Splintercell 3: Het Live Gedeelte

Discussie in 'Algemeen' gestart door Headcollector1, 31 mrt 2005.

1. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    welk glas?

2. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt er nieuwe co-op maps? Heb za allemaal al gedaan namelijk

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Bug?!

Jeps, zit er idd in. Net nog gecheckt met Marine Robin op LIVE!!
    Zo wazig :confused: , bij CLUB HOUSE, heb je dat hack kastje die het GLAS STRUCTURE opent. Daar recht tegenover, dus als je hackt, het glas voor je.........
    Als jij aan de andere kant van dat glas als SPY gaat staan en de MERC staat met zijn rug naar jouw, grijp je hem gewoon bij zijn nek DWARS door het glas heen :{ !!

Heel maf gebeuren! :eek:

_0/

4. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ooh vet

5. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Moet toch eerlijk zeggen dat na een weekje SC3 te hebben gespeeld valt de MP me toch echt zwaar tegen.

- Vrij weinig veranderd tegenover SCPT
    - Nog steeds super veel glitches
    - Nog steeds super LAG bij sommige mensen (5 keer schieten met shotgun nog niet dood, zij pakken je van de zijkant, jij kunt hun niet pakken ook al sta je achter ze)
    - Super kut community, als je wint... gaan ze vaak gelijk weg, als je verliest....gaan ze ook weg want dan hebben ze je punten,......win je van hoge levels zoals 6 dan disconnecten ze en dan gaan er bij jou op een of andere manier punten af.
    -Levels zijn nog steeds niet uitgebalanceerd, dit maakt op zich niks uit maar dan hadden ze gewoon standaard revenge aan moeten zetten.
    -De live opties zuigen nog steeds super hard. Je kunt niet eens messages sturen. Je kan niet zijn hoevol een lobby van een vriend zit.
    - De top ranking zit vol met cheaters

Jezus UBI als de MP nog niet helemaal is gefixt breng hem dan ook niet uit :{

Eigenlijk is dus alleen free games spelen met vrienden nog wel grappig maar ik vind ranking eigenlijk toch het leukste. Single is echter wel super en COOP ook.

Kan je na gaan, ik was vroeger toch echt een super fan van SCPT, vanaf de lauch tot de komst van SCCT gespeeld.

6. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd de multyplayer is niks! Het zuigt erg. Helaas....

7. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral als je samen speelt met iemand die er werkelijk geen ruk van kan :9 ;)

8. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Da's juist lache :+
    dan kan je hem keihard uitlache als hij gelijk door het eerste gastje wordt neergeknalt _O_

9. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Yes mensen ik heb SCCT weer terug. Ik had een camp party lekker met een groep vrienden op campingkje staan xboxen en tv mee en lekker gaan lannen. SCCT meegenomen en een vriend had uhm megenomen vandaag pas terug. Maar im back en ik heb weer zin in online coop. Iemand zin morgen avond ofzo in een potje Coop Elite Expert?

10. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek iemand om samen ranking mee te spelen. Dus als je nog iemand zoekt voeg me dan maar toe!

11. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal je toevoegen Headcollector!

12. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dan zie ik je vanavond rond 20:00 wel ok?

Deel Deze Pagina