Ik heb het ook al in een Doom 3 topic gevraagd. Maar ik denk dat ik hier meer sucses heb Is er meschien iemand die met mij wil co-oppen vanavond? (Wil wel eerst de trainings level doen) Dus met een beginner net als ik . Ga niet voor het uitspelen zoals ik bij doom 3 wel van plan was. PM mij. Edit Oja mijn tag is Aremas Maar dat is wel duidelijk denk
Mij mag je altijd vragen voor coop. Ik vind ut veel leuker dan Versus. En al helemaal als je gewoon niet serieus gaat coopn, en wat dingen uit gaat proberen. Bijvoorbeeld in Panama bij die gaste die tv zitten te kijken de gekste dingen mee doen. En je kan er zelfs tussen gaan zitten enzo.. Dus als je al in mijn lijst staan nodig me dan uit voor Coop als je zin hebt. Typ wel bij mesage COOP dat is wat handiger want anders wordt ik gewarpt naar Versus en duurt lang laden. (Ik speel coop bijna alleen maar op Elite en dan op moeilijkheidsraat Expert.)
Heb je al toegevoegd vanavond om 21:00? Ik ben niet zon ster in het gamen maar wil tog wel serieus spelen. Meschien een andere keer