1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Splintercell: Blacklist

Discussie in 'Games' gestart door Weggooi32, 31 mei 2012.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Marken is er nog

[yt]2QuiPpIaLUA[/yt]

Laatst bewerkt: 30 jan 2013
  2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Ohh zal wel niet goed geluisterd hebben dacht iniedergeval dat wat opties wel wegvielen.:+

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Embracing the roots my fucking ass. Ik baal echt van die onnodige automatische kills die Sam meerdere keren doet in die video. Hij wil een guard omleggen, maar andere guards zouden dat zien...dus dan moet je een slimme manier bedenken om dat op te lossen. Welnee...we laten Sam gewoon automatisch die guards afknallen...probleem opgelost. Steeds meer twijfels hiero, en of de twijfels terecht zijn...we zien wel in augustus.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mensen moeten begrijpen dat sinds deze generatie consoles Splinter Cell veranderd is en een andere weg is ingeslagen. Blijven roepen dat het terug naar de roots moet gaat je nooit helpen met het waarderen van een nieuwe richting. Zo te zien hebben ze wel wat dingen overgenomen van de oudere titels (meer dan Conviction) maar zoals Chaos Theory gaat het niet meer worden. Deal with it. ;)

5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze dat marken beter kunnen laten vallen, al is het maar omdat je de controle over speler wegneemt zodra het schieten begint.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan moet je dus Perfectionist mode spelen. :)

7. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Idd, als er nog skill bij zou komen kijken met timen of mikken zou het nog leuk zijn.

8. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Hier trouwens de Paladin in actie :+

Toch wel heel wat beter kwaliteit dan de ding wat je bij de Black Ops II Care Package kreeg.

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Kvind beide echt shitty.. Maar die Paladin wel minder shitty dan die gekke BO II drone.

10. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Splinter Cell: Blacklist Ultimatum Editie onthuld

Ubisoft heeft na de Paladin Aircraft Edition van Splinter Cell: Blacklist, die overigens een op afstand bestuurbaar vliegtuigje bevat, nog twee edities van de game onthuld.

De Splinter Cell: Blacklist Ultimatum Editie bevat een (echt) Spec-Ops digitaal horloge, een 24 pagina's tellende strip en extra DLC in de vorm van enkele maps en items. Deze editie kost 79,99 euro voor consoles en 59,99 euro voor pc.

De Splinter Cell: Blacklist 5th Freedom Editie bevat dan weer een steelbook case, een 24 centimeter groot beeldje van Sam Fisher, een 96 pagina's tellende strip en dezelfde DLC als de Ultimate Edition samen met nog wat extra kostuums en wapens. Deze editie kost 99,99 euro voor consoles en 79,99 euro voor pc.

Splinter Cell: Blacklist verschijnt op 20 augustus voor Xbox 360, PlayStation 3 en pc. Beide edities kunnen via de Uplay-winkel besteld worden.

11. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
  12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  13. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Toch weet ik het nog niet hoor met deze game. Ik wil echt weer die games hebben zoals deel 1, 2 en 3. Dat waren echt top Splinter Cell games. Gewoon rustig die levels verkennen en tegenstanders killen. Aktie was ook niet over de top, wat bij Conviction wel veel meer was. Double Agent ging nog wel, maar die Conviction vond ik echt 10x niks.

Vind het echt jammer dat ze een andere weg zijn ingegaan, want die eerdere games zaten toen echt wel in mijn top 3. Echt geweldige games waren dat

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
  16. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    idd...

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Of course

Het kan aan mij liggen hoor, maar Conviction moeilijk en complex? De voorgaande games misschien..maar Conviction no way.

Klinkt goed..maar dat zeiden ze over Hitman Absolution ook...en toch moest je als speler uiteindelijk echt wel gebruik maken van Instinct en er waren stukken dat je eigenlijk er niet aan kon ontkomen om iemand om te leggen. Klinkt allemaal zo mooi hoor...je hoeft het niet te doen als je het niet wilt, nee maar de game wordt toch om die elementen heen gebouwd.

Kijk maar naar de comments daar ook. Precies zoals ik erover denk. Niet zo lang geleden was er nog een SC artikel van Ubi..en daarin zeiden ze min of meer dat stealth eigenlijk helemaal niet goed is..of zoiets dergelijks. Nee sorry man..nadat ze SC flink verneukt hebben met Conviction en Ghost Recon met Future Soldier....twijfel ik zwaar aan Ubi.

Laatst bewerkt: 23 apr 2013
  18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Kheb 4seconde instinct gebruikt in Hitmang. Misschien is perfectionist mode wel gwn hardcore

Dat hele mark and execute is echt dom. Dat is geen spelen en totaal niet complex idd.. Casual gebeure.. in welke wereld speelt SC zich af btw. Altijd hoge plafonds in elk gebouw met sterke pijpleidingen om aan te hangen xD.

Laatst bewerkt: 23 apr 2013
  19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat ook man. Dat valt in veel van die games op, er is altijd wel een dingetje waar je aan kunt hangen of in kan klimmen. Maar goed...at the end of the day, het blijven games. Extreme vormen van realisme zouden games zwaar verpesten. In Skyrim's geval zou goud dan ook meewegen in de weight ;)

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha ja weet ik, maar het is gewoon grappig :p

Deel Deze Pagina