The game’s first dev diary also has confirmation of established series actor Michael Ironside stepping aside as Sam Fisher. Ironside’s played the character since the first game, but he will be staying on as a consultant of sorts to the new actor playing him.
Weet nog niet echt wat ik hiervan moet vinden, Michael Ironside was gewoon wat Sam, Sam maakte en die maakte Splinter Cell weer... Ben vooral benieuwd naar de Spy VS Merc gameplay. Als dat nou weer beetje zoals vroeger is dan is dit een game die ik nog wel wil gaan kopen.
Snap niet hoezo ze niet gewoon een spinoff maken van Conviction. Airstrikes oproepen en run and gun gameplay heeft gewoon weinig met splinter cell te maken. Ik denk dat er nog een hoop mensen terug verlangen naar de oude Splinter Cell games, omdat er gewoon weinig stealth games zijn.
De laatste echte SP was 6 jaar geleden bijna. Ook al was DA al een stuk minder stealth. Dus snap niet dat mensen nog steeds verwachten dat we de "oude" Splinter Cell weer gaan zien. Ubisoft is gewoon een andere richting opgeslagen. Mee gaan of niet en niet steeds in het verleden blijven hangen.
DA had nogsteeds wel een redelijke SP en MP. Ben bang dat ze de MP ook volledig gaan verkloten, waar we shall see...
Ja, maar het is niet zo dat er wat nieuwe features zijn toegevoegd, het is gewoon een ander genre. En als er nog genoeg mensen wachten op die oude Splinter Cell, waarom zou je dan niet een spinoff maken van Conviction?
Om dat je dan nog steeds de hoop geeft aan mensen dat er nog steeds een keer een "originele" SC komt. Als je nu dus een spinoff maakt Ze proberen al jaren duidelijk te maken dat dit nu de nieuwe Splinter Cell is. Maar het dringt bij de meeste nog niet door. Als je dat eenmaal hebt geaccepteerd is dit gewoon een toffe game waar je zeker naar uit kan kijken.
Dit doet me goed om te lezen!!! http://sneakybastards.net/theobserver/blacklist-interview/ Night Missions,Night Vision,Thermal Vision,Light Meter now confirmed. This is on top of other returning features like..... Dragging Bodies None Lethal Take Downs Crossbow with Shock-Bolts (Use to be a Rifle Shocker weapon in PT,CT) Crossbow also works with more types of ammo. Unknown at this time. Knife Spies vs Mercs Co-Op http://www.gamefaqs.com/boards/927749-xbox-360/63108714
Wauw sounds good zeker goed nieuws! Zeker de bevestiging dat spy vs mercs terugkeert! Toch ben ik wel bang dat het kwa SP en MP nooit meer zoals de oude splinter cells zal zijn. Leuk dat ze zeggen dat de gadgets etc weer terugkomen. Maar als ik dan naar de snelheid vd gameplay demo van de E3 kijk.... Sam meets Rambo
Leer alles over Splinter Cell: Blacklist in nieuwe trailer Ubisoft een nieuwe trailer uitgegeven van Splinter Cell: Blacklist. De trailer bevat veel beelden uit de E3-trailer, maar beschikt nu over veel informatie waarin gamers meer te weten komen over de game. De game moet volgend jaar uitkomen voor Windows, PlayStation 3 en Xbox 360. In Splinter Cell: Blacklist is Sam weer terug, en beschikt hij dit keer weer over zijn nachtkijker. Het is de eerste keer dat Michael Ironside niet de stem van Sam Fisher gaat inspreken. [yt]5UQ1ItCX2EQ&[/yt]
Extended gameplay. Zelfde als E3 maar hij neemt een langere route en gaat iets verder dan de E3 gameplay en we zien ook AI honden.
Lekker belangrijk die stem. Het gaat mij meer om de Gameplay. Ik ga geen spel kopen om iemand's stem.