1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splintercell 3 : Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shcaap, 15 mrt 2005.

  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Die is er al, voor PT tenminsten en komt ook snel voor CT maar dat is wel voor de PC natuurlijk :) Op de xbox kan je helaas voorlopig niet je eigen maps maken.
     
  2. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ik wist niet eens dat je dat voor de PC had. Lijkt mij wel cool als het ooit ook op de Xbox komt,
    leuk single-player level met één lange gang en aan het plafond een stalen buis, niet echt hoopgevend voor de overlevingskans van de terroristen natuurlijk. :p
     
  3. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij wel saai, 1 lange gang.
     
  4. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook, scheint dat de distributeur bij het nabestellen voor meer xbox versies PS2 versies heeft gegeven aan Gcshop, dus nog 1 dagje extra wachten :'-(
     
  5. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Was meer voor de gein, zodat je via die stalen buis iedere terroristen nek kan breken of wurgen. ;)
     
  6. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    haha, idd Mayja bakte er niks van met SC:pT :p

    Maar gelukkig is die van mij wel verzonden. Had hem op de 1e dag dat hij in de preorder kwam al besteld 8)
     
  7. Zed

    Zed excuse my french

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    ja natuurlijk bedoelde ik pc ;) maar dat is wel echt vet zeg! ik heb met halflife2 ook maps gemaakt en het is echt heeel vet om je eigen maps te doen zekers te weten, duurt even voordat je het onder de knie hebt maar daarna is het gewoon leuk om te doen!
     
  8. scworld

    scworld Splinter Cell World

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    PC heeft idd een Map Editor voor SvM. Niet voor SP of Co-op dus.
     
  9. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer krijg je eigenlijk een sniper in de Xbox co-op?
     
  10. Hazard

    Hazard 'Schaduwen'

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar ben ik dus ook niet achtergekomen. :{
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2005
  11. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom geef je dan antwoord :p
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat hij het niet wist... Maar ik hoorde van mensen die de demo hebben gespeeld dat ze soms wat vage vlakjes op Sam's gezicht zagen. Soms heb ik daar nu ook nog last van. Maar het stoort gelukkig niet.
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Maar goed, k'krijg nou nooit echt het idee om midden in een missie naar sam's hoofd te gaan kijken ... :confused:

    De Co-op mode is trouwens echt geweldig :D K'moest samen met een vriend eerst wel ff doorkrijgen hoe dat hacken nou precies werkte :9
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar als je b.v. net iemand aan het ondervragen bent zie je Sam's hoofd goed als je de camera goed draait. Maar het valt een beetje op soms maar het valt op zich wel mee. Ja, dat hacken was ook eerst effe uitvinden. Maar gelukkig hebben ze er een boekje bijgestopt.
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    1e missie is al gaaf me eerste ervaring met Splinter cell :)
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja handig ... Maar het staat helemaal niet in het boekje ! Hoe je moet hacken :9
     
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga uhm morgen pas halen en ik heb vandaag wel ergens gespeeld (1e lvl een stukje)
    en had gehoopte dat die gaste wat fatsoenlijk zouden lopen. vooral op het begin bij die brug in die grot. Maar ook verder op. Ik vind dat zo ugly dat die gaste zo traag lopen. Ik had gehoopt dat dat een fout was tijdens de demo maar dat was dus gewoon de bedoeling.
     
  18. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    dat hacken is niet moeilijk, ik heb dat coop trainings filmpje gezien
    had gelijk door hoe het moest :p
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Whaha ... ik begreep het ook wel een beetje ... Maar ik had niet door dat je op A moest drukken om te accepten 8) Ik zat de hele tijd die tijdbalk af te wachten :cool:
     
  20. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren de co-op gedaan en was echt geweldig. Je kan veel meer met z'n 2en en alles werkt gewoon heel goed. Speelevaring is ook heel anders. Geweldige mode!

    _O_
     

Deel Deze Pagina