Splintercell 3 : Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shcaap, 15 mrt 2005.

  1. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja....Xbox Live he.
     
  2. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Dus al door hoe dat hacken werkt? Of moe tik het even uit leggen? :D
     
  3. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik wist eerst niet dat je de cijfers ook kon locken :p Ik onthield ze in m'n hoofd en selecteerde ze dan in de lijst :D
     
  4. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    zo doe ik het nog steeds :D
     
  5. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha! Ik hack altijd... Is leuker en dan hoefik die keycodes niet te onthouden, maar als je een keycode hebt nu, en je komt bij de deur waarvoor je die code ken gebruiken, komt die code ff in beeld, zodat je de code weer weet. In de eerste missies heb ik altijd gehacked... Maar in de laatste paar missies gebruikte ik gewoon de codes ging wat makkelijker en sneller...
     
  6. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Wel maf trouwens, elke boerenlul van een guard kan zien wanneer een ding gehacked is, blijkbaar. Jammer dat je een groen lampje niet weer rood kunt krijgen, als je de kamer eenmaal binnen bent, zodat ze niet kunnen zien dat 'ie open is geweest.
     
  7. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje vroeg misschien maarum, heeft iemand dit spel al uitgespeeld??moet je trouwens wel heel veel hebben gespeeld maarja. en zoja, is het einde net zo cool als bij de 2e??
     
  8. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, ik heb 'm uitgespeeld.
    Tsja, persoonlijk vond ik het niet zo heel erg cool. Het laatste level is wel aardig, maar persoonlijk vind ik de eerste paar levels van SC:CT een stuk leuker dan het tweede deel.
    Ben 'm nu weer aan 't doen om 100% om Expert te krijgen, maar dat is bij 't op 1 na laatste level vrij ondoenlijk.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2005
  9. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem oowk uitgespeeld... Vindt het eind ook beetje simpel. Het is een beetje te gemakkelijk gedaan...
    Einde:
    Simpel gezegt, ze ziet op het nieuws dat alles weer goed is en daarna zie je Lambert en de hele meute beetje zeiken en dan zeggen ze dat Sam wel toe is aan vakantie.

    En waarom is het een beetje vroeg om het spel nu al uitgespeeld te hebben? Ik heb hem nou ongeveer een week en zoals met alle splinter cell delen doe ik er altijd een week over om hem uit te spelen.:) Maar voor de rest is het een super spel.:)
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2005
  10. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit!!! Kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Bijna het level met de bank uitgespeeld. Hoefde alleen nog maar naar het extraction point te gaan. Gaat dat verdomde alarm af en word ik doodgeschoten. Helaas was ik vergeten op te slaan... en ik ging zo goed. Geen enkele kogel afgeschoten...
     
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    awwww. haastige spoed is zelden goed :D

    ging je door de voordeur? of weer terug via het touw?
     
  12. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee... had net de kluis gekraakt toen het alarm afging. Weet niet of dat zo hoort. Maar had een paar mannetjes niet buiten bewustzijn geslagen die mij dus vonden... Maar wou eigenlijk via het dak weer gaan.
     
  13. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe moet je dan spelenom 100 % te krijgen? Niemand killen? Kan je ze beter killen of K.O. slaan. Gaat het om de tijd waarin je het haalt? of moeilijkheidsgraad?

    Als er trouwens bij een objective cancelled staat is dat dan jouw schuld of kun je daar niks aan doen?

    Beetje veel vragen :+
     
  14. HaVoK NL

    HaVoK NL w00t!

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor een 100% missierating moet je ervoor zorgen dat:

    - Je alle objectives haalt (muv 'cancelled' objectives)
    - Er geen lijken of lichamen gevonden worden
    - Er geen alarm geslagen wordt
    - Je niemand doodmaakt

    Da's alles. Eitje toch?
     
  15. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat als je wordt geidentified als een intruder, telt dat niet mee voor de missierating??
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Damn zeg ben net begonnen met spelen aangezien ik gisteren eindelijk ook pandorra tommorow heb uitgespeeld en damn wat is de eerste missie cool zeg, vooral die teksten die je kan krijgen bij ondervragen nadat je hun wat heb horen zeggen, echt te lachwekkend. beetje jammer van die honder procent want wou die gast op de vuurtoren er perse van af pleuren zoals in het filmpje altijd gebeurt (zit in elke filmpje dat stukje (tis compleet nutteloos want hij is goed te pakken) maar ja een keer hem zo afmaken tweede keer bewusteloos slaan voor honder procent.

    dat honder procent snap ik echter niet want het zijn toch terroristen, en er is toch maar een goede terrorist en dat is een dode??? of begrijp ik het nou verkeerd??
     
  17. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben meer aan levende omdat ze die later kunnen ophalen en ondervragen
    niet dat ze dat doen maar het gaat om t idee
     
  18. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    In de ''not today'' trailer is te zien dat sam fisher een keer word gegijzeld, komt dit ook in het spel voor?Lijkt me wel vet namelijk...
     
  19. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, vroeg je oowk al in de helpthread heb er daar al antwoord op gegeven. Je kunt dus in het laatste level gevangen genomen worden.:9
     
  20. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Jup, dat kan, als je geschoten word, wel leuk om dat een keer te doen, alleen funest voor je eind rating :D
     

Deel Deze Pagina