heb hem net binnengekregen. Voor maar 45 (+2) euro bij GCshop.nl. Goede zaak, zaterdag besteld eergister betaald = nu binnen grtz
wanneer je het spel voor het eerste keer speelt ben je meteen hooked als je een surround set hebt is het helemaal smullen is ook niet te moeilijk in het begin dus je zal niet snel gefrustreerd raken alleen zit ik nu al bijna zonder kogels ]:-
en ook als je nightvision uit staat: die graphics zijn zo crystal clear dat je toch altijd alles wat je moet zien goed kan zien
Beste spel op de Xbox tot nu toe.. ja BETER dan HALO. De sfeer, het verhaal, de gameplay, besturing, graphics, geluid, alles is gewoon praktisch perfect. Die reviews waren zeker niet te optimistisch. Deze game vervangt Halo als de grote Xbox-musthave.
Ik heb hem gisteren gehaald...en heb echt superlang gespeeld De eerste level was veel groter dan ik d8..(ik had die demo ook) Het spel is erg Vet en het is inderdaad pittig... Level design is erg mooi en kleine dingen zoals gras en ander detail zijn erg gruwelijk. De presentatie van het spel is ook dik in orde van de intro naar de tussen scenes met nieuws berichten op tv. De game heeft een goede sfeer..de licht effecten zijn erg goed gedaan...ik ken geen andere game die het zo goed doet....de extra features zijn ook wel grappig..zoals het interview met Sam Fisher zelf Ik ben nu in Level 2 Deze game maakt zijn hype zeker meer dan waar
best wel spicy... ik bedoel pittig zit ook best wel humor in het spel, en zoals je al vaak gennoeg hebt gehoord: licht/schaduw/enz ziet er verbluffend uit interview met Sam Fisher: haha best wel goed gedaan
Ik moet zo weg, maar heb ff het intro enzo gezien. Maar hebben jullie ook dat het beeldscherm niet helemaal gevuld is, dus aan de zijkanten zwarte vlakken? (ik heb breedbeeld, misschien dat het daar aan ligt)
Ow dus op breedbeeld heb je dat ook? K heb em alleen nog maar op een 52cm tv gespeeld bij mij op de kamer en daar heb je ook die zwarte balken, bij het spel valt het nog wel mee maar bij de filmpjes valt het heel erg op
Ik vind deze game ook echt super. Beter dan al mijn spellen bij elkaar. Vaak kom je in games wel dingen tegen waarvan je denk, dit zou wel beter kunnen en dat ook. Maar bij splintercell sta je gewoon echt telkens weer versteld. Niet meer over twijfelen maar naar de winkel toe, en halen die game!!
Free reconrd shop hier: "Ja we krijgen er steeds maar 1 per dag binnen, schiet niet op he, IK ZEG NEE TRUT, sjonge morgen weer 1 ,maarja die 's al gereserveerd voor iemand anders natuurlijk weer wachten maar
ik heb em sinds dinsdag voor 55 €..... en hij is zoooo gaaf, ben nu bij oilrig....(3e level) de lichtval, de sounstrack, de gameplay, de spanning JE MOET EM GEWOON HEBBEN!!!!!!
maar. je moet ook altijd de mogelijkheid open houden. DAT het zo zou kunnen zijn, DAT er een spel, BETER is DAN halo... denk daar maar eens over na
Even een vraag.. Spelen jullie hem allemaal eerst op normal of zijn er mensen die em meteen op hard zetten? k denk namelijk dat ik hard maar ns ga aanzetten want ik ga te snel de levels door..
het zijn twee totaal verschillende spellen denk daar maar eens over na ik weet niet hoe ver jij bent maar ik vond de eerste levels ook best easy, maar de latere levels vind ik al wat moeilijker