Ja..WANT bij de andere 2 delen moes je 2 keer slaan ( als ze jouw gezien hadden ), als je dicht bij stond te minsten..en dan was je gelijk half dood edit: en nu kan je ze gelijk neersteken of neerstompen
Ik ben nu toch wel net voorbij het moeilijkste stuk uit Splintercell tot nu toe. Ik heb net Shetland afgemaakt. Was redelijk lastig om die bommen te defusen. Zeker als die soort van mercenaries er ook nog liepen. Dat stuk dat je tegenover elkaar stond met je pistool was wel mooi gedaan. En opeens krijg je weer het gewone beeld en schrik je je de t*ring. Ik stak maar gelijk effe een mes in z'n buik.
Ik vind hem niet zozeer makkelijker, maar merk wel dat ik bijna nooit meer die sticky camera's, ring airfoils en sticky shockers enzo gebruik, omdat je nu bijna altijd wel de mogelijkheid hebt om ze te pakken.
Maar dat was omdat je ze dan nog kon graben. En hoefde je miet perse van achter uhm pakken. 1 keer slaan en dan naar achter. <---- nee niet zo.
Volgens mij KUN je Shetland niet pakken, hoe snel je ook bent. Het is volgens mij gewoon zo gepland dat je hem niet kunt pakken.
splintercell chaos theory is zeker de makkelijkste, maar wel de fijnste vind ik persoonlijk(door al die vette moves,al die kill mogelijkheden, enorm gewoon). splintercell 1 was de moeilijkste,...
Had deel 1 al uitgespeeld terwijl ik em had geleend en deel 2 ook uitgespeeld terwijl k em had geleend. Deel een is echt te vet gewoon en lekker pittig. Deel 2 was ook lekker maar idd makkelijker. Heb net deel 1 gekocht en ben weer overnieuw aant spelen en leen deel 3 strax van me broer. Dat wordt weer smullen. Hopelijk een beetje pittig (k speel alles op hoogste moeilijkheids graad, behalve halo 2 dan XD)
deel 3 is zeker makkelijker op zich. Alleen 't word je op sommige punten moeilijker gemaakt door de 'super-guards' in de game. Overigens, de AI stelt me overigens enigzins teleur.. soms staan ze dom voor zich te staren met z'n drieen, ze zijn toch niet aan 't klaverjassen ofzo!
Deel 2 vond ik echt het makkelijkst en 1 het moeilijkst, deel 3 heb ik gisteren uitgespeeld, vond hem niet echt moeilijk. Vooral door de nieuwe gadgets (zoals dat ding waar je lampjes mee uit kunt doen) en moves. Ik ga hem nouw op expert uitspelen, dat zal wel wat moeilijker zijn.
Ik vond 1 vrij moeilijk, en 2 vond ik echt heel makkelijk. Bij 1 vind ik het verhaal ook beter, maar ik heb 3 nog nooit gespeeld .
Nee. Splinter Cell 2 was veruit het makkelijkste. Dit was omdat de levels makkelijk waren en je kon de gaurds te makkelijk uitschakelen. En bij deel 1 had je soms wat pittege shootouts. In deel 3 heb je meer mogelijkheden om vijanden uit te schakelen en kun je onbeperkt saven. Dit maakt het allemaal wel wat makkelijker, maar Splinter Cell 2 was echt simpel om dat je bijna elke missie 'lethal autherasation' (hoe de fok schrijf je dat?) had. Nou wil ik ook weer niet zeggen dat deel 1 moeilijk was maar wel het minst simpel. En dat is wat anders dat moeilijk._0/
Ik kan nog niet echt oordelen ik heb splinter cell 1 op de gamecube uitgespeeld (en het schijnt dat ie daarop makkelijker is) deel 2 pas 1 keertje gespeeld en deel 3 ben ik nu bij de missie Seoul op de xbox met de moeilijkheidsgraad normal. Persoonlijk vond ik deel 1 wel moeilijk cker als het spel plande dat je een shootout moet hebben (die laatste shootout in die soort van bibiliotheek is f*kking frusterend) maar in deel 3 is het veel minder trial en error door middel van de quick saves. En ik ben zo dat als ik de beschikking heb over quick saves ik ze best vaak gebruik (slechte gewoonte ik weet het) dus het is voor mij moeilijk om te zeggen wat er handiger is checkpoints of unlimited saves :{. Kwa levels vind ik sc3 tot nu toe wel makkelijker ik heb tot nu toe nog geen level gehad waar ik ech van dacht damn die is moeilijk maar echt uitmaken doet mij dat niet zolang ik maar fun heb . Waar ik ook nog zo'n dubbel gevoel heb zijn de mission ratings. Aan de de ene kant is het goed voor de replay aan de andere kant vind ik het stom dat je een slechtere rating krijgt als je mannetjes killt (krijg je zon vet mes en dan mag je het als het ware 'niet' gebruiken) ze hadden die ratings beter alleen kunnen baseren op alarmen en mission objectives dan het killen van de mannetjes. Want geef toe als je in een missie zit met levensgevaarlijk terroristen wat heeft de Amerikaanse overheid dan liever terroristen die dood zijn of die de volgende dag weer opstaan van hun bewusteloosheid en weer verder gaan met hun world domination :{
Ja dat ben ik helemaal met je eens. Het is juist gaaf soms om gewoon even lekker tekeer te gaan, zonder dat je gepakt wordt. Ik vind het echte sneaken super, maar lekker hardhandig lui afmaken soms ook wel. Zeker omdat Sam in z'n gesprekken een echte ongenadige bikkel is. Van mij hadden ze die rating ook wel anders mogen doen. Ik vond SC1 trouwens ook de lastigste, maar ik vind het huidige savesysteem wel fijner. Je kunt nu beter een aantal verschillende manieren uitproberen om bepaalde handelingen te verrichten. Het maakt het spel wel leuker. Je durft nu ook wat meer risico's te nemen die erg gave situaties op kunnen leveren. Overigens heb ik SP1 nooit helemaal uit kunnen spelen. Aan het eind van level 9 moet je een retinal scanner gebruiken door een mannetje te pakken en die voor de scanner te houden. Maar dat mannetje komt bij mij maar niet Ik heb het level helemaal opnieuw gedaan en weer kwam ie niet. Alle walkthroughs erbij gepakt en overal staat toch echt in dat ik dat mannetje nodig heb.
het is al een lange tijd geleden dat ik de game heb uitgespeeld anders had ik het misschien wel kunnel uitleggen maar kinkt wel genaaid eigenlijk wat je nu zegt :{
Probeer dit eens, het is weliswaar ook een walkthrough maar deze legt het uit via afbeeldingen, heeft mij zelf ook een aantal keren geholpen. Succes in ieder geval.
Je bedoelt zeker Nikoladze? Die hoort er toch echt te staan. Hij heeft magische ogen want hij praatte tegen me terwijl ik in het donker zat. Hij is de gene met een erg Russisch accent.