1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splintercell 3 : Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shcaap, 15 mrt 2005.

1. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0

PS2 kan beter met water omgaan dan de Xbox. Is hardware feature van de PS2.

2. Michiel@ubi

Leuk Bevonden:
    0

Je zal in SCCT veel meer gebruik kunnen maken van de nieuwe en bestaande moves. Het gebruiken van de moves ligt ook een stuk meer voor de hand. 8)

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik merkte het al in de demo :D Viel me gelijk al de plekken op om aan de pijp te hangen en zo een nek te breken o.i.d. Alles is wat logischer ingedeeld gewoon.

4. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    wat houdt die water stealth attack eigenlijk in..? en wat is daar de interactief aan met het water? zit die water stealth attack wel in de pc versie?

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Naja, specifiek die kracht om inderdaad die surfaces te laten bewegen met interactie inderdaad. Het water op zich zal er niet meer indrukwekkender uitziet, het zal alleen mooi bewegen als je er in springt! :)

Water in de Xboxversie is zooooooo mooi.. Vooral die poeltjes, mmmm

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Bewijst maar weer dat niet altijd de meest dure grafische kaart nodig is voor mooie graphics :D

7. Michiel@ubi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, je omschrijft het iets beter (had ook niet anders van je verwacht!) O-)

8. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k had trouwens gelezen op www.gamespot.com dat de PS2 versie gelijk is aan de xbox versie. En ook dat de PS2 versie in sommige gevallen zelfs boven de xbox uitstijgt :{ dit kan toch niet waar zijn?

9. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Geen idee, maar hij is anders, zowel grafisch als in sommige levelonderdelen.

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Qua graphics is de PS2 al vrij lelijk, geen online co-op, geen stabiel online support. Is voor mij al reden genoeg om de xbox versie een stuk beter te vinden :)

11. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb splinter cell nooit gesnapt, en ook zeker dit deel snapte ik niet :p.
    Ik snap nog net aan de demo dat je een grot in moet gaan en moet kruipen en over een brug moet lopen etc.
    Ik schiet die ventjes bij de brug altijd kapot, dat is zeker fout?
    Ik kan echt totaal niks van die splinter cell games.
    marjah, verder dan die brug kwam ik niet echt, dus ik speel hem ook nie meer :p.
    Ik wacht wel gewoon dat de volledige versie mijn bus in valt :).

12. Michiel@ubi

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, de ps2 versie is qua level design iets anders (maar niet veel). Ik moet eerlijk zeggen dat ik 'm liever op de xbox speel.
    De graphics zijn een stuk anders, want PS2 kan nou eenmaal niet hetzelfde als de Xbox.

13. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe wordt het verhaal verteld en is het een beetje een origineel en goed verhaal? Blijft het verhaal spannend? Is de game niet te veel op de mp gericht, al betwijfel ik het.

14. Michiel@ubi

Leuk Bevonden:
    0
    LOL
    Primaire doel is een vette SP/co-op (offline/online). Maar versus is niet minder belangrijk!

Verhaal wordt verteld aan de hand van movies en gesproken briefings, maar ook door ingame extra briefings (verhaalontwikkelingen aan de hand van in-missie gebeurtenissen en het halen van je doelstellingen) en het luisteren naar de bewakers en hoofdpersonages in je missie geeft veel achtergrond.

Voor de echte fans zijn er veel achtergrond details te vinden, check bv alle emails in de PC's. Op zich niks nieuws, maar zetten wel de puntjes op de i zeg maar.

Je zal zelf moeten uitvinden of het verhaal gaaf en boeiend is, mij geloof je toch niet!

Maar dan toch...
    Ik vind het verhaal erg gaaf, maar ik ben dan ook een TC fan moet ik eerlijk toegeven.

15. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond pas in het laatste level uit dat je nu wireless dus PC's kunt hacken via die binoculars. :+

Je moet de Versus adverserial modus en de solo/co-op campagnes als totaal andere games zien. Ze starten ook apart op en draaien op een andere grafische engine! :)

16. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Over het vertellen van het verhaal, hopelijk zijn die movies dus niet a la Pandora Tomorrow? Want eerlijk gezegd was dat vrij chaotisch (dus eigenlijk zou 't wel bij Chaos Theory passen :+ ). Maar al die nieuwsberichtjes, waarbij dan halverwege een zin het fragment werd afgekapt, waardoor je eigenlijk nooit lekker in het verhaal kwam. Alle FMV met Sam erin daarentegen waren weer prima, hopelijk wordt daarop doorgegaan :)

17. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is wel het zelfde, maar goed, het gaat om de kern van he verhaal natuurlijk! Die nieuwsberichten zijn in totaliteit waarschijnlijk niet zo interessant, je weet het ten slotte al. :)

FMV's zijn heel aardig! Ze worden steeds beter, dat is wel cool. Het is echt een filmische ervaring, sommige scripted stukken ook.

EDIT: over he algemeen is er wel veel meer FMV clips die verhaal vertellen in plaats van nieuwsberichten alleen hoor! Ik las het even verkeerd. Er is echt een FMV verhaal dit keer, en die nieuwsberichten zie je veel minder, maar wel op die manier. Dus elke level heeft een echte begin en soms eindscene die dus niet alleen bestaat uit een nieuwslezer, maar echt een verhaal met lambert en de president van de US, conversaties, explosies, spectakel etc.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  18. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Nu hier toch iemand van Ubisoft zit heb ik een ander vraagje, het heeft niets met Splinter Cell te maken maar ik vraag het lekker toch :)

Komt er nog een vervolg op Beyond Good and evil, ik vond het eerste deel erg leuk en ik wacht erg op een vervolg. Ik hoop dat je er een antwoord op kan geven.

19. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Beter van wel, ik weet waar hij woont. ;)

20. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    ownt mijn avatar of wat?

Jammer dat het max 10 kb mag, daar kan je amper animatie mee maken. Me mooie versie was 16 kb :'-(

Deel Deze Pagina