Hij is erg cool maar ook wel moeilijk. De AI van de tegenstanders zijn best hoog. zo'n split maken en naar beneden vallen opiemand met je vuisten gebald Lichten uitschieten zodat het donker wordt "stiekem" om de hoek kijken of er iemand is w8ers beetpakken, code vragen, en em dan neerslaan do I have to continue..................
ja kopen die hap!! IEDEREEN!! het is echt een heel realistisch spel, en lekker moeilijk. Het is ook heel spannend. K liep zo in een branden huis, met me sound heel hard, val ik opeens door de vloer!! het was lang geleden dat ik zo geschrokken ben
hoe duur kost dat Xbox Live Abonnement trouwens? Toch niet 50 euro per maand ofzo? Ik dacht eerst dat het gratis was. Dat je alleen dat Xbox Live pakket hoeft te gaan kopen.
mocht iemand bij de level ministry of defence zijn geweest, check mijn vraag bij games help, einde van thread help 1e level! Ik wordt leip!
bij discovery in enschede maar ik had een stempel kaart erbij die vol is en dan krijg je 20 euro korting op een spel. dus heb ik die kaart maar ff bewaart snappie
Ik heb hem net, maar ik weet nu al dat dit het gaafste spel is wat ik ooit heb gespeeld. Supervette graphics, ontzettend gave moves, dit spel heeft echt ALLES. Wel ontzettend moeilijk, sommige stukken heb ik wel dertig keer opnieuw moeten doen voordat ik een keer langs zo'n verotte guard kwam. Maar ja, het loont de moeite!
vanmiddag gehaald : vette moves lange levels pittig mooie graphics (lichtinval e.d. is mooi ! ) heel goeie gameplay al met al.... en TOPGAME !!
Eindelijk een game waar je moet bij nadenken. Mooie graphics, Great sound zeer goede bediening Geweldige sfeer Echt de aanschaf zeker waard
hij is onderweg hierheen... ik kan niet wachten!!! hopelijk komt ie morgen binnen, anders overmorgen en zaterdag mag ook nog wel. laat het aub zo snel mogelijk zijn!
dus de reviews (e de previews) kloppen dus aardig,, 9,5 van xbox magazine (nl) dus zeker waar??!!! relaxed, is ie alleen niet tering donker , het hele spel door???? ik geloof wel dat ie vet is en relaxed om te spelen en mooie graphics en en en maarre ook nog een beetje te zien wat je doet? of moet je eerst zorgen dat je niet alle lampen kapot schiet zodat je ook nog wat ziet???
Ja hoor, het is allemal goed te volgen, zorg alleen dat je niet met de zon volop je v gaat spelen, is echtr bij elk spel. Alhoewel het spel grotendeels dus met schauws werkt (zelfs een escentieel onderdeel) ishet goed te volgen en neti irritant zoals schaduwen bij O: MO... mzzl Mnch nd B
thx dat wilde ik ff weten, aangezien m'n tv toch al een oudje is,hehe, maar ik zal de zon weghouden, ga hem vanmiddag toch maar is halen denk ik,,,al zat ik op UC te wachten, maar die is er nog steeds niet,maar misschien ook vandaag..