1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splintercell 3 : Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shcaap, 15 mrt 2005.

  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Stel je vraag anders hier effe. En leg het dan wat beter uit waar je precies vastzit.
     
  2. Vizzle

    Vizzle Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Missie 2

    Eeeuh... vreemde vraag misschien. Maareuh, ik zit kei vast in missie 2. Op die boot lijkt ook alles op elkaar! Ik heb die ene kerel al omgelegd ( die wat te drinken gaat halen :) enik hoef al niet meer in stealth te werk te gaan. Vertel me, wat moet ik doen????? Waar moet ik heen?? Snap er geen reet van!
     
  3. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk op je map
    jezus ist zo moeilijk. ik weet dat het level af en toe wel lastig is maar als je goed op die map kijkt en naar de instructies luistert dan heb je geen problemen.

    en BtW. dit is niet de help thread
     
  4. XForce1

    XForce1 Guest

    kan iemand uitleggen hoe dat hacken van die pc's nou werkt met die code's???
    Kom maar niet verder in die bank
     
  5. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad af en toe nog best lastig om in te komen, maar zodra je weet hoe het werkt is het dood simpel.:9

    Je hebt 2 vakken, 2 links en 1 rechts. Op die 2 linkse moet je eigenlijk niet al teveel letten, dat kleine rechtse vakje is veel belangrijker. Je hebt daar namelijk 4 cijfers staan, en om de paar seconden lichtten er 1 of meer op. Wanneer zo'n cijfer oplicht, moet je dat cijfer selecteren met je D-pad of stick door naar links of rechts te drukken. Je kan dan op dat cijfer gaan staan, en dan moet je X indrukken. Dan heb je dat cijfer als het ware 'gelocked'. Wanneer je 3 of 4 cijfers op deze manier vast gezet hebt, kun je A indrukken en heb je dat ding gehacked. ;)
     
  6. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook staat er een klein filmpje bij de filmpjes waarin alles uitgelegd word.Je moet alles gewoon locken tot je het weet en oppassen met op a drukken.
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ja het hacken is wel simpel eens je het doorhebt, ik dacht in begin, what the hell is dat? maar daarna leek het heel simpel te zijn.
     
  8. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    toen ik voor ut eerst ging hacken begreep ik ook geen ruk van wat ik moest doen.
    ik las dat de oplichtende cijfers goed waren dus onthield ik waar ze stonden en welk getal. pas veel later had ik door hoe dat locken ging. best genaaid dat daar geen tutorial over is. of in iedergeval heb ik die niet gezien.
     
  9. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de filmpjes staat een kleine speedcussus hacken,wel moelijk vertstaanbaar als je hakketakkende cutscenes hebt.
     
  10. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Voor de gene die het nog willen weten: Die PCzone poster is echt huge, ben er erg blij mee:0 (bovendien krijg je ook nog demo dvd erbij).
     
  11. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu bij the bathhouse bij het stukje dat er bommen zijn gepland, ik kan er maar 1 vinden en daarna kan ik door een deur maar elke keer als ik daar doorheen ga ontploft de boel. kan iemand me helpen?
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag is al opgelost in de Helpthread... _0/
     
  13. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    UITGESPEELD :) k heb der in totaal 4 'echte' dagen voor nodig gehad. Dus gwoon paar uur per dag en dan heb je 't spel wel een keer uitgespeeld. De SP vond k prachtig, alleen heb ik 2 momenten gehad in de game, waarbij k mij kapot ergerde. In de laatste missie bijvoorbeeld, op het eind van de missie, jij met de lift naar beneden, zijn daar wallmines.. 4 ofzo. Mijn xbox begon ineens te ratelen gek toen die dingen allemaal tegelijk ontploften.. liep vast dus. Gelukkig ging 't daarna wel goed.
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat was mischien een beetje overdreven ja die wallmines. Kan je trouwens ergens zien hoeveel uur je er over hebt gedaan. Niet veel in ieder geval. Prachtige SP ja maar wle makkelijk. Nu proberen aantal missies op 100% te halen zoals The Bank. Wel een strak level. Daar moet je echt goed opletten om niks fout te doen met al die lasers etc.
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Die is inderdaad mooi om te spelen ja :) Net als Displace, die is ook leuk om op 100 % uit te spelen. Op zich niet zo'n hele grote uitdaging, want je mag zoiezo al niemand "echt" omleggen in dat level :9 K'had hem de eerste keer meteen al op 83 %
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb een vraagje, hoe komt het eigelijk dat je van die stotterende filmpjes hebt(bij die training filmpjes). Dat zijn zo van die tutorial filmpjes,om te zien wat sam,...allemaal kan,maar die haperen constant,echt ellendig,maar hoe komt dat eigelijk?
     
  17. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    weet niet prcies.. de een heeft het wel, de ander weer niet. Vaag idd..
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat komt door je Xbox die op 50 Hz staat. Die kan je op 60 Hz zetten in het Dashboard ... en dan is het als het goed is verholpen :)
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ah cool, heel fel bedankt, dacht wel dat het iets met de 50/60 hertz te maken had:)
     
  20. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het opgelost, ze doen het nu perfect. *)
     

Deel Deze Pagina