1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splintercell 3 : Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shcaap, 15 mrt 2005.

  1. wimpie

    wimpie Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

    Ik had een vraagje over de laatste level van ghoas theory
    op het einde plaat shetland die bommen en dan moet je bommen onschadelijk maken :confused: geen idee waar die zijn ik zie wel dinge hange met lichtjes enzo maar ik kan er geen actie bij doen kan iemand zegge wat ik moet doen?

    Alvast bedankt

    groeten willem
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk even hier. Heb je het antwoord al gelijk. Daar is de helpthread voor bedoelt.
     
  3. Dukey

    Dukey Gaming 24:7

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Waarom staat er Christmas 2004 op die poster :confused: ...
     
  5. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    omdattie toen eerst uit zou komen ;) Die poster is dus al vrij oud.. maargoed, toch mooi dat je hebt gewonnen :)
     
  6. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    overigens ff een vraagje: in SC: CT zit een verband met de vorige delen (iemand was vermoord ofzo?) maar k snap 't verhaal van dit deel niet volledig. Zouden jullie, alsjeblieft (jaja, ik vraag 't nog zo :p), de verhalen van de 3 delen EXACT uit willen leggen. Ook graag even de verbanden voor zover die er zijn bitte.
     
  7. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool! Dacht eerst ff dat mijn kat daar zo lag, ik heb een mannetje in dezelfde kleur :) Mooi beest! :cool:
     
  8. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    vet jaren 70 dek bed :D zo een had ik ook toen ik 12 was :) en crossmotor behang :)
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Van de week deze game binnengekregen, en van hetw eekend even gespeeld en toen kreeg je eerst zo'n heel filmpje voordat je mocht beginnen, en nu speel ik het weer voor de 2de keer en dan moet je weer door dat hele filmpje zitten omdat je het gewoonweg niet kan wegdrukken.

    Is dat op te lossen of heb je dat nu iedere keer, dat je 3-4 minuten moetw achten voordat je kunt beginnen?
     
  10. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    nee. soms kan je wel wegklikken. als het filmpje bijna begint, kun je soms klikken. en als het van sluipen naar vechten over gaat met harde geluiden. dan kun je ook skippen.
     
  11. basovich

    basovich Guest

    christmas 2004 :{
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Hoe bedoel je als het overgaat van sluipen naar vechten met harde geluiden?

    Nog een vraag: In recensies staat dat je ook je tegenstanders met een mes de keel kan doorsnijden, maar dat lukt me niet? Ik kan wel zijn nek breken of hem in ieder geval bewusteloos laten vallen.

    Daarnaast vind ik de interface nogal onduidelijk vooral wat betreft het kiezen van een wapen, of als je objecten wilt oppakken (zou handiger zijn als ze ipv 'object' gewoon 'bottle' en 'stone' etc zouden gebruiken)

    Maar goed, zwaar kut dus dat je steeds door die filmpjes heen moet kijken... dat schiet dan ook niet op. 1x kijken is wel te doen, maar ik heb echt geen zin om iedere keer als ik die game start datzelfde filmpje eerst te zien...
    Zwak geprogrammeerd door Ubisoft ...
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    filmpje hoef je maar 1x te kijken als je de x-box niet telkens uit het stopcontact haalt.
     
  14. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb hem onlangs voor €10,- weten te bemachtigen. Heerlijk spel, vooral co-op is erg leuk. (iemand enig idee hoeveel levels dit bevat?). Zitten weleens een paar eigenaairdigheden in het spel. Maar man man man, wat heb ik me zitten verlekkeren bijhet kijken naar de graphics (ookal glimt het soms net iets té). Top spel!
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ok thanks. lijkt het nu inderdaad goed te doen nu ik een keer gesaved heb.

    Hoe kun je nu een ventje zijn strot doorsnijden na de interrogation? Met de L-shoulder button wurgt ie zijn nek en met de R-shoulderbutton geeft ie hem een klap en/of een schop/knietje ofzo, maar in beide gevallen blijft ie leven, terwijl ik die ventjes DOODDDDdddddddddddd 8) wil hebben :D
     
  16. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    schiet hem neer als die op de grond ligt? :+
     
  17. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    lol

    Als je m van achter beet hebt

    Als je goed kijkt naar het knietje, zie je dat hij niet alleen zijn knie gebruikt...

    En als je van de zijkant, wanneer de vijand voorbij loopt, met de rechter trigger uithaalt, gebruik je zijn mes om m n keel door te snijden.
     
  18. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Ubisoft is goed bezig (Brothers in Arms deel 1 en 2, Far Cry en deze). :+
    Vind dit de beste uit de serie, vond deel 1 en 2 toch iets te beperkt met enkel stealth als keuze eigenlijk.
    Deze is lekker bruut en coop is ook lachen, alhoewel we meestal zo snel mogelijk door het level rennen en iedereen neersteken. Geen wapens of stealth, zo snel mogelijk zo veel mogelijk kills halen 8)
    Graphics vind ik ook _O_ _O_
    Geen Xbox360 nodig met dit, Far Cry en Doom 3. :thumbs:
     
  19. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm ik kwam iets geks tegen bij dit spel? Ik zat een beetje te spelen met het fluit/fluister knopje. Wanneer Sam alleen maar fluistert (dus NIET fluit) en je drukt het knopje vaak genoeg in, maakt hij een soort van kalkoen geluid? Iemand weet wat het nut hiervan is of is het een zogenaamde Easteregg?
     
  20. SlayerPaTjE

    SlayerPaTjE Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het ook wel eens gehoord klonk wel grappig
     

Deel Deze Pagina