gek in z'n hoofd of zo?)

    Nou willen jullie zeker ook weten waarom?
    Dat zal ik je eens haarfijn uitleggen, ik kwam in het hoofdmenu en ik moest bijna kotsen. Zelfs de gfx van Pong zijn nog beter!! Zal ik eens een lijstje van spellen opnoemen die minstens 10x zo goed zijn:

    Blinx
    Fifa 2002
    De griezebus 2
    Pokemon

    Hier kun je het mee doen. Als je commentaar hebt dan hoor ik je wel. Ik ga nu weer Blinxen, want ik zit op het moment vast met de Griezelbus 2 een hele moeilijke eindbaas
    O ja

    FUCK SPLINTERCELL
     
  13. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0



    *Lacht Eddie uit*
     
  14. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    *Lacht met Grote Smurf mee*
     
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7

    WTF is dit nou weer. het kan best je mening zijn maar je staat zwaar te overdrijven.

    +1

    Ik vind het knap dat je het binnen 2 minuten tot level 5 gered hebt :9

    +2

    In de winkels liggen helemaal geen teruggebrachte SCCT's want al die winkels hebben gewoon veel ingekocht omdat het zoals jij zegt een UBERVETTE game is.

    +3

    Je bent zeker niet oud?? Want als het spel Blinx of de Griezelbus vetter vind dan SCCT dan ben je in mijn ogen echt een kleuter gamer. Hoewel het spel Blinx best geinig is.

    +4

    Hier ga ik maar niet op in want jij weet zelf ook dat zoiets nergens op slaat.

    +5
    Nee maar zo klink jij wel. :+



    Je kan best zeggen dat je een spel niet leuk vind. Maar dat is jouw mening, en om het zo neertezetten vind ik nergens opslaan. Jij houd waarschijnlijk dan niet van zulke spellen en om meteen ''FUCK SPLINTER CELL'' te zeggen vind ik gewoon echt zielig. Nou veel plezier met de griezelbus. NOT!!

    En als de Griezelbus te moeilijk voor je is dan ga je tog lekker Pongen ik hoop dat je tv het aankan met die Ubergraphics van pong. _0/ dag eddienl _0/

    EDIT/ Splinter Cell ownd _O_

    PS: Ik heb niks tegen Pong O-)
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2005
  16. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wat zal ik zeggen;

    JIJ BENT ZIELIG

    en dat is niet omdat je blijkbaar een hater bent,maar omdat je echt een ontzettende onbegrijpelijke mening geeft met ontzettend gelogen ''feiten(pong?=haal die vinger uit je oog).Griezelbus 2?????

    Daar speelt mijn zusje van 10 nog niet eens mee,Serieus.Kleuter _0/
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2005
  17. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de reden al gevonden:

    Verjaardag: 02-06-1991

    Dus het is duidelijk. Laat het maar rusten. :cool:
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt gewoon dom. Het is spel met gewoonweg de beste graphics. En hoe kan je nou ooit zeuren over de grfx in het hoofdmenu. Dat ziet er gewoon heel goed uit. En na 2 minuten in level kan ook niet. Het is michien niet al te moeilijk maar het is wel een goed spel. Trouwens, hoe kan je na 2 minuten het spel spelen al zulk commentaar leveren man. Dan is het spel net opgestart. En dat lijstje met je games speelden ze in de middeleeuwen ook al... Dit spel is niet voor niks met Legendarisch beloond. Kijk, als blinx nou minstens met voldoende was beloond mag je iets zeggen ja.
     
  19. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bij het begin van seoul maar kan iemand het verhaal uitleggen want ik snap er geen aars meer van. (waarom er ineens oorlog is enzpo)
     
  20. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij geeft alleen maar zn mening hoor, wel veelste overdreven :D en zon kutgame is het ook weer niet. Hij is gewoon teleurgesteld. :) Wat heb ik toch een positief beeld over mensen he O-)
     

Deel Deze Pagina