ja zekers Fiscaal jaar 2005, 3e kwartaal (1 oktober '05 tot 1 januari '06) Splinter Cell 4 (Xbox 1 en 2) staat in het nieuws van gister wat ubisoft voorn games uit brengt voor dit jaar. eind tegen het einde alweer splintercell 4
Nu z'n nickname nog Michiel, inderdaad, SC3 is er nog niet, maar moeten we naar SC4 kijken als Xbox 2 materiaal, Xbox 1 materiaal, of beide?
Dat zegt Halo2fan net? Lees ons frontpage berichtje anders effe door? http://archief.xboxworld.nl/news/6461/ (is handig om te doen onze frontpage checken! voor info als je iets wilt wetenn, of uberhaupt)
Ik kan niks zeggen over Sc4, behalve dat ie ongelooflijk vet zal worden... Vooral de storyline is echt NIEUW en SPANNEND NIet het gewoonlijke Tom Clancy achtige...
financieel wel aantrekkelijk natuurlijk, niet iedereen koopt direct de xbox 2 en spellen zijn niet bachwards-compatible, dus mss kopen sommigen SC4 2 keer hopen ze...
Ik zal het even uitleggen... Xbox heeft tegen november een installed base van iets van 20 miljoen consoles over de hele wereld. Dat betekend 20 miljoen mensen met een Xbox die daar games voor moeten kopen. Xbox 2 is tegen die tijd net uit (volgens de huidige verwachtingen, niemand weet wanneer hij echt uit komt) en zal tegen het einde van 2005 misschien 2/3 miljoen keer verkocht zijn. Op welke Xbox denk jij dat ze meer kopietjes van Splinter Cell 4 verkopen? Ik geef je een hint; waarschijnlijk niet Xbox 2.
Ik hoop dat Sam (hoe bad-ass hij ook is) met pensioen gaat en een nieuwe HETE chick zijn baantje overneemt in een strak spionnenpak met uitstekende tepeltjes! Hahahahahha! Nee serieus, ik denk dat er in Chaos Theory al zo veel gerefereerd wordt aan het feit dat Sam te oud is en omdat er nieuwe Splinter Cells getraind worden (cooperative mode) dat hij echt vervangen gaat worden! De slogan wordt denk ik iets van: 'Darkness has a new Face!' (*hoopt op mokkel)
Viel mij idd ook op.. splinter cell 1 was ie rond de 40 ofzo. Bij deeltje 2 alweer een stukkie ouder en bij deel 3 wassie vrij oud.. hijs wel kil geworden vind k. Bij een mogelijk deel 4 mag k niet hopen dattie veel rimpels enzo heeft.. niet goed voor z'n imago
Mischien is dan Stolen iets voor je. Het is tenslotte ook met een chick. Alleen weet ik niet ofdat ze van die perfecte tepels heeft. En inderdaad, Sam lijkt me toch al redelijk oud. Maar het zal dan wel even wennen zijn met zo'n nieuwe gast.
ok er zijn 4 dingen die kunne gebeuren in deel 4 Sam doet rolstoelstealth Sam komt van samantha Sam word een nicht met blond haar die uitglijd in meeuwen stront Sam word 30 en het speelt zich 10 jaar voor deel 1 af, waar hij word getrained een prequel ofzo.
Dan kies ik toch voor nummer 1. Het zou vet zijn als je boven op iemand z'n kop van een dak kan springen met een rolstoel. Wie weet.
dankje maar hij ik moet hem danke aan Ruttyx danke Maar twi ik zou me nickname nu het liefste gewoon Robijntje willen hebbe ndat is me bijnaam maarja weet nie tals dat nu nog gaat?
Jongens wat hebben jullie toch een fantasie. Ik heb toch liever Sam als een of andere Konoko chik. Tja, het is maar waar je van houd he. *)
Kzou in deel 4 nog één keertje Sam willen zien en dat het dan duidelijk wordt dat Sam te oud is en dat er dan echt zo'n mooi einde komt aan zijn leven