Ik wist eerst niet dat je de cijfers ook kon locken Ik onthield ze in m'n hoofd en selecteerde ze dan in de lijst
Whahaha! Ik hack altijd... Is leuker en dan hoefik die keycodes niet te onthouden, maar als je een keycode hebt nu, en je komt bij de deur waarvoor je die code ken gebruiken, komt die code ff in beeld, zodat je de code weer weet. In de eerste missies heb ik altijd gehacked... Maar in de laatste paar missies gebruikte ik gewoon de codes ging wat makkelijker en sneller...
Wel maf trouwens, elke boerenlul van een guard kan zien wanneer een ding gehacked is, blijkbaar. Jammer dat je een groen lampje niet weer rood kunt krijgen, als je de kamer eenmaal binnen bent, zodat ze niet kunnen zien dat 'ie open is geweest.
beetje vroeg misschien maarum, heeft iemand dit spel al uitgespeeld??moet je trouwens wel heel veel hebben gespeeld maarja. en zoja, is het einde net zo cool als bij de 2e??
Ja, ik heb 'm uitgespeeld. Spoiler Tsja, persoonlijk vond ik het niet zo heel erg cool. Het laatste level is wel aardig, maar persoonlijk vind ik de eerste paar levels van SC:CT een stuk leuker dan het tweede deel. Ben 'm nu weer aan 't doen om 100% om Expert te krijgen, maar dat is bij 't op 1 na laatste level vrij ondoenlijk.
Ik heb hem oowk uitgespeeld... Vindt het eind ook beetje simpel. Het is een beetje te gemakkelijk gedaan... Einde: Spoiler Simpel gezegt, ze ziet op het nieuws dat alles weer goed is en daarna zie je Lambert en de hele meute beetje zeiken en dan zeggen ze dat Sam wel toe is aan vakantie. En waarom is het een beetje vroeg om het spel nu al uitgespeeld te hebben? Ik heb hem nou ongeveer een week en zoals met alle splinter cell delen doe ik er altijd een week over om hem uit te spelen. Maar voor de rest is het een super spel.
Shit!!! Kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Bijna het level met de bank uitgespeeld. Hoefde alleen nog maar naar het extraction point te gaan. Gaat dat verdomde alarm af en word ik doodgeschoten. Helaas was ik vergeten op te slaan... en ik ging zo goed. Geen enkele kogel afgeschoten...
Nee... had net de kluis gekraakt toen het alarm afging. Weet niet of dat zo hoort. Maar had een paar mannetjes niet buiten bewustzijn geslagen die mij dus vonden... Maar wou eigenlijk via het dak weer gaan.
Hoe moet je dan spelenom 100 % te krijgen? Niemand killen? Kan je ze beter killen of K.O. slaan. Gaat het om de tijd waarin je het haalt? of moeilijkheidsgraad? Als er trouwens bij een objective cancelled staat is dat dan jouw schuld of kun je daar niks aan doen? Beetje veel vragen
Voor een 100% missierating moet je ervoor zorgen dat: - Je alle objectives haalt (muv 'cancelled' objectives) - Er geen lijken of lichamen gevonden worden - Er geen alarm geslagen wordt - Je niemand doodmaakt Da's alles. Eitje toch?
Damn zeg ben net begonnen met spelen aangezien ik gisteren eindelijk ook pandorra tommorow heb uitgespeeld en damn wat is de eerste missie cool zeg, vooral die teksten die je kan krijgen bij ondervragen nadat je hun wat heb horen zeggen, echt te lachwekkend. beetje jammer van die honder procent want wou die gast op de vuurtoren er perse van af pleuren zoals in het filmpje altijd gebeurt (zit in elke filmpje dat stukje (tis compleet nutteloos want hij is goed te pakken) maar ja een keer hem zo afmaken tweede keer bewusteloos slaan voor honder procent. dat honder procent snap ik echter niet want het zijn toch terroristen, en er is toch maar een goede terrorist en dat is een dode??? of begrijp ik het nou verkeerd??
ze hebben meer aan levende omdat ze die later kunnen ophalen en ondervragen niet dat ze dat doen maar het gaat om t idee
In de ''not today'' trailer is te zien dat sam fisher een keer word gegijzeld, komt dit ook in het spel voor?Lijkt me wel vet namelijk...
Ja, vroeg je oowk al in de helpthread heb er daar al antwoord op gegeven. Je kunt dus in het laatste level gevangen genomen worden.
Jup, dat kan, als je geschoten word, wel leuk om dat een keer te doen, alleen funest voor je eind rating