K'vind dit deel soms wel erg makkelijk ... je kan gewoon op een guard afrennen en dan op de trigger drukken .... Tjak ... dood Ach ja ... in zo'n situatie maakt het ook niet zoveel meer uit
Ik heb uhm ook eindelijk . Toendastraks samen met een vriend splitscreen gedaan. En het is goed te doen. je ziet genoeg en is echt vet als zon jump move werkt echt vet om te zien. Ik zoek nog iemand die samen met mij online coop wil doen ik wil namenlijk ook als er een guard in de buurt is die guard ff zn huidvolschelden want ze horen je en dat is zo cool. zo kun je echt zwaar met hun dollen maar dat heb ik nog niet kunnen proberen. Ik wil een mijn vriendslist wat nederlandse Splintercell Chaos Theory gamers... dus voeg me maar toe. Gamertag: HaloTrooper NL
Hoe moet je iemands keel doorsneiden als je iemand vast hebt Met links laaat je uhm stikken en met rechts trap je uhm. Ze hebben het tog niet eruit gehaald?
niet dus het heft er nooit ingezeten, als je hem nog niet hebt vastgepakt en je raakt hem aan en drukt dan op R haalt ie zijn keel open. of voor hem, moet je maar even kijken.
Bij mij staat het er wel in. Ik zal je even de pagina geven van het boekje... Beter kijken volgende keer , het staat bovenaan op blz. 11.
Toen ik voor de eerste keer moest hacken wist ik hetcompleet niet maar nu ben ik er super goed is gewoon effe oefenen en zorgen dat je snel bent
Man wat zijn die frag grenades vet geworden zeg. Eerst was het gewoon boem! En nu KNAL KABOEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Die dingen maken een geluid zeg echt vet En weet iemand wat dit is of gaat worden??? Exclusieve functies: bevat downloadable content via Xbox Live. Breid je game uit met extra premium content (TBA) die uit gaat komen. Staat namenlijk aangegeven bij xbox.nl Ik hoop eerder op een Nieuwe Coop level dan er bijvoorbeeld 2 Versus maps komen. En het kan goed zijn dat ubisoft er meteen 5 euro bij gaat gooien voor die download content :{
Ik heb alleen het eerste deel van SP gespeeld waar ik me volop mee vermaakt heb. Nu ik veel lovende verhalen hoor over het derde deel denk ik deze toch aan te schaffen. Maar maakt het voor het verhaal uit of je het tweede deel hebt gespeeld? (nog nooit gedaan, vandaar)
Dat hacken is een mini-game, is niet zo moeilijk.... Eerste keer is ff wennen, maar daarna doe je het zo....
Precies ... ik speel ze allemaal uit zonder 1 keer te locken ... en ik gebruik nooit meer keycodes, ik hack altijd ! Gewoon lollig
Ik zat eerst gigantisch te kloojen daarmee, maar toen had ik door hoe het moest. Het is echt heel simpel als je het eenmaal doorhebt inderdaad.
Wow Coop is echt het vetste wat er is. Ik heb net gewoon met een Amerikaan anderhalf uur Coop zitten doen zonder echt grote problemen. We kregen 2 keer een lag maar dat was maar van 5 seconden. Kun je nagan die gozer speelt Snachts en hier is het net midag en tussen zon grote afstand Geniaal