Review van Tweakers.net: http://tweakers.net/reviews/3152/splinter-cell-blacklist-sam-fisher-in-topvorm.html
Mijn speelstijl word overduidelijk "Ghost" Play like its meant to be played. Ondanks dat de multiplayer helaas niet zo word als PT en CT begin ik er wel steeds meer zin in te krijgen. Laat het maar snel volgende week worden.
Ik heb de game al een paar dagen (promo) en de texture pack installatie duurt behoorlijk lang. Wel een toffe game, bijna uitgespeeld (niet op dit profiel voor de duidelijkheid).
Het is echt een leuk spel ja. De installatie is lang, maar zeker nuttig! Het is wel een spel dat lijkt op het vorige deel. Dus als je hoopt op een terugkeer naar de oude stijl, dan heb je pech.
Als ik de meeste reviews mag geloven,gaat de game juist terug naar z,n roots. Dus meeste gadgets zijn er weer,levels behalen zonder kills,lichten die je kapot kan schieten. Ach.. Fuck it koop de game merendeels toch voor spies vs mercs
Volgens mij kan dat ook, je kunt nu beter kiezen om het op verschillende manieren aan te pakken dacht ik. En uiteraard deze game gaat merendeels gehaald worden voor spies vs mercs.
Voor de mensen die wat serieuze potjes wil gaan spelen (voornamelijk "classic" mode 2vs2) Voeg me gerust toe. Moet nog even snel een headset kopen,aangezien samenwerken wel een must is.
Hmm, ja, het geeft weer meer mogelijkheden en ja, het sneaken is weer wat belangrijker, maar het spel voelt voor het grootste gedeelte echt zo als het vorige deel. Daar lijkt het veruit het meest op.
Mooi dan laat ik hem liggen. Jammer maar had het al wel gedacht. Vond Conviction ook al geen reet aan, omdat ze zoveel op die aktie richten. Ik wil gewoon weer echt die oude Splinter Cell hebben.