Ja, of dat aan het einde van deel 3 Sam gepakt word en dat je in SC4 Sam moet gaan redden met een andere net opgeleide 'huppeldepup'.
Woeh ja dat zou wel tof zijn. Of dat je aan het begin van deel 4 gewoon een filmpje krijgt met dat erin en dat je dan met die campaign aan de slag gaat met een babe met cup d en een strak pak . Dan worden ze opelkaar verliefd en toen leefden ze nog lang en gelukkig.
Uhhmmmmmmmm...neej. *) Ja maar dan wel aan het einde. Of gewoon dat je met een ander Sam moet redden. Dat zou vet zijn. Of dat je in SC4 gewoon team work moet doen.
Hoe werkt de clansupport en kan je ook met Co Op in de leaderboards komen?? Hoeveel tegen Hoeveel zijn de clanmatchen en hoeveel levels telt de Multiplayer?
Waarom is het save systeem veranderd. Ik vond het systeem van de oude perfect. Nu schijnt het zo te zijn dat je kan saven zo vaak je wilt. Ik kan daar gewoon niet tegen!!!! Ik save dan echt na elke vijf stappen om de één of andere vage reden. Hetzelfde had ik al met Gohst, na elk mannetje dat ik neer knalde savede ik de game. Ik vind Gohst niet zo tof als SC en door het oude systeem had ik waarschijnlijk langer kunnen genieten van de game. Het mooie van de eerste twee delen waren, is dat je echt naar zo'n save point toeleefde en dat heb je nu niet meer
ik hoop eigenlijk dat ze bij Splinter Cell 4 een einde eraan maken. Zorg er echter wel voor dat deze versie echt bugloos is en van alles is voorzien en met heel veel verschillende weggetjes. Weergaloze graphics en gameplay. Ik hoop dat Sam met pensioen gaat en uiteindelijk sterft doordat z'n hart het begeeft (deze laatste film natuurlijk in een filmpje weergegeven). edit/ ik vind het saven nu fijner... tis altijd zuur als je dood gaat vlak voor een savepoint. Wel is het natuurlijk zo dat je niet weet wat je te wachten staat en dat je daardoor miss op een rotplek saved. Maargoed, we zullen zien hoe het uitpakt.
Nee, het lijke me wel vet als hij zich uiteindelijk over geeft of gepakt word. In deel 3 dan. En dat in het begin van deel 4 een net opgeleide agent Sam gaat halen.
Of op het einde van deel 4 dat sam Fisher wordt dood geschoten door een bad guy en zijn dochter ziet dat en dat zijn dochetr wordt op geleid om die vent te pakken te nemen.
ik vindt het juist een goed systeem, nu kan je jezelf opdragen een level zonder 1 keer te spelen probereren uit te spelen wat erg realistisch is. Je hebt maar 1 leven en als je dood gaat moet je weer het hele level opnieuw beginnen. Zo heb ik dat ook op hard gedaan bij de demo.
Ik heb de demo nu op de Xbox gespeeld en dat speelt veel beter dan op de PC. Alles is gewoon veel relaxter om mee te spelen op de Xbox. Komt natuurlijk, omdat ik 'm altijd op de Xbox speel. Over SC4, het moet wel het laatste deel zijn. Bij deel 4 is het wel genoeg geweest. Gewoon een mooi einde verzinnen, dat Sam Fischer definitief pensioen neemt.
Dacht het toch niet zeg, mijn favoriete serie een beetje stoppen. Waarom stoppen met een succesvolle en tot nu toe elk deel vernieuwende serie? Zolang er genoeg vernieuwd wordt besteed ik er maar al te graag me geld aan en zal er nooit genoeg van krijgen
Ik weet niet. Het blijft mij wel steeds boeien, maar ik denk dat ze niet moeten gaan overdrijven. Misschien kunnen ze het wel en ik hoop het ook, dat ze de serie gewoon leuk kunnen houden. Deel na deel. Tot nu toe is het wel gelukt, maar ik twijfel er een beetje over.
weet iemand of het afluisteren online nu makkelijker gaat.in pt moest je dat witte knopje in houden maar als je dat deed kon je niet gewoon veder spelen....is dat nu verandert dat ze je zowiezo kunnen horen of is dat nog het zelfde?
Hoe zit het als je iemand in z'n rug prikt, zie je dan bloed of een snee of iets dergelijks ? Dat zou wel realistisch zijn.
Nee, weinig bloed in dit spel. Btw, de game wordt 35 euro bij de Makro (zie koopjes thread in Games Forum)
Jeetje. Waarom hebben we hier nou nooit eens een Makro of een Media Markt in de buurt. Daar zijn de games altijd vet goedkoop. Maar ik ga hem iig kopen.